۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹

نحوه ثبت نام و دریافت وام ۵ میلیارد تومانی بانک سپه+ شرایط ضامنین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، نحوه ثبت نام و دریافت وام ۵ میلیارد تومانی بانک سپه+ شرایط ضامنین را در اندیشه معاصر ببینید.افرادی که مایل به دریافت وام ۵ میلیارد تومانی هستند، باید در بانک سپه سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کرده ...

بانک سپه - پرداخت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، نحوه ثبت نام و دریافت وام ۵ میلیارد تومانی بانک سپه+ شرایط ضامنین را در اندیشه معاصر ببینید.افرادی که مایل به دریافت وام ۵ میلیارد تومانی هستند، باید در بانک سپه سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کرده و برای تسهیلات طرح «نگین آتیه» این مجموعه درخواست بدهند.

به نقل از رده، مشتریان بانک سپه که مایل به دریافت وام ۵ میلیارد تومانی بانک سپه هستند علاوه بر افتتاح سپرده کوتاه مدت باید حداقل دو ماه و حداکثر ۱۲ ماه از مدت زمان سپرده گذاری آن‌ها گذشته باشد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات مسدودی سپرده است. منتهی در این مدت زمان به اصل سپرده وام گیرندگان سود یک درصدی تعلق می‌گیرد. سود این تسهیلات بین هشت تا ۱۸ درصد است. لازم به ذکر است که به ازای کاهش هر ۹ قسط، یک درصد از سود تسهیلات وی کسر می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط این تسهیلات ۶۰ ماه اعلام شده است.

میزان هر قسط ۱۲۶ میلیون و ۹۶۷ هزار و ۱۳۷ تومان است. کل سود تسهیلات، ۲ میلیارد و ۶۱۸ میلیون و ۲۸ هزار و ۲۲۸ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۷ میلیارد و ۶۱۸ میلیون و ۸۳ هزار و ۲۲۸ تومان خواهد بود.

میزان وام پرداختی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۱ چقدر بود؟

بانک سپه همواره انواع تسهیلات تکلیفی و وام‌های مختلف در قالب طرح‌های گوناگون را به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌کند. براساس آخرین اخبار و گزارش‌ها، این مجموعه طی یک سال اخیر بالغ بر ۱ میلیون و ۹۶۷ هزار و ۲۶۲ فقره تسهیلات در بخش‌های مختلف به مشتریان واجد شرایط اعطا کرده است.

این بانک در سال جاری در نظر دارد برای اثرگذاری تسهیلات اعطایی خود آن را با محوریت مهار تورم و رشد تولید پرداخت کند.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار