۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴

هشدار پلیس به مالخرها: همدست سارقان هستید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره ضرورت برخورد جدی با مالخرها برای قطع زنجیره سرقت گفت: مالخرها حلقه‌ای هستند که اگر نباشند، سارقان نمی‌توانند به‌راحتی از طریق سرقت اموال مردم...

هشدار پلیس به مالخرها: همدست سارقان هستید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره ضرورت برخورد جدی با مالخرها برای قطع زنجیره سرقت گفت: مالخرها حلقه‌ای هستند که اگر نباشند، سارقان نمی‌توانند به‌راحتی از طریق سرقت اموال مردم کسب درآمد کنند و عملا این مالخرها هستند که مسیر درآمدزایی را برای سارقان هموار می‌کنند. بنابراین در سال جاری، پلیس تمرکز ویژه‌ای را بر شناسایی و دستگیری مالخرها گذاشته است و براساس هماهنگی‌های صورت‌گرفته با دستگاه قضایی، حتما به شدیدترین وجه ممکن با مالخرها برخورد خواهد شد.

به گزارش ایلنا، وی با تاکید بر این که مالخرها شریک جرم سارقان محسوب می‌شوند، افزود: پلیس آگاهی تهران بزرگ به صورت روزانه از صنوفی که احتمال خرید و فروش اموال مسروقه در آنها وجود دارد، بازدید می‌کند و در حال حاضر اشراف مناسبی روی فعالیت‌های مالخری در سطح پایتخت داریم، اما از عموم شهروندان نیز برای معرفی مالخرها به پلیس تقاضای همکاری می‌کنیم.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: از مردم عزیز می‌خواهیم هر زمان مطلع شدند که یک واحد صنفی در زمینه خرید و فروش اموال مسروقه فعالیت می‌کند، حتما موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند یا به ادارات پلیس آگاهی در سطح شهر تهران مراجعه کنند و موضوع را به همکاران من گزارش نمایند تا در کمترین زمان ممکن به مساله رسیدگی کنیم.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط