۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸

هفت محبوب پرسپولیس: پا جای پای علی پروین گذاشتن!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از ورزش۳،سروش رفیعی که با نظر گابریل کالدرون و در تابستان سال ۹۸ از پرسپولیس جدا شده بود، اینقدر در سپاهان درخشان کار کرد که دوباره یحیی گل‌محمدی در فصل تابستان گذشته تصمیم به جذب این ستا...

علی پروین، پای رئیس جمهور را به تیم پرسپولیس باز کرد!؟!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از ورزش۳،سروش رفیعی که با نظر گابریل کالدرون و در تابستان سال ۹۸ از پرسپولیس جدا شده بود، اینقدر در سپاهان درخشان کار کرد که دوباره یحیی گل‌محمدی در فصل تابستان گذشته تصمیم به جذب این ستاره خوش‌اخلاق و تکنیکی گرفت. سروش در نیم فصل اول فرصت چندانی برای حضور در ترکیب پرسولیس پیدا نکرده و بیشتر بازی‌های این تیم را از روی نیمکت تماشا کرد.

اما شاید نقطه عطف بازگشت پرسپولیس به کورس قهرمانی حضور سروش رفیعی در ترکیب بود. هفت دوست‌داشتنی پرسپولیس از دربی و با تصمیم شجاعانه یحیی گل‌محمدی در ترکیب ثابت قرار گرفته و به بهترین شکل جواب اعتماد سرمربی تیمش را داد.

سروش رفیعی امشب برابر نساجی با ضربه‌ای فوق العاده و تماشایی موفق به گلزنی شد و فصل درخشان خود را تکمیل کرد. سروش که بیرون از زمین هم وجهه فوق العاده‌ای داشته و مقبول اغلب افکار عمومی هواداران فوتبال است. نه به اندازه علی پروین، اما سروش دومین شماره هفت برتر تاریخ پرسپولیس است.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط