۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷

نیمکت مس کرمان در آستانه تغییر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،مس کرمان که فصل گذشته به لیگ دسته اول سقوط کرد، با تدارک قدرتمند امیدوار بود خیلی زود به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود بار دیگر به لیگ برتر بازگردد. مدیران وقت مس کرمان با محمودنیا برای حضور روی ن...

نیمکت مس کرمان در آستانه تغییر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،مس کرمان که فصل گذشته به لیگ دسته اول سقوط کرد، با تدارک قدرتمند امیدوار بود خیلی زود به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود بار دیگر به لیگ برتر بازگردد.

مدیران وقت مس کرمان با محمودنیا برای حضور روی نیمکت نارنجی‌پوشان به توافق دست یافتند و علیرغم انتقادات و جو منفی که در این خصوص وجود داشت، امیدوار بودند با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارند ستاره‌های لیگ برتر و همچنین چهره‌های سرشناس لیگ یکی را در این تیم آورده و سیمای مدعی به خود بگیرند.

هرچند هفته اول با یک برد ارزشمند خارج از خانه برای این تیم همراه بود اما در ادامه این تیم طی دو هفته اخیر با دو شکست به کار خود پایان داده تا ناامیدی بار دیگر به اردوی نارنجی‌پوشان بازگردد و آن‌ها خاطرات حسرت چند ساله عدم صعود به لیگ برتر و تداوم حضور در لیگ یک را در ذهن بار دیگر مرور کنند.

شکست مقابل خوشه طلایی اتفاقی نبود که حتی بدبین ترین هوادار مس کرمان آن را پیش‌بینی کرده باشد و نماینده ساوه که به دلیل مشکلات فراوان در هفته گذشته حتی شرایط حضور مقابل رقیب خود را به دست نیاورده بود، یک باخت تلخ را به شاگردان محمودنیا تحمیل کرد تا عرصه خیلی زودتر از آنچه که تصور می‌شد به سرمربی نارنجی‌پوشان تنگ شود و عصبانیت و گلایه تند مدیران جدید تیم را نیز در پی داشته باشد.

در شرایطی که قرار بود امروز بخش دیگری از مطالبات اعضای تیم به آن‌ها پرداخت شود، به واسطه شکست روز گذشته این موضوع منتفی شد ‌و مدیران تیم تصمیم گرفتند در شرایط کنونی پرداختی به اعضای تیم نداشته باشند تا اولین شوک را به آنها وارد کنند.

با این حال گفته می‌شود این پایان ماجرا نخواهد بود و احتمالا باید شاهد تغییراتی روی نیمکت مس کرمان نیز بود و از گوشه و کنار اخباری نیز در خصوص گزینه‌های احتمالی نیمکت مس نیز به گوش می‌رسد. فرزاد حسین خانی کاپیتان اسبق مس کرمان که فصل گذشته موفق شده بود بعد از سال‌ها حسرت این تیم را برای بازگشت به لیگ برتر پایان دهد، بار دیگر یکی از گزینه‌های مطرح شده برای نیمکت این تیم محسوب می‌شود که فصل گذشته اختلافات شکل گرفته مانع از تحقق اهداف او برای نگه داشتن این تیم در لیگ برتر شده بود.

از دو گزینه دیگر نیز به عنوان احتمالات نیمکت مس کرمان نیز یاد شده و در نهایت باید دید جلسه فوری مدیران تیم برای خروج از بحران شکل گرفته با چه شرایطی همراه خواهد بود و آیا آنها روی تصمیم خود برای تغییر کادرفنی خواهند بود یا تصمیم دیگری می‌گیرند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط