۰۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲

نحوه ارائه خدمات آموزش مجازی؛ خلاف عدالت آموزشی اس…

[ad_1] احمد نادری در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در مورد انتشار خبری مبنی‌براینکه آمار ترک تحصیلی در برخی از شهرستان‌های کشور ۳۰ تا ۴۰ درصد است، چراکه نبود زیرساخت‌های مناسب جهت استفاده از نرم‌افزار شاد و فضای اینترنتی برای ارا...

نحوه ارائه خدمات آموزش مجازی؛ خلاف عدالت آموزشی اس…

[ad_1]

احمد نادری در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در مورد انتشار خبری مبنی‌براینکه آمار ترک تحصیلی در برخی از شهرستان‌های کشور ۳۰ تا ۴۰ درصد است، چراکه نبود زیرساخت‌های مناسب جهت استفاده از نرم‌افزار شاد و فضای اینترنتی برای ارائه آموزش مجازی در برخی نقاط دوردست و شهرستان‌ها آماده نبود، گفت: این خبر بسیار تلخ و تاسف‌آور است آن هم در شرایطی که ما از ابتدای شیوع کرونا به وزارت آموزش و پرورش تذکر دادیم که باید سیاست‌های خود را به نحوی تنظیم و اجرایی کند که بیشترین خدمات به مناطق روستایی و مناطقی که در زمان شیوع این بیماری آسیب‌پذیرتر هستند، ارائه شود. 


سامانه شاد عیوب زیادی دارد


نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متاسفانه وزارت آموزش و پرورش به این تذکر توجه نکرده و همچنان به رویه خود در نحوه ارائه خدمات آموزشی ادامه می‌دهد، و این در حالی است که سامانه شاد عیوب زیادی دارد و برغم تذکرهایی که در این رابطه داده شده هنوز این نقایص برطرف نشده و به قوت خود باقی است.


وی در تذکر به وزارت آموزش و پرورش، تصریح کرد: این وزارتخانه باید عیوب سامانه شاد را برطرف کند و برای رفع مشکل ترک تحصیل این تعداد از دانش‌آموزان تدبیری بیندیشد.


این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: بنده در این زمینه از وزیر آموزش و پرورش سوال کرده و این موضوع را به طور جدی پیگیری خواهم کرد، چرا که رویه کنونی این وزارتخانه در ارائه خدمات به دانش آموزان، خلاف عدالت آموزشی بوده که شعار کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: ما معتقدیم زمانی عدالت آموزشی محقق می‌شود که دانش آموزان فقیر در مناطق حاشیه‌ای شهرها و روستاها بتوانند همپای دانش آموزانی که در مرکز شهرها ساکن هستند از امکانات آموزشی بهره‌مند شوند./


پایان پیام

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط