۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱

نقش ویژه علی فتح الله زاده در عذرخواهی رسمی سرمربی استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،نقش ویژه علی فتح الله زاده در عذرخواهی رسمی سرمربی استقلال. ریکاردو ساپینتو که به دلیل صحبت هایش در نشست خبری بازی با پیکان ۴ جلسه محروم شده بود با انتشار پیامی عذرخواهی کرد. در...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،نقش ویژه علی فتح الله زاده در عذرخواهی رسمی سرمربی استقلال. ریکاردو ساپینتو که به دلیل صحبت هایش در نشست خبری بازی با پیکان ۴ جلسه محروم شده بود با انتشار پیامی عذرخواهی کرد. در بخشی از این عذرخواهی رسمی آمده است:

” من هرگز به کسی توهین و بی‌احترامی نکرده‌ام و منظورم رفتاری بوده که مبتنی بر منطق و تفکر نباشد. و البته به دلیل تفاوت‌های فرهنگی، نیت من به درستی به رسانه‌ها و هواداران فوتبال منتقل نشد. در فرهنگ‌های ما تفاوت‌هایی وجود دارد. برای مثال در کشور من این غیرممکن است که مربیان حریف به منطقه فنی مربیان دیگر بیایند. هر کس به طرف مقابل برود، فوراً اخراج خواهد شد و مهم نیست دلیل این کار چه باشد. این نمونه‌ای برای تفاوت‌های فرهنگی است و امیدوارم اگر ناخواسته باعث ناراحتی و دلخوری مردم شده‌ام، دیگر این دلخوری وجود نداشته باشد و از مردم عذرخواهی می‌کنم.”

با توجه به اینکه کمیته انضباطی عنوان کرده بود در صورت عذرخواهی رسمی محرومیت ساپینتو ۲ جلسه کاهش پیدا می کند، سرمربی آبی ها زیر بار عذرخواهی رفت.

در همین راستا شنیدیم سرمربی پرتغالی ابتدا زیر بار این عذرخواهی رسمی نمی رفت اما پس از جلسه با علی فتح الله زاده راضی به این کار شد.

علی فتح الله زاده شرایط را برای سرمربی خود به خوبی توضیح داد و او را راضی کرد دست به این اقدام بزند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار