۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲

نفوذ تدریجی انحرافات جنسی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، دکتر زاهره سادات میرجعفری در یادداشتی در ارتباط نفود تدریجی انحرافات جنسی در پاسخ به این سوال که “دگر باش ها چه کسانی هستد؟” نوشتند:   دگر باش ها چه کسانی هستند؟   دگرباش ها ...

نفوذ تدریجی انحرافات جنسی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، دکتر زاهره سادات میرجعفری در یادداشتی در ارتباط نفود تدریجی انحرافات جنسی در پاسخ به این سوال که “دگر باش ها چه کسانی هستد؟” نوشتند:

 

دگر باش ها چه کسانی هستند؟

 

دگرباش ها طیف گسترده ای هستند که هرج و مرج جنسی خلاف طبیعت را پذیرفته اند و دسته بندی های متعدد انحرافات جنسی را به رسمیت می‌شناسند؛

از ترنس‌ها گرفته تا دوجنس‌خواهان، از همجنس گرا ها گرفته تا افرادی که بی جنسیتی را ترویج می کنند.

یا افرادی که تمایل به ارتباط با حیوانها و اشیا دارند. دگرباش ها همه این امیال را عادی وطبیعی می شمارند …

 

اولین و ساده ترین مرحله از نفوذ انحرافات جنسی

 

اولین و ساده ترین مرحله از نفوذ در میان عوام جامعه و پذیرفتنی کردن یک اندیشه تغییر در نمادها و ظواهر است.

مدتی است که برخی سلبریتی ها با حضور گسترده در شبکه های مجازی به نمایش علائم و نمادهای فمینیستی و یا نمادهای مربوط به دگرباشان جنسی پرداخته اند و با استفاده از اصطلاحات و شعارهای خاص به صورت بسیار نرم و نمادین در راستای قبح شکنی از ارزشهای اخلاقی و قوانین ملی قدم بر داشته اند.

فعالیت دگرباش ها 

این روزها اما فعالیت آنها از حد نماد و شعار فراتر رفته و به صورت #علنی و #شفاف مواضعشان را بیان می کنند. پست اخیر النازشاکردوست یکی از مصادیق بارز این گذر است.

اگر در این مرحله جامعه واکنش های درخور نداشته باشد قدم های بعدی به سوی قبح شکنی حتما بی پرواتر و سریع تر برداشته خواهد شد!

برای پیگیری قانونی این اقدام میتوانید به کمپین زیر بپیوندید:

https://www.farsnews.ir/my/c/67303

ادامه دارد…

زاهره سادات میرجعفری

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار