۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹

هزینه ثبت شناسه رهگیری برای تجهیزات با قابلیت نصب سیم‌کارت چقدر است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ویژگی برقراری ارتباط صوتی و تصویری یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های انواع گوشی هوشمند و سایر دستگاه‌های الکترونیک است. تقریباً تمامی دستگاه‌هایی که به شبکه ارتباطی وصل می‌شوند دارای درگاه مخصوصی برای قرا...

هزینه ثبت شناسه رهگیری برای تجهیزات با قابلیت نصب سیم‌کارت چقدر است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ویژگی برقراری ارتباط صوتی و تصویری یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های انواع گوشی هوشمند و سایر دستگاه‌های الکترونیک است. تقریباً تمامی دستگاه‌هایی که به شبکه ارتباطی وصل می‌شوند دارای درگاه مخصوصی برای قرار دادن سیم‌کارت هستند. از همین رو سیم‌کارت به عنوان ابزار اصلی اتصال به شبکه‌های ارتباطی شناخته می‌شود.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جزئیات «نوع و تعرفه خدمت ثبت شناسه رهگیری تجهیزات با قابلیت نصب سیم‌کارت» را در جلسه ۲۹۶ کمیسیون تنظیم مقررات در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۹۸ تصویب و به دستگاه‌های مختلف در کشور ابلاغ کرد. بر اساس این مصوبه مرکز توسعه تجارت الکترونیکی شناسه رهگیری کالا برای تجهیزات با قابلیت نصب سیم‌کارت با هدف مدیریت یکپارچه شناسه رهگیری و جلوگیری از قاچاق این تجهیزات پس از بررسی یکتایی این شناسه‌ها در کل کشور و اعتبارسنجی آن‌ها در زیرسامانه همتا و در بستر سامانه جامع تجارت ثبت می‌کند. سقف تعرفه شناسه رهگیری تجهیزات با قابلیت نصب سیم‌کارت سی هزار و هفتصد و چهل ریال برای یکبار و در زمان ثبت‌نام آن تعیین شد. این تعرفه از اشخاص حقیقی و حقوقی که در چارچوب قوانین و مقررات مجاز به واردات یا ثبت شناسه این تجهیزات هستند در زمان ثبت در سامانه همتا اخذ می‌شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار