۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲

نقل و انتقالات استقلال به باشگاه پرسپولیس رسید / ساپینتو ستاره محبوب یحیی گل محمدی رو تور کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از پارس فوتبال، نقل و انتقالات استقلال به باشگاه پرسپولیس رسید / ساپینتو ستاره محبوب یحیی گل محمدی رو تور کرد. در شرایطی که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال بسته است، علی فتح‌الله‌زاده و...

نقل و انتقالات استقلال به باشگاه پرسپولیس رسید / ساپینتو ستاره محبوب یحیی گل محمدی رو تور کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از پارس فوتبال، نقل و انتقالات استقلال به باشگاه پرسپولیس رسید / ساپینتو ستاره محبوب یحیی گل محمدی رو تور کرد. در شرایطی که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال بسته است، علی فتح‌الله‌زاده وعده داده که هر چه زودتر محرومیت آبی‌ها را حل کند تا تیم او بتواند در بازار زمستانی فعالیت کند.

طی روزهای گذشته نام‌های مختلفی به استقلال لینک شده، از ریکارد آلوز و کاوه رضایی گرفته تا سامان فلاح و شهریار مغانلود که طبیعتا جذب هیچکدام از این نفرات کار راحتی نیست و کار به جایی رسیده که مدیرعامل باشگاه تراکتور، گفته که نه تنها خبری از جدایی کاوه رضایی و بازگشت او به استقلال نیست بلکه از همتایش در استقلال به خاطر رسانه‌ای کردن پیشنهاد این باشگاه برای جذب ریکاردو آلوز، شکایت خواهد کرد.

سیامک نعمتی

سیامک نعمتی

در چنین شرایطی و در حالی که معلوم نیست چه زمانی پنجره نقل و انتقالات استقلال باز خواهد شد، این شایعه مطرح شده که سیامک نعمتی، یکی از اهداف نقل و انتقالاتی آبی‌ها در بازار زمستانی است.

نعمتی که جدایی‌اش از پرسپولیس قطعی شده و قرار است امروز تکلیف تیم جدید او مشخص شود، طبق برخی اخبار، از تراکتور و فولاد پیشنهاد دارد اما گویا پیشنهاد استقلال، او را وسوسه کرده که تبدیل به جدیدترین یاغی فوتبال ایران شود.

حالا باید دید موضع باشگاه استقلال و همچنین بازیکن سابق پرسپولیس درباره این خبر ویژه چیست.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط