۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲

نگاهی به ماجرای تحریم کنفرانس خبری تیم های لیگ برتری توسط رسانه‌ها

[ad_1] خبرورزشی – برخی از سرمربیان تیم‌های لیگ برتری برای اینکه دستیاران از آنها آزرده خاطر نشوند هر بار یکی از دستیاران را به نشست خبری می‌فرستند. به طور مثال مهدی رحمتی در کنفرانس‌های خبری پیش از بازی و بعد از بازی شرکت نمی‌کند. گ...

نگاهی به ماجرای تحریم کنفرانس خبری تیم های لیگ برتری توسط رسانه‌ها

[ad_1]

خبرورزشی –

برخی از سرمربیان تیم‌های لیگ برتری برای اینکه دستیاران از آنها آزرده خاطر نشوند هر بار یکی از دستیاران را به نشست خبری می‌فرستند. به طور مثال مهدی رحمتی در کنفرانس‌های خبری پیش از بازی و بعد از بازی شرکت نمی‌کند. گاهی از محمد نوازی می‌خواهد در این کنفرانس‌ها حاضر شود و در برخی از کنفرانس‌ها هم شاهد مصاحبه وحید فاضلی دیگر دستیار این مربی با خبرنگاران هستیم.

دیده شده علی سامره هم به نمایندگی از کادر فنی پدیده در کنفرانس‌ها حضور پیدا کرده است. یحیی گل محمدی کمتر در کنفرانس‌های خبری حاضر می‌شود و بیشتر حمید مطهری پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود. امیر قلعه نویی هم سعید الهویی را مامور مصاحبه با خبرنگاران کرده است. خلاصه اینکه کنفرانس‌های خبری قبل از بازی و بعد از بازی نظم و انضباط خود را از دست داده است و بیشتر به نشست دورهمی‌و معرفی دستیاران تبدیل شده است.

این در حالی است در کنفرانس خبری فقط و فقط سرمربی حاضر می‌شود. حتی در بازی‌های جهانی و پر اهمیت به خاطر جریمه نقدی سنگینی که برای سرمربی در نظر می‌گیرند هیچ گاه سرمربی به خود اجازه نمی‌دهد در کنفرانس خبری پیش از بازی و بعد از بازی حاضر نشود یا دستیار خود را راهی کنفرانس خبری کند اما سهل انگاری و ناتوانی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در برگزاری نشست خبری موجب شده تا رسانه‌ها تصمیم به تحریم این مصاحبه‌ها بگیرند. نکته جالب اینکه تعدادی از سرمربیان فقط در یک فضای خاص  و با رسانه خاص صحبت می‌کنند که هدف تحریم مصاحبه‌ها به بهانه مبارزه با این رفتارها است که به نظر می‌رسد جای دفاع دارد. 

این یک تصمیم عادلانه است؛ وقتی سرمربیان به نشست‌های خبری اهمیت نمی‌دهند نباید از رسانه‌ها گلایه کرد که می‌خواهند از این پس اهمیتی به این نشست‌ها ندهند. برخی از مربیان به این تعامل نگاه یک طرفانه ای دارند و می‌خواهند با هر برخوردی رسانه‌ها را در اختیار داشته باشند در حالی که رسانه هم حق و حقوق تعریف شده ای برای خود دارد و این حق برایش محفوظ است که سرمربی را پیش از بازی و بعد از بازی به چالش بکشد…

بیشتر بخوانید:

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط