۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱

همه چیز درباره یک اتفاق عجیب/ چرا آل‌کثیر پنالتی را نزد؟

محمدحسین کنعانی‌زادگان پنالتی دوم پرسپولیس را با ضربه‌ای محکم وسط دروازه خراب کرد. خبرورزشی – درباره پنالتی اول پرسپولیس تصاویر تلویزیونی گویای همه چیز بود و وقتی یحیی گل‌محمدی مشاهده کرد محمدحسین کنعانی‌زادگان به اصرار توپ را از مه...

همه چیز درباره یک اتفاق عجیب/ چرا آل‌کثیر پنالتی را نزد؟

محمدحسین کنعانی‌زادگان پنالتی دوم پرسپولیس را با ضربه‌ای محکم وسط دروازه خراب کرد.

همه چیز درباره یک اتفاق عجیب/ چرا آل‌کثیر پنالتی را نزد؟

خبرورزشی – درباره پنالتی اول پرسپولیس تصاویر تلویزیونی گویای همه چیز بود و وقتی یحیی گل‌محمدی مشاهده کرد محمدحسین کنعانی‌زادگان به اصرار توپ را از مهدی ترابی گرفته است جلوی این کار را گرفت. سرمربی پرسپولیس از لب خط داد زد که مهدی پنالتی را بزند و اجازه نداد کنعانی‌زادگان به کارش ادامه دهد. با این وجود در دقیقه ۴۱ باز هم محمدحسین کنعانی‌زادگان پشت پنالتی ایستاد.

داور سوری به دلیل خطای ایوان گونزالس به نشانه پنالتی در سوت خود دمید. در این لحظه باز هم محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش پرسپولیس به سمت توپ رفت تا پنالتی را بزند. این در حالی بود که همه اعضای کادرفنی پرسپولیس روی نیمکت می‌دانستند احتمال خراب شدن این ضربه از گل شدن آن به مراتب بیشتر است.

محمدحسین کنعانی‌زادگان بابت جلوگیری یحیی گل‌محمدی از زدن ضربه پنالتی اول عصبانی و ناراحت بود و بعد از گل مهدی ترابی هم در شادی بچه‌ها شرکت نکرد. مربیان پرسپولیس می‌دانستند کنعانی‌زادگان شرایط زدن ضربه پنالتی را ندارد اما در یک مشورت ۲۰ ثانیه‌ای به این نتیجه رسیدند که گرفتن ضربه پنالتی از این مدافع ملی‌پوش آن هم برای بار دوم ممکن است روحیه او را برای ادامه مسابقات نابود کند.

در همین لحظات اسم عیسی آل‌کثیر هم وسط آمد. مهاجمی که در صنعت نفت آبادان ضربات پنالتی تیمش را به خوبی می‌نواخت و پس از بازگشت از محرومیت ۶ ماهه به شدت به گل و این پنالتی نیاز داشت اما…

جلوگیری از محمدحسین کنعانی‌زادگان برای بار دوم روحیه این بازیکن را نابود کند و یحیی گل‌محمدی ایستاد و پنالتی زدن مدافع ملی‌پوش خود را تماشا کرد! ضربه‌ای که از اول هم مشخص بود گل نمی‌شود و کنعانی‌زادگان عصبانی با شوتی محکم و بی‌دقت این اتفاق را رقم زد. چه بسا اگر کنعانی‌زادگان بعد از آن اتفاق پنالتی اول خودش داوطلبانه کنار می‌کشید و اجازه می‌داد عیسی آل‌کثیر ضربه پنالتی را بزند اتفاقات دیگری می‌افتد.

اول آن که خود محمدحسین کنعانی‌زادگان این همه تحت فشار قرار نمی‌گرفت و دوم عیسی آل‌کثیر دوست صمیمی مدافع ملی‌پوش پرسپولیس با روحیه‌ای مضاعف گل می‌زد و راحت‌تر در ترکیب تیمش بازی می‌کرد.

منبع: خبرورزشیخبر ورزشی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار