۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴

نیاز مهم فرهنگیان مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  اسدالله عباسی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه های مختلف نشان دهنده بصیرت ملت ایران در عرصه‌های مختلف است، اظهار کرد: در یک پیچ تاریخی امتحان الهی هستیم زیرا دشمن از همه امکانات خود برای ضربه زدن ...

سامانه هسته گزینش sahap.razaviedu.ir

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  اسدالله عباسی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه های مختلف نشان دهنده بصیرت ملت ایران در عرصه‌های مختلف است، اظهار کرد: در یک پیچ تاریخی امتحان الهی هستیم زیرا دشمن از همه امکانات خود برای ضربه زدن به این نظام مقدس دریغ نکرده است.

وی با اشاره پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته گفت: کشور در چهل سال اول انقلاب، سختی‌های زیادی را پشت سرگذاشته ولی با تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری و اتکا بر جوانان این مسیر را طی کرده و در چله دوم هم باید از تمامی فرمایشات مقام معظم رهبری نهایت استفاده را ببریم.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر اینکه استکبار، دیکتاتوری خبری و رسانه‌ای و به نوعی خفقان رسانه‌ای را در جهان ایجاد کرده است، بیان کرد: رسانه‌های آمریکایی، رژیم صهیونیستی و رژیم آل‌سعود حق انتشار مطلب علیه کشور خود را ندارند ولی شبانه‌روز هزاران مطلب علیه جمهوری اسلامی منتشر می‌کنند.

عباسی با بیان اینکه اجرای فرضیه درست جهاد تبیین بسیاری از توطئه‌های دشمن را برطرف می‌کند و به این منظور مقام معظم رهبری در فرمایشات مختلف خود تاکید ویژه‌ای به این مهم دارند، تصریح کرد: جهاد تبیین یعنی دستاوردهای نظام را به درستی و برای نسل جدید بازگو کنیم ولی تاکنون این‌ مهم به خوبی در کشور اجرایی نشده زیرا تنها در این صورت می‌توان نسل جدید را با انقلاب اسلامی و کشور همراه کرد.

وی یکی از دلایل ورود دشمن‌ با جنگ ترکیبی علیه جمهوری را ناامیدی از موفقیت در جنگ سخت دانست و افزود: افسران جنگ سخت در جمهوری اسلامی موفق هستند و به این دلیل دشمن جرات حمله به این نظام مقدس را ندارد به این منظور وارد جنگ ترکیبی و رسانه‌ای شده تا از این طریق بتواند بر قلب و ذهن‌ها نفوذ کند.

بیشتر بخوانید  جاسوس انگلیس اعدام شد

استاندار گیلان با بیان اینکه در کشور هنوز برخی از افراد تفاوت میان نقد منصفانه و تخریب را نمی‌دانند، گفت: با کمک رسانه‌های جریان انقلاب باید تولید محتوا کرده و سواد رسانه را ایجاد کنیم زیرا هنوز برخی فرق بین نقد و توهین را نمی دانند که این مهم نشان‌دهنده خلاء‌ سوادرسانه در کشور است.

به گفته عباسی، خلا عدم سواد رسانه سبب شد دشمن، جوانان و نسل جدید را هدف‌گذاری کند و تا زمانی که در آموزش و پرورش و دانشگاه به جهاد تبیین و سواد رسانه نپردازیم هیچ موفقیت حاصل نمی‌شود‌.

وی با گله‌مندی از عدم بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۴۴ سال گذشته بیان کرد: ما به کشور و آینده این نظام بسیار امیدوار هستیم ما به شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی امید داریم ‌ولی هنوز برخی از رسانه‌های داخلی دستاوردهای دولت و انقلاب را وارونه جلوه می‌دهند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اقدامات موثر دولت در یکسال گذشته و در راستای خنثی‌سازی سیاست‌های تحریمی دشمن افزود: دولت در یک سال گذشته، اقدامات و دستاوردهای خوبی داشته که دشمن را نا امید کرده و به این دلیل دست به جنگ ترکیبی و شناختی زده است که دلیل انجام اینکار این است که کشور نقاط قوت کشور را نادیده گرفته و نقاط ضعف را برجسته کردیم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار