۱۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶

سردار رادان در اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا

نیروی انتظامی برای حفظ عفت و حجاب، همه آبرویش را به میدان آورده است/ مسئله حجاب فرهنگی و اجتماعی است

نیروی انتظامی در اجرای وظایف انتظامی و انقلابی خود و هیچ ماموریتی دیگر، لحظه ای عقب نشینی نمی کند. امروز به ما تهمت می زنند که شما به طرح نور پرداخته اید و از سایر ماموریت های خود عقب نشسنی کرده اید.

اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سردار رادان، فرمانده نیروی انتظامی «در اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا » در مجریان طرح نور( عفاف و حجاب) که درحرم حضرت معصومه(س) در قم برگزار شد، ضمن قدردانی از حمایت مردم در حمایت از فراجا برای اجرای طرح نور در جامعه، حرکت دشمن برای بی حیاء و بی عفت کردن دختران این سرزمین را برنامه از پیش طراح شده عنوان کرد و افزود: دشمن وقتی متوجه شد، در جنگ رودرو نمی تواند حریف ایران اسلامی شود، همه توان خود را برای بی حیاء کردن و از بین بردن ارزشهای اخلاقی مانند بی غیرتی به میدان آورده است.

وی بیان داشت: وقتی بی حیایی و بی عفتی در جامعه رشد پیدا کند، دشمن راحت تر به اهداف خود یعنی از بین بردن ایران اسلامی می رسد چون دیگر کسی نیست که فرزندی دشمن شناس و با غیرت تربیت کند تا در مقابل دشمن دین و اسلام بایستاد و مبارزه کند، چرا که آنها متوجه شدند آنچه سبب شکست آنها در جنگ ۸ ساله و دفاع از حرم اهل بیت شده است، تربیت دینی و توجه به ارزشهای اخلاقی مانند عفت و غیرت بوده است و امروز دشمن با آگاهی از این امر مهم با برنامه ریزی از قبل طراحی شده وارد میدان شده تا دخترانی که فردا مادران این سرزمین هستند ونقش مهمی در تربیت فرزندان دشمن شناس دارند، بی عفت و بی حیاء کند.

دشمن برای بی عفت کردن جامعه با برنامه به میدان آمده است

رادان گفت: دشمن در صدد است دو امر مهم حیاء و عفت و غیرت را از ما بگیرد. وقتی بی حیایی کنار برود، غیرت هم از بین می رود. نبود بی حیایی، نبود ارزشهای اخلاقی را به همراه دارد.

حمله قلم به دستان مزدور به نیروی انتظامی در اجرای طرح نور

رادان اضافه کرد: مسئله وقتی جالب تر می شود وقتی نیروی انتظامی وارد میدان شده تا بتواند از این دو بال حفظ و حراست کند، بعضی از افراد به جای اینکه به رسالت خود در برابر جامعه عمل کنند، به نیروی انتظامی حمله می کنند و مورد تهمت و افتراء قرار می دهند که شما به جای اینکه به رسالت های دیگر خود بپردازید، به مبارزه با بی حجابی روی آوردید.

وی ادامه داد: باید بدانیم اصل دعوا در همین بی حیایی و بی غیرتی است. این بی حیاء کردن جامعه سابقه طولانی دارد و در زمان پیامبر هم بوده است. باید بدانیم نیروی انتظامی با اجرای این طرح از دختران خود حفظ و صیانت می کند. این دختران مادران آینده نظام و انقلاب می باشد. اصل ماجرا در حفظ عفت و حیاء و غیرت است.

مسئله حجاب، فرهنگی و اجتماعی است

رادان بیان داشت: بعضی ها شبهه ایجاد می کند که مسئله حجاب امر امنیتی است، نه، بلکه کاملا فرهنگی و اجتماعی است، کسی این شبهه ایجاد می کند، می خواهد نیروی انتظامی را متهم به امنیتی کردن مسئله حجاب کند. باید بدانیم در مقابل هر موضوعی باید و نبایدهایی وجود دارد و ما لازم است باید و نبایدهای هرموضوعی را رعایت کنیم.

رادان گفت: امروز افرادی با این گونه شبهات نیروی انتظامی را مورد هجمه غیر حکیمانه و ناعادلانه قرار می دهند، همه ما در برابر حفظ و صیانت از دختران این سرزمین ماموریت داریم. ما بعدا پشت صحنه ترویج بی حیایی و بی عفتی را را بیان می کنیم که چه کسانی عهده دار ترویج بی حیایی و بی عفتی در جامعه می باشند.کسانی که دختران فریب خورده این سرزمین را به خارج کشور می برند و به آنها آموزش بی بندباری می دهند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: بعضی به جای این که مسئولیت خود را در برابر حفظ حجاب انجام دهند، در مقام پرسشگر و مطالبه گری برمی آیند، چون کسی از این دستگاه ها مطالبه نمی کند.

حمایت قوای مجریه ومقننه و وزیر کشور و صدا و سیما

وی افزود: بنده شهادت می دهم که رییس دستگاه قوه مجریه و مقننه از نیروی انتظامی و طرح نور حمایت کرده اند. رییس جمهوری ایستاده تا عفت وحیاء درجامعه ایجاد شود. وزیرکشور و صدا سیما در حمایت از نیروی انتظامی وارد میدان شدند و سینه سپرد کردند. در این میان افرادی هم قلم به دست مزدور هستند که با قلم شان بی حیایی را درجامعه ترویج می کنند.

وی بیان داشت: بنده قسم یاد می کنم، حتی اگر آبروی داریم همه را برای احیاء دین و ارزشهای می گذاریم و لحظه ای از این راه عقب نشینی نخواهیم کرد. باید بدانیم هر زمانی مردم در صحنه بودند، دشمن هیچ غلطی نکرده است. امروز تا شما مردم هستید، هیچ فنته ای نیروی انتظامی را از راه و هدفش به عقب باز نخواهد زد.
تهمت قلم به دستان مزدور به نیروی انتظامی

رادان گفت: نیروی انتظامی در اجرای وظایف انتظامی و انقلابی خود و هیچ ماموریتی لحظه ای عقب نشینی نمی کند. امروز به ما تهمت می زنند که شما به طرح نور پرداخته اید و از سایر ماموریت های خود عقب نشسنی کرده اید. ما از شما مردم انتظار داریم در این ماموریت مهم ما را حمایت و کمک کنید.
:

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط