۰۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱

نقل و انتقالات پرسپولیس|ناکامی پرسپولیس در انفجار بمب در این کشور عربی/ پرونده حضور حمدالله در پرسپولیس برای همیشه بسته شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،حمدالله عبدالرزاق مهاجم مراکشی الاتحاد عربستان که از ابتدای فصل جدید زمزمه انتقالش به پرسپولیس داغ شده و در رسانه‌های عربستانی نیز بار‌ها به این موضوع پرداخته شده بود، با مخالفت این باشگاه برای جد...

نقل و انتقالات پرسپولیس|ناکامی پرسپولیس در انفجار بمب در این کشور عربی/ پرونده حضور  حمدالله در پرسپولیس برای همیشه بسته شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،حمدالله عبدالرزاق مهاجم مراکشی الاتحاد عربستان که از ابتدای فصل جدید زمزمه انتقالش به پرسپولیس داغ شده و در رسانه‌های عربستانی نیز بار‌ها به این موضوع پرداخته شده بود، با مخالفت این باشگاه برای جدایی مواجه شد.

حمدالله که یکی از ستاره‌هایی الاتحاد عربستان محسوب می‌شد با حضور کریم بنزما ستاره فرانسوی سابق رئال مادرید از کانون توجهات خارج شد تا بحث جدایی وی جدی‌تر از قبل دنبال شود.

در این بین گفته می‌شد باشگاه پرسپولیس نیز علاقمند به جذب این مهاجم مراکشی است و صحبت‌هایی غیررسمی در این خصوص صورت گرفته است.

 

با این حال اکنون باشگاه الاتحاد عربستان موضع خود را با مخالفت در خصوص جدایی حمدالله رسما اعلام کرده تا این انتقال به باشگاه پرسپولیس نیز کاملا منتفی شود و سرخ‌ها به دنبال مهاجمی دیگر باشند.

مهدی عبدی، عیسی آل کثیر، لیاندرو پریرا و شیخ دیاباته چهار مهاجمی هستند که در پنجره تابستانی از پرسپولیس جدا شده‌اند و باید دید یحیی گل‌محمدی چه برنامه‌ای برای تقویت این خط خواهد داشت.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط