۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶

نخست‌وزیر ژاپن از تحریم‌های جدید علیه مسکو خبر داد؛ روسیه مانور نظامی برگزار کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فومیو کیشیدا، نخست‌وزیر ژاپن اعلام کرد، دارایی‌های ۱۴۰ شخص دیگر مسدود شده و ۷۰ نهاد نظامی در لیست ممنوعیت صادرات قرار خواهند گرفت. او گفت، ژاپن همچنین صادرات کامپیوترهای کوانتوم و دیگر محصولات روز ...

نخست‌وزیر ژاپن از تحریم‌های جدید علیه مسکو خبر داد؛ روسیه مانور نظامی برگزار کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،فومیو کیشیدا، نخست‌وزیر ژاپن اعلام کرد، دارایی‌های ۱۴۰ شخص دیگر مسدود شده و ۷۰ نهاد نظامی در لیست ممنوعیت صادرات قرار خواهند گرفت. او گفت، ژاپن همچنین صادرات کامپیوترهای کوانتوم و دیگر محصولات روز به روسیه را ممنوع کرده و دارایی‌های برخی بانک‌های این کشور را مسدود می‌کند.

کیشیدا که اخیرا به اندونزی، ویتنام، تایلند، ایتالیا و انگلیس سفر کرده، این تحریم‌های جدید را در کنفرانسی خبری در لندن اعلام کرد.

او گفت، «از آنجا که با یک بحران روبرو هستیم، باید پرچم یک هند-اقیانوس آرام آزاد و گشاده را بر افرازیم.»

تنها یک روز بعد، به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، یک ناوچه از ناوگان اقیانوس آرام روسیه یک سامانه موشکی ضدزیردریایی با نام «اوتوِت» را در دریای ژاپن آزمایش کرد.

دفتر مطبوعاتی ناوگان اقیانوس آرام روسیه گفت: ناوچه سبک «گرمیاشچی» جدیدترین سامانه موشکی ضدزیردریایی اوتوت را به سوی یک هدف تمرینی در دریای ژاپن شلیک کرد. کلاهک جنگی این موشک با موفقیت به هدف آن برخورد کرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار