۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲

نیازمند چهره‌ای برای صفحه اول روزنامه‌ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،نیازمند چهره‌ای برای صفحه اول روزنامه‌ها. تیم فوتبال سپاهان عصر دیروز در ورزشگاه تختی آبادان میهمان صنعت نفت این شهر بود و توانست با برتری دو بر صفر برابر حریف سخت‌کوش خود، موقعیتش در جدول را بهبود...

نیازمند چهره‌ای برای صفحه اول روزنامه‌ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،نیازمند چهره‌ای برای صفحه اول روزنامه‌ها. تیم فوتبال سپاهان عصر دیروز در ورزشگاه تختی آبادان میهمان صنعت نفت این شهر بود و توانست با برتری دو بر صفر برابر حریف سخت‌کوش خود، موقعیتش در جدول را بهبود بخشیده و موقتا به رده دوم جدول هم صعود کند.

نیازمند چهره‌ای برای صفحه اول روزنامه‌ها

اما نکته ویژه برد سپاهان در بازی شب گذشته، انجام کلین‌شیت متوالی در دو بازی پیاپی برای اولین بار در فصل جدید بود.
سپاهانی‌ها که در اولین هفته لیگ مقابل استقلال با رشید مظاهری کلین‌شیت کردند، در ادامه لیگ در چهار هفته متوالی دروازه خود را باز‌شده دیدند تا اینکه در هفته ششم، پیام نیازمند اولین بار موفق به بسته نگه‌داشتن دروازه خود شد. اما در هفته هفتم بار دیگر مظاهری درون دروازه قرار گرفت و خیلی زود هوادار موفق به گلزنی شد تا ثبت سومین کلین‌شیت فصل، به بازی پرسپولیس و پیام نیازمند برسد.
بعد از اینکه نیازمند در بازی با پرسپولیس با یک مهار فوق‌العاده روی ضربه سر پورعلی‌گنجی دروازه را نجات داد، باری با صنعت نفت بهترین فرصت بود تا این گلر ملی‌پوش برای اولین بار در فصل جاری موفق به بسته نگه‌داشتن دروازه برای دو هفته پیاپی شود.

نیازمند چهره‌ای برای صفحه اول روزنامه‌ها

نیازمند چهره‌ای برای صفحه اول روزنامه‌ها

شب گذشته نیازمند با سه مهار روی شوت‌هایی که اغلب به مرکز دروازه زده شد، توانست سومین کلین‌شیت فصل خودش را ثبت کند. هرچند زمین بازی به گونه‌ای بود که مهار همان توپ‌ها هم هر دروازه‌بانی را به زحمت می‌انداخت.
بعد از ثبت این آمار، حالا پیام نیازمند که رکورددار بسته نگه‌داشتن متوالی دروازه‌اش در فوتبال ایران به شمار می‌رود، برای دیدار هفته بعد مقابل تراکتور انگیزه‌های بیشتری خواهد داشت و البته که به همان اندازه مقابل تیم زهردار قربان بردیف، کار سخت‌تری نیز پیش رو دارد.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط