۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷

هندی‌ ها پیگیر دلیل میزبانی نساجی در تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،به دلیل عدم وجود زیرساخت مناسب در قائمشهر، مدیران باشگاه نساجی چاره‌ای جز معرفی یک ورزشگاه دیگر برای میزبانی از حریفان خود در رقابت‌های آسیایی نداشتند و در حالی که صحبت از نقش جهان هم در میان بود،...

هندی‌ ها پیگیر دلیل میزبانی نساجی در تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،به دلیل عدم وجود زیرساخت مناسب در قائمشهر، مدیران باشگاه نساجی چاره‌ای جز معرفی یک ورزشگاه دیگر برای میزبانی از حریفان خود در رقابت‌های آسیایی نداشتند و در حالی که صحبت از نقش جهان هم در میان بود، در نهایت ورزشگاه آزادی از سوی مدیران باشگاه نساجی مازندران به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی انتخاب شد.
البته ورزشگاه آزادی هم این روزها نه چمن مناسبی ندارد و نه ظاهر مناسبی و همچنان سکوهای آن در دست بازسازی هستند. با این حال نساجی این ورزشگاه را برای میزبانی انتخاب کرد.

در همین زمینه و در دیداری که مدیرعامل باشگاه بمبئی سیتی با صادق درودگر داشت، از دلایل میزبانی نساجی در تهران از رقبای آسیایی سوال کرد که درودگر اینگونه به سوال او پاسخ داد: «قرار است در یک استادیوم بزرگ و بین المللی که بازی های بزرگ و ملی ما در آن برگزار می شود از نمایندگان آسیایی میزبانی صورت بگیرد.»

البته اولین میزبانی نساجی در ورزشگاه آزادی مقابل الهلال و ستاره هایش خواهد بود که در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط