۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳

نقل و انتقالات پرسپولیس| بمب نقل و انتقالات سفید پوشان انزلی در باشگاه پرسپولیس منفجر شد/ ستاره محبوب در آغوش تارتار

هافبک پرسپولیس می‌تواند انتقال بدون دردسر به ملوان انزلی داشته باشد. مصطفی نائیج‌پور، مدافع میانی تیم ملوان قراردادش را فسخ کرد و از جمع شاگردان مهدی تارتار جدا شد تا حالا میلاد سرلک بتواند به جمع قوی سپید انزلی اضافه شود.

نقل و انتقالات پرسپولیس | ستاره محبوب پرسپولیس در تور اروپا / شوک سخت به هوادران پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ملوان انزلی در نقل و انتقالات زمستانی شرایط مناسبی برای جذب بازیکنان سرباز دارد و می‌تواند فوتبالیست‌های بالای ۲۸ سال که دیگر شرایط ادامه تحصیل ندارند و ملی‌پوش نیستند را به خدمت بگیرد که اولین بازیکن در این بین، میلاد سرلک است.

لیست ۱۹ نفره بازیکنان بزرگسال ملوان انزلی در دور رفت لیگ برتر تکمیل بود که امروز نخستین خروجی این تیم مشخص شد و مصطفی نائیج‌پور، مدافع میانی این تیم قراردادش را فسخ کرد و از جمع شاگردان مهدی تارتار جدا شد تا حالا میلاد سرلک بتواند به جمع قوی سپید انزلی اضافه شود.

میلاد سرلک که بخاطر شرایط سنی دیگر نمی‌تواند بدون گذراندن دوران سربازی در پرسپولیس ادامه بدهد، به طور قطعی از جمع سرخ پوشان جدا می‌شود و قصد دارد هرچه زودتر دوران خدمت خود را آغاز کند و احتمالا اولین خرید ملوان انزلی در نقل و انتقالات زمستانی خواهد بود.

ملوان انزلی احتمالا خروجی‌های دیگری هم خواهد داشت، اما جدایی مصطفی نائیج‌پور کاری کرده تا فعلا یک جای خالی در لیست بزرگسالان قوی سپید به وجود بیاید و به نوعی جا برای میلاد سرلک باز شود.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

منبع : ورزش3

مطالب مرتبط