۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰

همکاری های نزدیک و تقویت روابط مشترک بانک ملی ایران با فعالان صنعت مالی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مدیران ارشد این بانک در این نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه‌ شرکت‌ها، مجموعه‌ ها و بنگاه های اقتصادی، موسسات اعتباری، گروه های مالی، شرکت‌های سرمایه گذار و صنایع خ...

بانک ملی ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مدیران ارشد این بانک در این نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه‌ شرکت‌ها، مجموعه‌ ها و بنگاه های اقتصادی، موسسات اعتباری، گروه های مالی، شرکت‌های سرمایه گذار و صنایع خلاق حاضر؛ میزبان تعداد بسیاری از مدیران و نمایندگان حاضر شرکت‌های صنعت مالی و همچنین واحدهای صنعتی دانش‌بنیان در کشور بودند تا تأمین نیازهای مالی شرکت ها و زمینه‌های ارتقای سطح همکاری های مشترک را بررسی کنند.

اعضای هیات مدیره، هیات عامل و مدیران ارشد بانک ملی ایران در این نمایشگاه در راستای توسعه و گسترش همکاری ‌های دو جانبه و ایجاد تعامل بیشتر و مؤثرتر از بنگاه های اقتصادی، موسسات اعتباری، گروه های مالی، شرکت‌های سرمایه گذار و صنایع خلاق حاضر در این نمایشگاه بازدید و با تعدادی از مدیران بنگاه های اقتصادی و موسسات اعتباری و سرمایه گذار دیدار و گفت و گو کردند.

همچنین گروه‌های مختلفی از فعالان صنعت مالی، نخبگان بازار پول و سرمایه و سرمایه‌گذاران با حضور در غرفه بانک ملی ایران، برای همکاری و استفاده از محصولات اعتباری و ابزارهای تامین مالی مورد نیاز با مدیران ارشد بانک ملی ایران بحث و تبادل نظر کردند.

گفتنی است، حمایت از تولید و تامین مالی برای ساخت طرح های زیربنایی و روبنایی کشور، امروز به‌عنوان یک رویکرد و هدف در بانک ملی ایران دنبال می‌شود .

لازم به ذکر است، غرفه بانک ملی ایران در این نمایشگاه از ساعت ۸ الی ۱۵ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران، سالن ۴۱ غرفه ۲۶ پذیرای فعالان اقتصادی، مدیران موسسات و بنگاه های اقتصادی و علاقمندان به صنت مالی خواهد بود.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط