۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶

همین کار را کردید که لوکادیا گفت ۱۰۰ سال از دنیا عقبیم/ به چه حقی سرمربی استقلال را کتک می‌زنند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مهدی فنونی زاده، بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره اتفاقات حاشیه‌ای پایان بازی این تیم مقابل مس کرمان اظهار داشت: واقعا باعث تاسف است که فوتبال به چنین جایگاهی در کشورمان رسی...

تهدید باشگاه استقلال توسط گزینه سرمربی گری اروپایی / رفتار کنترل نشدنی این سرمربی / آجورلو و بازکنان مراقب رفتارشان باشند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مهدی فنونی زاده، بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره اتفاقات حاشیه‌ای پایان بازی این تیم مقابل مس کرمان اظهار داشت: واقعا باعث تاسف است که فوتبال به چنین جایگاهی در کشورمان رسیده که یک دستیار فنی تخت سینه سرمربی تیم استقلال میزند! اصلاً این آقا کجای فوتبال است که به خودش اجازه می‌دهد چنین رفتاری را با سرمربی تیم استقلال انجام دهد؟ هیچ کس چنین حقی ندارد.

وی ادامه داد: دوست داشتم به این آقا بگویم راه‌های بهتری هم وجود دارد که بخواهی خودت را معروف کنی! همه می‌دانند که شما به چه چیزهایی متوسل می‌شوید تا تیمتان برنده شود اما ظاهراً در این بازی تیرتان به سنگ خورد و به همه شما فشار آمد. کسی این رفتارها را می‌کند که به شدت تحت فشار باشد. در غیر این صورت چه لزومی‌دارد یک مربی بیاید بزند تخت سینه سرمربی استقلال؟

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار