۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴

نقشه زن پلید برای خیران تهرانی

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری خانمی که به بهانه کمک به مستضعفین از خیرین و خصوصا افراد کهنسالان ۱۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

نقشه زن پلید برای خیران تهرانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای بیان داشت: تعدادی از شهروندان به کلانتری ۱۶۳ ولنجک، تماس و با طرح شکایت مشابهی اظهار داشتند، خانمی به آنان مراجعه و با نشان دادن کارتی مدعی شده است که از کارشناسان موسسه خیریه است و تقاضای مبالغی وجه برای کمک به مستضعفان کرده است، ولی رفتار وی به نظر مشکوک است.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های پلیسی هویت و مخفیگاه متهم شناسایی شد، افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات ماموران به دست آوردند متهم پس از این که مطلع شده است توسط پلیس تحت پیگرد است از مخفیگاهش گریخته است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: با رسیدگی قضائی مشخص شد که متهم ۱۵ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تیم عملیات واحد محکومان متواری پلیس پیشگیری پس از چند عملیات پلیسی مخفیگاه متهم را در شرق تهران شناسایی کرده و تردد متهم تحت کنترل در آوردند، افزود: در یک عملیات پلیسی متهم در مخفیگاهش دستگیر و برای تحمل کیفر در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ موقوفه‌ای با بیان اینکه شهروندان توجه داشته باشند به هیچ عنوان با مراجعین با عناوین مختلف اعم از موسسات خیریه جعلی همکاری نکرده و فریب آنان را نخورند در پایان خاطرنشان کرد: هر گونه انجام اعمال نیکوکاری و خیرانه را در موسسات معتبر و مراکز دولتی انجام دهند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار