۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴

نقل و انتقالات پرسپولیس | باز یک ستاره دیگر از استقلال به جمع پرسپولیس پیوست / تخلیه ستاره های آبی پوش از این تیم توسط یحیی و رضا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،نقل و انتقالات پرسپولیس | باز یک ستاره دیگر از استقلال به جمع پرسپولیس پیوست / تخلیه ستاره های آبی پوش از این تیم توسط یحیی و رضا. محمد خدابنده‌لو هافبک جوان ذوب آهن تبدیل...

جدایی هافبک لیگ برتری تایید شد/ تواق اولیه با پرسپولیس برای فصل آینده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،نقل و انتقالات پرسپولیس | باز یک ستاره دیگر از استقلال به جمع پرسپولیس پیوست / تخلیه ستاره های آبی پوش از این تیم توسط یحیی و رضا. محمد خدابنده‌لو هافبک جوان ذوب آهن تبدیل به چهره اصلی نقل و انتقالات شده است.

جدایی هافبک لیگ برتری تایید شد/ تواق اولیه با پرسپولیس برای فصل آینده

او که به عنوان کاپیتان تیم امید در اردوی تیم مهدوی کیا حضور دارد، در حالی به عنوان یکی از اهداف نقل و انتقالات تابستانی مطرح شده که شب گذشته مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب آهن تلویحا جدایی او را تایید کرد و گفت که قرارداد وی به پایان رسیده و باوجود تلاش برای تمدید قرارداد، این اتفاق رخ نداده و اگر «دلش با ذوب آهن باشد» در این تیم خواهد ماند.

خدابنده‌لو که با نمایش‌های قابل توجه در پیکان به عرصه حرفه‌ای فوتبال ایران رسید، در ذوب آهن نیز زیر نظر تارتار عملکرد خوبی را از خود نشان داد و در پست هافبک مرکزی، به مهره کلیدی سبزپوشان اصفهانی تبدیل شد.

نکته مهم اینکه خدابنده‌لو در ابتدای لیگ بیست و یکم قراردادی یک ساله با ذوب آهن امضا کرد و حالا بدون نیاز به توافق با این باشگاه می‌تواند جدا شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که او در فهرست خرید یحیی گل‌محمدی نیز جای دارد و پیش از اردوی تیم امید، مذاکراتی نیز بین نماینده وی و باشگاه پرسپولیس انجام شده است.

جدایی هافبک لیگ برتری تایید شد/ تواق اولیه با پرسپولیس برای فصل آینده

جدایی هافبک لیگ برتری تایید شد/ تواق اولیه با پرسپولیس برای فصل آینده

آنچه مسلم است، جدایی خدابنده‌لو از ذوب آهن قطعی است و او به اولین جدا شده فصل این تیم تبدیل می‌شود. همچنین منابع از مذاکرات مثبت او با پرسپولیس خبر می‌دهند و ادامه مذاکره با سرخپوشان پس از اردوی تیم ملی امید انجام خواهد شد.

خدابنده‌لو فصل آینده در فهرست بزرگسالان حضور خواهد داشت و با۲۳ سال سن جزو جوانترین بازیکنان کلیدی تیمش خواهد بود.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار