۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶

نقل و انتقالات پرسپولیس / بازگشت شاگرد علی کریمی به ایران / مقصد نهائی این ستاره پرسپولیسی مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، نقل و انتقالات پرسپولیس / بازگشت شاگرد علی کریمی به ایران / مقصد نهائی این پرسپولیس مشخص شد. حمید طاهرخانی که جزء استعدادهای این تیم محسوب می‌شد و انتظار می‌رفت با توجه به حضور در سن پایین در جمع ...

آرم پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، نقل و انتقالات پرسپولیس / بازگشت شاگرد علی کریمی به ایران / مقصد نهائی این پرسپولیس مشخص شد. حمید طاهرخانی که جزء استعدادهای این تیم محسوب می‌شد و انتظار می‌رفت با توجه به حضور در سن پایین در جمع سرخ‌پوشان بتواند روزهای خوبی را در آینده برای خود شکل دهد، اما با مشورت برانکو سرمربی وقت پرسپولیس از این تیم جدا شد و بصورت قرضی شاگرد علی کریمی در تیم سپیدرود شد و بعد از آن هم به مدت یکسال در شهرداری بندرعباس توپ زد.

این بازیکن در نهایت با توجه به تصمیماتی که گرفت، طی مدت اخیر از مسیر پیشرفت دور شد و به فوتبال خود در تیم اسپانیایی خونتوود ادامه داد.

طاهرخانی که فصل گذشته را در اسپانیا و در دسته پایین این کشور پشت سر گذاشته بود، در ادامه و بعد از بازگشت به ایران اکنون با باشگاه خیبر خرم‌آباد به توافق دست یافته و طی نیم فصل دوم در این تیم کار را دنبال خواهد کرد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار