۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴

نویدکیا:پیکان تیم فوق‌العاده خوبی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، محرم نویدکیا در مورد دیدار سپاهان مقابل پیکان اظهار داشت: مثل هفته‌های گذشته یک بازی حساس داریم. الان تمام بازی‌ها حساس هستند و فرفی نمی‌کند با چه تیمی بازی داشته باشیم. باید تمام تلاشمان را به کا...

محرم نویدکیا سرمربی سپاهان بعد از دو سال حضور در این تیم، سرانجام از جمع زردپوشان اصفهانی جدا شد و این باشگاه هم اعلام کرده که پروسه انتخاب جانشین این مربی، با سرعت در حال پیگیری است. گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره سرمربی جدید سپاهان مطرح شده است، ولی امروز در اصفهان این شایعه مطرح شد که مدیران این باشگاه در حال مذاکره با جواد نکونام سرمربی فصل گذشته فولاد خوزستان هستند. یکی از بازیکنان سپاهان که فصل آینده هم با این تیم قرارداد دارد، گفت: «من و چند بازیکن دیگر شنیده‌ایم که باشگاه در پی جلب رضایت نکونام است و اگر در این راه به نتیجه نرسد سراغ مربی خارجی خواهد رفت». در مورد نیمکت مربیگری سپاهان چند گزینه داخلی و خارجی هم مطرح است و باید دید در نهایت مدیران باشگاه چه تصمیمی برای انتخاب سرمربی جدید خواهند گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، محرم نویدکیا در مورد دیدار سپاهان مقابل پیکان اظهار داشت:

مثل هفته‌های گذشته یک بازی حساس داریم. الان تمام بازی‌ها حساس هستند و فرفی نمی‌کند با چه تیمی بازی داشته باشیم. باید تمام تلاشمان را به کار بگیریم که امتیازات لازم را به دست بیاوریم و بتوانیم تا روز آخر به رقابتمان ادامه بدهیم.
محرم نویدکیا افزود:

قطعا بازی مهمی داریم. پیکان تیم فوق‌العاده خوبی است و نفرات کادرفنی خوبی دارد. نفرات جوان آن‌ها انگیزه زیادی دارند. در نیم‌فصل اول هم به سختی مقابل پیکان سه امتیاز گرفتیم به خاطر همین اگر تمرکز صددرصد نداشته باشیم نمی‌توانیم امتیازی بگیریم. باید راهکارهای بهتری داشته باشیم چون پیکان درکارهای دفاعی خیلی قوی است و به راحتی شانس گل نمی‌دهد.
محرم نویدکیا  سرمربی سپاهان تصریح کرد:

باید با دیدگاه‌های بهتری وارد این بازی بشویم تا امتیاز لازم را بگیریم. امیدوارم با کمک هم این اتفاق بیفتد و همچنان در رقابت باشیم. خلعتبری، محبی و کریمی سه غایب ما به خاطر محرومیت هستند. بقیه بچه‌ها مشکلی ندارند و امیدوارم بازی خوبی را انجام بدهیم.

 

مطالب مرتبط