۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳

نطق جدید وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان ۱۳ آذر/ مسکن و بیمه اولویت بعدی آقای وزیر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا؛  یوسف نوری در گردهمایی معاونان پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع ادارات کل آموزش و پرورش استان‎های کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهار کرد: در آموزش و پرورش مهم انج...

رتبه بندی معلمان- ردیف امتیاز دهی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا؛  یوسف نوری در گردهمایی معاونان پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع ادارات کل آموزش و پرورش استان‎های کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهار کرد: در آموزش و پرورش مهم انجام دادن تکلیف به خوبی است، لذا اعتقاد دارم این مجموعه باید علمی و سرشار از تجربه اداره شود.

نوری ادامه داد: بخش مهمی از فعالیت‎های آموزش و پرورش به معاونان برنامه ریزی مرتبط است تا ساز و کار فعالیت‎ها را به درستی تنظیم کنند و یک آرایش درست و منطقی داشته باشیم تا همکارانمان بتوانند به راحتی در فضای مهیا شده به انجام فعالیت بپردازند.

وزیرآموزش و پرورش اظهارکرد: در نظام آموزش و پرورش کشور باید به بهره‎وری توجه کنیم و اثربخشی کارهایمان را دریابیم. بهره‎وری؛ کارایی و اثربخشی را شامل می‎شود، لذا باید به آن توجه کرد و متولی و تنظیم‌گر این امر شما معاونان هستید.

وی در ادامه عنوان کرد: لازم است از همه ظرفیت‎های موجود در آموزش و پرورش مانند ظرفیت معلمان، بازنشستگان و پیشکسوتان، اولیا و دانش آموزان استفاده کنیم و به مطالبات آنان توجه ویژه داشته باشیم.

نوری گفت: باید بر روی حکمرانی خوب و موضوع فناوری اطلاعات و ارتباطات بیشتر کار کنیم و فعالیت‎هایمان را در بسترهای نوین انجام دهیم. همچنین مشارکت دادن بخش‎های عمومی و خصوصی نیزکاری است که باید معاونان برنامه ریزی و توسعه منابع انجام دهند.

وزیر آموزش و پرورش بر نقش موثر خیرین در حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع تاکید کرد و گفت: از مردم و دانشگاهیان برای انجام کارها کمک بخواهید و با ایجاد یک شبکه و راه اندازی یک نظام شبکه‎ای، کارها را پیش ببرید.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، وی ادامه داد: در موضوع مسکن و بیمه فرهنگیان اقدامات خوبی انجام دهید ما نیز از اینگونه اقدامات پشتیبانی و حمایت می‎کنیم و پروژه‎های نیمه تمام را با مشارکت تمام کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

ناشناس

۱۳ آذر ۱۴۰۱


رتبه بندی که قرار بود به نفع معلم باشه در پیچ و خم اداری به نفع معاونین و مدیرانی شد که بعضی حتی یک ساعت هم تدریس نداشتند

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار