۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵

هرگز این خوراکی‌ها را فریز نکنید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، هرگز این خوراکی‌ها را فریز نکنید. یکی از بهترین روش‌های نگهداری مواد غذایی، فریز کردن است. فریزر باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌شود و کمک می‌کند تا موادغذایی فصل‌های مختلف را نگهداری داریم. با ...

هرگز این خوراکی‌ها را فریز نکنید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، هرگز این خوراکی‌ها را فریز نکنید. یکی از بهترین روش‌های نگهداری مواد غذایی، فریز کردن است. فریزر باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌شود و کمک می‌کند تا موادغذایی فصل‌های مختلف را نگهداری داریم. با این وجود، بعضی از موادغذایی را نباید در فریزر گذاشت. بعضی از خوراکی‌ها، در دمای فریزر سالم نمی‌مانند و طعم و مواد مغذی‌شان را از دست می‌دهند. دقت در نگهداری موادغذایی، باعث سلامتی و افزایش کیفیت غذاها می‌شود. در این مقاله با ۱۱ ماده غذایی که بهتر است هرگز در فریز نگهداری نشوند، آشنا می‌شوید.

چرا بعضی خوراکی‌ها را نباید فریز کرد؟

موادغذایی مهم‌ترین منبع دریافت پروتئین‌ها و موادمغذی موردنیاز بدن هستند. بدن انسان به املاح مختلفی نیاز دارد که هرکدام در موادغذایی خاصی وجود دارد، بنابراین رژیم غذایی باید شامل موادغذایی متنوع باشد.

دقت در نحوه نگهداری هر خوراکی، باعث تضمین سلامتی‌ و شادابی بدن و دریافت ویتامین‌های موردنیاز می‌شود. سرعت زندگی و کمبود وقت، باعث می‌شود ما خوراکی‌های مختلف را آماده کنیم و برای روزهای پرمشغله در فریزر بگذاریم، اما بعضی از موادغذایی در فریزر آسیب می‌بینند. خوراکی‌ها ترکیبات متفاوتی دارند و هرکدام باید در دمای خاصی نگهداری شوند. دمای فریزر برای بعضی خوراکی‌ها، نه‌تنها نگهدارنده نیست، بلکه باعث از بین رفتن موادمغذی و فاسد شدنشان می‌شود، بنابراین تمام خوراکی‌ها را نباید فریز کرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار