۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰

نظر مجلس در مورد افزایش قیمت بنزین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شهباز حسن پور بیگلری نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: شایعات افزایش قیمت بنزین به صورت کامل تکذیب می‌شود و چنین مطلبی تا این لحظه در دستورکار دولت و مجلس نیست. ن...

کمیسیون فرهنگی مجلس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شهباز حسن پور بیگلری نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: شایعات افزایش قیمت بنزین به صورت کامل تکذیب می‌شود و چنین مطلبی تا این لحظه در دستورکار دولت و مجلس نیست.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: شایعات افزایش قیمت بنزین به صورت کامل تکذیب می‌شود و چنین مطلبی تا این لحظه در دستورکار دولت و مجلس نیست.

شهباز حسن پور بیگلری نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره جمع آوری کارت‌های سوخت در جایگاه‌های پمپ بنزین گفت: وزیر نفت روز گذشته در صحن علنی مجلس اعلام کرد که هیچ سهمیه سوختی کاهش پیدا نکرده و نمی‌کند و اگر بحث‌هایی بوده به این دلیل بوده که عده معدودی تخلفاتی داشتند.

وی ادامه داد: طبق گفته وزیر نفت جایگاه داران مجاز نیستند که کارت‌های آزاد سوخت را جمع کنند و قرار شد این امر را با فوریت بررسی کنند و گزارش آن را به مجلس بدهند.

نماینده مردم شهرهای بردسیر و سیرجان در مجلس بیان کرد: در بعضی موارد تخلفاتی صورت گرفته و آقای وزیر هیئتی را برای بررسی تخلفات مشخص کردند برای مثال خودرویی که ترددی نداشته یا یک مینی بوسی که اصلا امکان جابجایی مسافر را هم نداشته و از رده خارج است در چهار پمپ بنزین سوخت گیری کرده که وزارت نفت در راستای هوشمندسازی کار و نظارت بر وضعیت بهینه مصرف سوخت اقداماتی صورت داده و وزیر هم اعلام کرد دغدغه مردم و نمایندگان را برطرف می‌کند.

حسن پور بیگلری اظهار کرد: شایعاتی که درباره افزایش قیمت بنزین بود به صورت کامل تکذیب می‌شود و چنین مطلبی تا این لحظه در دستورکار دولت و مجلس نیست.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط