۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳

نشانه های نزدیکی جامعه به آخر الزمان + فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، آخر الزمان که در احادیث و روایات بسیار به آن پرداخته شده است نشانه‌هایی دارد که کارشناسان دینی همواره آن‌ها را به مردم یادآوری می‌کنند.   اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید. برای عضویت در ک...

نشانه های نزدیکی جامعه به آخر الزمان + فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، آخر الزمان که در احادیث و روایات بسیار به آن پرداخته شده است نشانه‌هایی دارد که کارشناسان دینی همواره آن‌ها را به مردم یادآوری می‌کنند.

 

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

وای بر عمق خرافه و جهل

۲۲ آذر ۱۴۰۱


جهالت ، بی خردی و ناآگاهی و کم سوادی و خرافه پرستی سبب اعتقاد به مباحث و موارد ناواقع گرایانه می‌شود. و عده ای نیز بر امواج این عقاید بهره برداری و منفعت طلبی های شخصی می‌کنند تا به مقاصد خود برسند . گره زدن شرایط حال استمراری بر باورهای خرافی و هزاران ساله ، تعبیری از عوام فریبی و شستشوی مغزی ست. جنگ رسانه های زرد . اشاعه خرافات ، تعصبات کور کورانه و مقدس پنداری اشخاص صاحب قدرت ، و... و... همچون انجام قتل و سر بریدن به نام الله ست. همچون اعدام اشخاص با نیت و دلایل تحکیم قدرت و ایجاد خفقان و ترس و وحشت در میان اجتماع ست. جرم با جریمه تناسب ندارد و اعدام می‌کنند. دیگری مجرم کللن اقتصادی ست حتی نام وی را نمی گویند. خب این چنین ناحقی و ظلم وقتی سهل می‌شود که مردم درگیر خرافات باشند .

نظرات بسته شده است