۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷

نکاتی از ۲+۴ سپاهانی لیست قلعه‌نویی

دعوت شش بازیکن سپاهان به تیم ملی یکی از ویژه‌ترین نکات اولین فهرست اعلام شده از سوی امیر قلعه‌نویی به شمار می‌رود.

نکاتی از ۲+۴ سپاهانی لیست قلعه‌نویی

روز گذشته پس از اعلام اولین فهرست تیم ملی توسط امیر قلعه‌نویی، سپاهان صدرنشین فعلی لیگ برتر با داشتن ۶ سهمیه مورد توجه‌ترین تیم باشگاهی از نگاه سرمربی جدید فوتبال ملی ایران شد.

سپاهان در این فصل با ژوزه مورایس عمکرد بسیار خوبی به ویژه در نیمه دوم فصل ارائه کرده که سبب شد ضمن اختلاف امتیاز با پرسپولیس، حالا در پایان هفته بیست و سوم صدرنشین لیگ بیست و دوم باشد و طبیعی است که بازیکنان این تیم بیشترین سهمیه را در تیم ملی داشته باشند.

البته علاوه بر نمایش قابل توجه سپاهانی‌ها در فصل جدید، باید این موضوع را نیز در خاطر داشت که ۴ بازیکن از ۶ بازیکن دعوت شده به تیم ملی پیش‌تر نیز نظر ویژه قلعه‌نویی را داشته‌اند.

پیام نیازمند اولین خرید امیر قلعه‌نویی در لیگ هجدهم برای تقویت سپاهان بود و در ادامه نیز محمد کریمی از خونه به خونه به سپاهان پیوست. دیگر خرید قابل توجه قلعه‌نویی برای باشگاه سپاهان جذب امید نورافکن بود که در پنجره تابستانی لیگ نوزدهم به اردوی طلایی‌پوشان اضافه شد، اما طی سه چهار سال اخیر از مهم‌ترین نفرات سپاهان بوده است. درنهایت باید به میلاد زکی‌پور اشاره کرد که در پنجره تابستانی لیگ بیستم و پس از پیوستن قلعه‌نویی به گل‌گهر یکی از خریدهای او برای تقویت نماینده سیرجان بود.

در میان این ۶ بازیکن نام شهریار مغانلو و رامین رضائیان هم دیده می‌شود که امیر قلعه‌نویی در دو پنجره تابستانی و زمستانی لیگ نوزدهم تلاش زیادی برای جذب این مهاجم از پیکان کرد، اما موفق نشد و رضائیان هم آن مقطع خارج از ایران به فوتبال ادامه می‌داد.

یکی از ویژگی‌های امیر قلعه‌نویی به عنوان یک مربی صاحب افتخار و نام در فوتبال ایران، مدیریت نام‌ها و بازیکنان بزرگ در قالب تیمی برای رسیدن به اهداف تعیین شده است، که حالا او در تیم ملی با توجه به شناخت بسیار خوبی که از بازیکنان دارد، بهترین فرصت را برای شکوفا کردن استعدادشان در پیش دارد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار