۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲

همسان سازی حقوق و معوقات بازنشستگان، ملی شد!

همسان سازی بازنشستگان، ملی شد!

همسان سازی حقوق بازنشستگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا، سیدمحمد مولوی ، با اشاره اهمیت توجه به معیشت بازنشستگان به عنوان سرمایه‌های کشور، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از بازنشستگان از معیشت مطلوب برخوردار نیستند و این موضوع نیازمند توجه دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط است و در این خصوص، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان یک مطالبه ملی است.

وی با عنوان اینکه مجلس شورای اسلامی همواره آمادگی هرگونه راهگشایی در این زمینه را دارد، افزود: رفع تبعیض حقوق بین بازنشسته و شاغل نیازمند عزم جدی دولت است که این اراده اکنون مشاهده می‌شود.

نایب رییس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برنامه هفتم توسعه باید مساله همسان‌سازی حقوق و ارتقای معیشت بازنشستگان به صورت ویژه دیده شود، تاکید کرد: در برنامه هفتم توسعه باید مساله همسان‌سازی حقوق و ارتقای معیشت بازنشستگان به صورت ویژه دیده شود.

مولوی گفت: نگاه ویژه‌ای در مجلس در راستای ارتقای معیشت بازنشستگان وجود دارد؛ بازنشستگان به فراخور سن خود، با هزینه‌های مختلفی اعم از درمان و سلامت مواجه‌اند که این موضوع تنها با همسان‌سازی حقوق قابل جبران است.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

2 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

عباس میرزایی دهج

۱۴ خرداد ۱۴۰۲


بله جانم. همیشه در آستانه ی انتخابات‌های مهندسی شده ی نظام. همه مهم میشوند. بی حجابان. بدحجابان. بازنشستگان. معلمان. اقشار آسیب پذیر و...... مهم وبا ارزش میشن. چندین ساله که وقتی در آستانه ی انتخابات قرار میگیریم یا اعتراضات مردمی شکل میگیرد. فورا بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین مخصوصا آموزش وپرورش کلید خورده وداغ میشود. ورسانه ها تیتر میزنند. انتخابات هم که تموم شد همان درب سیاه وهمان خر سیاه. براستی اسلام دین زیباییست. .اما ما از این زیبایی فریبنده بیزاریم.

علی جهانی

۱۵ خرداد ۱۴۰۲


به به پس خوب شد دمتان گرم

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار