۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸

نقل و انتقالات استقلال ۲۸ دی / جدایی این ستاره استقلال از باشگاه استقلال قطعی شد / ساپینتو باید تصمیم بگیرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، نقل و انتقالات استقلال ۲۸ دی / جدایی چند ستاره استقلال از باشگاه استقلال قطعی شد / ساپینتو باید تصمیم بگیردعزیزبک آمانوف – هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال، در این فصل ...

ساپینتو ستاره مغضوب رو اخراج کرد؟ / جانشین ازبکی ستاره مغضوب در مسیر پایتخت؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، نقل و انتقالات استقلال ۲۸ دی / جدایی چند ستاره استقلال از باشگاه استقلال قطعی شد / ساپینتو باید تصمیم بگیردعزیزبک آمانوف – هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال، در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، شرایط خوبی در جمع آبی‌پوشان پایتخت نداشته و در اکثر بازی‌ها یا نیمکت‌نشین بوده یا جایی در لیست ساپینتو نداشته است.
با پایان یافتن نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر، آمانوف جلسه‌ای با علی فتح‌الله‌زاده – مدیرعامل باشگاه استقلال، داشت و از مشکلات خود صحبت کرد و باتوجه به شرایط موجود، درخواست جدایی از جمع آبی‌پوشان داد تا بتواند در تیم دیگری توپ بزند.

مدیرعامل باشگاه استقلال قرار است نسبت به جدایی آمانوف مشورت نهایی خود را بگیرد و پس آن نسبت به آینده این هافبک ازبکستانی تصمیم بگیرد.
آمانوف یکی از بازیکنانی است که همچنان دریافتی کاملی از مطالبات خود نداشته است و با توجه به شرایط موجود، قصد دارد در تیم دیگری بازی کند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار