۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲

هر آن چه که باید از کمیک Batman/Fortnite: Zero Point بدانید

[ad_1] در کمیک Batman/Fortnite: Zero Point دو فرانچایز قدرتمند و محبوب بین قشر جوان جامعه در شش شماره با هم ادغام می‌شوند. این سری توسط کریستوس کیج (Christos Gage) نوشته، توسط ریلی براون (Reilly Brown) تصویرسازی شده و مشاور بخش‌های داستان...

هر آن چه که باید از کمیک Batman/Fortnite: Zero Point بدانید

[ad_1]

در کمیک Batman/Fortnite: Zero Point دو فرانچایز قدرتمند و محبوب بین قشر جوان جامعه در شش شماره با هم ادغام می‌شوند. این سری توسط کریستوس کیج (Christos Gage) نوشته، توسط ریلی براون (Reilly Brown) تصویرسازی شده و مشاور بخش‌های داستانی و مفهومی آن نیز مدیر ارشد نوآوری اپیک گیمز، دونالد ماسترد (Donald Mustard) خواهد بود.

شروع این سری از ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین) بود و قرار است به صورت ماهیانه دو بار در ماه‌های می و ژوئن ادامه پیدا کند؛ شماره ۲ در تاریخ ۴ می (۱۴ اردیبهشت)، شماره ۳ در تاریخ ۱۸ می (۲۸ اردیبهشت)، شماره ۴ در تاریخ ۱ ژوئن (۱۱ خرداد)، شماره ۵ در تاریخ ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) و در نهایت شماره ۶ کمیک Batman/Fortnite: Zero Point در تاریخ ۶ جولای (۱۵ تیر) منتشر خواهد شد.

کاور اصلی هر شماره از این کمیک توسط میکل جنین (Mikel Janín) و ورینت کاورهای آن‌ها نیز توسط هنرمندان بزرگی مثل جیم لی (Jim Lee)، آماندا کانر (Amanda Conner)، آرت آدامز (Art Adams) و دن مورا (Dan Mora) طراحی خواهد شد. خود دونالد ماسترد نیز با یک ورینت کاور پرمیوم در کنار این هنرمندان حضور دارد.

هر شماره از کمیک Batman/Fortnite: Zero Point شامل یک کد جایزه برای محتوای دیجیتالی بازی فورتنایت با حال و هوای کمیک‌های دی‌سی و الهام گرفته شده از رویدادهای همان کمیک خواهد بود. شروع این جایزه‌ها با لباس ریبرث هارلی کویین (Harley Quinn) است. برای مخاطبانی که هر ۶ کد جایزه را ثبت کنند نیز یک لباس با نامArmored Batman Zero دریافت خواهند کرد.

اگر از دسته مخاطبان کمیک بوکی باشید، این احتمال وجود دارد که با بازی فورتنایت چندان آشنا نباشید (البته گیمرهای ویجیاتویی بهتر از خود ما می‌دانند فورتنایت چیست)؛ پس برای همین با یک توضیح کوتاه در مورد این بازی، به معرفی کمیک Batman/Fortnite: Zero Point و محتوای آن می‌رویم.



فورتنایت یکی از سرگرمی‌های محبوب این روزها

فورتنایت یک بازی کراس پلتفرم رایگان است که در آن پلیرها در یک نبرد بتل رویال به جان هم می‌افتند، با هم متحد و با خلاقیت خود سرگرم می‌شوند یا یک نمایش زنده را با دوستان در پارتی رویال تجربه می‌کنند. با بیش از ۳۵۰ میلیون اکانت در کل جهان و یک فن‌بیس مشتاق، پلیرها می‌توانند با استفاده از پلتفرم‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، سوییچ، اندروید، پی‌سی و مک یک سرگرمی را آغاز کنند.

اما نقش بتمن در این جا چیست؟

خودِ او نیز سعی دارد تا به پاسخ این پسرش برسد. با شروع شماره ۱ کمیک Batman/Fortnite: Zero Point، یک شکاف مرموز در آسمان شهر گاتهام ظاهر می‌شود و خود واقعیت را در خطر قرار می‌دهد. بتمن، به همراه چهره‌هایی آشنا از دنیای دی‌سی، به درون این شکاف کشیده می‌شوند. وقتی شوالیه تاریکی به هوش می‌آید، خودش را در دنیای ناآشنای فورتنایت می‌بیند؛ بدون هیچ خاطره و گزینه‌ای جز جنگیدن برای رسیدن به راه خروج.

این ماهی دیگر کیست؟

فیش‌استیک (Fishstick)، یکی از شخصیت‌های محبوب و از نظر ظاهری متمایز دنیای فورتنایت است که در کمیک Batman/Fortnite: Zero Point حضور خواهد داشت.

این اولین همکاری بین دی‌سی و فورتنایت نیست

با این که کمیک Batman/Fortnite: Zero Point اولین همکاری کمیکی بین دی‌سی و فورتنایت محسوب می‌شود اما سابقه همکاری ورای کمیک بوک‌ها بین دو برند وجود داشته است. این بازی قبلاً ظاهر شخصیت‌های دنیای دی‌سی مثل بتمن، آکوامن، کتوومن، هارلی کویین، پویزن آیوی (Poison Ivy)، جوکر و چندین شخصیت دیگر را در خود جای داده بود.

اگر نشود از کدهای جایزه کمیک Batman/Fortnite: Zero Point استفاده کرد، باز هم می‌توان به ظاهرهای ارائه شده درون بازی دسترسی پیدا کرد؟

آن طور که مشخص است تمام این ظاهرها در آیتم شاپ فورتنایت نیز در دسترس قرار خواهند گرفت. لباس ریبرث هارلی کویین فعلاً فقط از طریق کد جایزه در کمیک بیستم آوریل عرضه می‌شود اما اواخر تابستان جاری در آیتم شاپ نیز اضافه خواهد شد. تمام ظاهرهای عرضه شده از طریق کمیک Batman/Fortnite: Zero Point به آیتم شاپ بازی افزوده می‌شوند.


به مطالعه ادامه دهید:


[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط