۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹

هدف مجلس یازدهم از رتبه بندی معطل مانده در دولت و مجلس های قبلی / هزینه آموزش و پرورش برای کشور + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،نماینده مردم شهرستان های طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهار باغ استان البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات موثر دولت سیزدهم برای حل مشکلات گفت: رییس جمهور در کنار ...

مراحل بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان rtb.medu.ir

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،نماینده مردم شهرستان های طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهار باغ استان البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات موثر دولت سیزدهم برای حل مشکلات گفت: رییس جمهور در کنار مردم است و از هیچ تلاشی برای رسیدگی به امور دریغ ندارد.

علی حدادی روز دوشنبه در آیین تجلیل از معلمان ساوجبلاغ  استان البرز افزود: انتظار می رود وزرا نیز به تبعیت از رییس جمهور در مسیر حل هر چه بیشتر مشکلات گام بردارند.

هدف اجرای رتبه بندی در مجلس یازدهم

وی یاد آورشد: طرح رتبه بندی فرهنگیان  که طی چند سال گذشته  مسکوت مانده بود در مجلس یازدهم با هدف ارتقای شان معلمان مورد توجه قرار گرفت.

هزینه آموزش و پرورش برای کشور

حدادی گفت: در بودجه سال  جاری بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان به بودجه آموزش وپرورش  به جز بحث رتبه بندی ، سرانه ها و خدمات  اضافه شد ضمن آنکه هشت هزار میلیارد تومان هم مصوبه برای بخش ساماندهی و نوسازی مدارس فرسوده  داشتیم.
وی بیان داشت:  در سفر رییس جمهور به استان البرز  مصوبات خوبی در حوزه آموزش و پرورش داشتیم .

وی با تاکید بر اینکه خط قرمز مردم هستند، ادامه داد: باید برای حل مشکلات معیشتی مردم اقدامات اساسی داشت .

حدادی بیان داشت: ارز ترجیحی ۴۲۰۰ باید هدفمند باشد و براساس سیاست های دولت به کف جامعه داده شود.

نماینده مردم طالقان،نظرآباد، ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته بزرگداشت معلم  گفت:  آموزش و پرورش مساله مهم و همیشگی بوده که از محورهای اصلی و موضوعی به شمار می رود.

وی تاکید کرد: مساله پرورش بر آموزش مقدم است که در این زمینه تربیت انسان های دیندار، مومن و سالم  مد نظر است؛ تحول در آموزش و پرورش به معنای  حمایت از آموزش های فنی و حرفه ای بوده که در این زمینه خانواده ، جامعه و به ویژه معلم نقش اساسی را ایفا می کنند.

حدادی،  توسعه فرهنگ تفکر ،تحقیق و ابتکار را یکی از مهم ترین محورهای موضوعی خواند که در سند بنیادین تحول آموزش مد نظر قرار گرفته است ضمن آنکه  ویژگی سند تحول بنیادین آن است که توسعه فرهنگ نوین اسلامی را مد نظر دارد که معلمان پایه گذار آن هستند.

وی با اعلام اینکه رهبر معظم انقلاب  در بیانیه گام دوم انقلاب سند مهمی را ترسیم کردند، گفت: شناسایی  استعداد های درخشان، توسعه فرهنگ و معارف اسلامی در بخش قرآنی، سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع)  از نکات مهمی است که در نظام آموزشی باید دقت شود.
حدادی ادامه داد: دانش آموزان طوری باید استعداد یابی شوند که  اگر نخواستند ادامه تحصیل بدهند  بتوانند در جامعه وارد عرصه کار و تلاش شوند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار