۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱

نتیجه بازی استقلال امروز از سایت رسمی باشگاه استقلال / زمان مسابقه استقلال و پرسپولیس / خلاصه بازی استقلال و هوادار

نتیجه بازی استقلال امروز از سایت رسمی باشگاه استقلال / زمان مسابقه استقلال و پرسپولیس / خلاصه بازی استقلال و هوادار

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،آخرین اخبار باشگاه استقلال را از زمان مسابقه، خلاصه بازی های استقلال، ترکیب استقلال در بازی با پرسپولیس را در اندیشه معاصر ببینید.

سایت رسمی باشگاه استقلال

سایت رسمی باشگاه استقلال به نشانی و آدرس https://www.fcesteghlal.ir/ است . در آخرین خبری که از سایت رسمی باشگاه استقلال منتشر شده، سپرست باشگاه استقلال از بخشودگی جرایم استقلال به میان آورد

جریمه بازیکنان استقلال بخشیده شد

سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال جریمه‌های بازیکنان را بخشید. به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، با تصمیم حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، کلیه جرائم انضباطی بازیکنان بخشیده شد.

با توجه به عملکرد درخشان بازیکنان در مسابقات اخیر و کسب نتایج مطلوب که منجر به شادی و مسرت هواداران عزیز استقلال شده، و همین طور تلاشهای ارزشمند صورت گرفته، پرونده های انضباطی بازیکنان بسته شد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، از کلیه زحمات اعضای کادر فنی، بازیکنان و عوامل اجرایی تیم تقدیر و تشکر کرد.

نتیجه بازی استقلال امروز

نتیجه بازی استقلال امروز

اولین واکنش به شایعه تمدید با ساپینتو

حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال درخواست خود از صداوسیما را مطرح کرد. حجت کریمی در مورد حضور حسین قربان زاده در باشگاه استقلال، اظهار داشت: سرزده نبود. دوست عزیزمان آمد در خدمتش بودیم. یک سری کارها بود بود که با هم هماهنگ کردیم.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد  اینکه سرانجام پول پرداخت بدهی‌های این باشگاه تهیه شد، گفت: ان‌شاالله. به کمک وزارت ورزش و اقتصاد که در دولت یک نامه مشترک تهیه شد. ضمانتش هم خود وزیر ورزش، نامه را به بانک شهر دادند. به ساعت‌های پایانی خورد. کارها خداراشکر انجام شد.

وی در خصوص اینکه آیا قرار است پول ها مستقیم به حساب طلبکاران واریز شود، اظهار داشت: بله، خودم اعلام کردم. بانک خودش صرافی دارد مستقیم واریز می‌کند. پیشنهاد خودم بود.

کریمی در مورد ناراحتی از مدیران سازمان، گفت: ما دنبال آرامش هستیم. خواهش کردیم هواداران را ناراحت نکنند. برنامه‌هایی بودند در این شرایط که دنبال آرامش هستیم، اتفاقاتی افتاد.

وی در مورد بخشیدن جریمه ها و پرداخت پاداش به بازیکنان، عنوان کرد: بله همه جریمه ها را بخشیدیم. پاداش ۵ بازی را هم دادیم.

کریمی در خصوص تقسیم بندی تماشاگران در دربی، گفت: فکر می‌کنم مساوی است. وی در مورد پاداش برد احتمالی در دربی، اظهار داشت: پاداشی در نظر گرفته‌ایم.

کریمی در خصوص بحث دستمزد و پاداش ساپینتو، گفت: این هم ان شاالله بعد از دربی، ما کلا ۵ روز است آمده‌ایم همه کار انجام دادیم. به استادیوم یا جای دیگر می‌رویم می‌گویند یه ما بدهکار هستند. به زمین و زمان بدهکارند.

وی در مورد بدهی به هتل ساپینتو، عنوان کرد: همه را تسویه کردیم.  کریمی در خصوص درخواست برای جلسه پیرامون تمدید قرارداد ساپینتو، گفت: نه، شایعه است. نه من صحبتی کردم و نه جلسه‌ای داشتیم. صحبت‌هایی را در فضای می‌بینم.

وی در مورد اینکه آیا شرطی برای برگزاری جلسه تعیین شده، اظهار داشت: نه، اصلا. این چه حرفی است. چه کسی و برای چه شرط بگذارد؟

سرپرست باشگاه استقلال در مورد بدهی به تیم الاهلی، گفت: با جریمه‌اش الان حدود یک میلیون درهم است. چون ۱۰ درصد بوده، ان‌شاالله بعد از پرداخت می‌رویم و حل می‌کنیم.

کریمی در خصوص اینکه اگر بتواند این مشکل را حل کند گزینه اول برای مدیرعاملی می‌شود، گفت: نه…  وی در مورد اینکه آیا تمایلی برای ادامه حضور در هیات مدیره استقلال ندارد، گفت: نه به هیچ عنوان. یک کار خوب انجام بده و خدمت کن، ان شاالله بعدی بیاید اتجام بدهد.

کریمی در خصوص اینکه پس از استقلال می‌رود، اظهار داشت: سوال‌های حاشیه‌ای نپرسید.


نتیجه بازی استقلال امروز / خلاصه بازی استقلال هوادار

لیست نتایج استقلال شامل نتیجه بازی‌های گذشته استقلال و ویدئو خلاصه بازی‌های استقلال

استقلال ۶ – هوادار ۱/ آبی ها با برد شش تایی به استقبال پرسپولیس رفتند

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف هوادار رفت که با نتیجه شش بر یک پیروز شد.

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف هوادار رفت.

بازی از هفته بیست و ششم – بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر
شنبه: ۲۶/۰۱/۱۴۰۲؛ ساعت: ۱۹:۳۰
ورزشگاه: آزادی تهران / حدود ۱۰ هزار تماشاگر
گروه داوری: موعود بنیادی فر / کمک ها: آرمان اسعدی – حسن ظهیری؛ داور چهارم: روح الله شریفی / ناظر: رحیم رحیمی مقدم

ترکیب استقلال:

حسین حسینی، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری
سرمربی: ریکاردو ساپینتو

ترکیب هوادار:

مهرداد طهماسبی، مهدی عبدی، فریبرز گرامی، مرتضی منصوری، حسین ابراهیمی، سپهر روزی طلب، نیما انتظاری، حسین صادقی، محمد چهارمحالی، داریوش شجاعیان و محمدجواد محمدی
سرمربی: ساکت الهامی

گزارش مسابقه:

دقیقه ۶: روی پاس دیدنی محمد محبی از میان میدان، طهماسبی گلر هوادار از دروازه خارج شد که قایدی توانست برای یک لحظه توپ را از او عبور دهد، اما رفتن توپ به زاویه کور سبب شد تا طهماسبی فرصت کرده و به دروازه برگردد و شوت قایدی را نیز مهار کند.

دقیقه ۸: سعید مهری پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۳: استقلال از فاصله دور صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که شوت محمد محبی با برخورد به دیواره دفاعی به شکل بسیار خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: ارسال دیدنی مهدی قایدی از سمت چپ در تیر دوم به ارسلان مطهری رسید که ضربه سر او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸: روی اشتباه طهماسبی، مهدی قایدی در پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و ضربه این بازیکن نیز به زیبایی وارد دروازه هوادار شد، ولی داور معتقد بود که پیش از آن، توپ به دست یکی از بازیکنان استقلال برخورد کرده و گل مردود اعلام شد.

دقیقه ۳۴: استقلال یک بار دیگر به گل رسید، ولی مردود اعلام شد. روی یک ارسال به پشت مدافعین، ارسلان مطهری با ضربه سر دروازه هوادار را تهدید کرد که توپ پس از برخورد به تیرک دروازه، مقابل آرش رضاوند قرار گرفت و او دروازه خالی را باز کرد که این گل به دلیل آفساید مطهری، مردود اعلام شد.

دقیقه ۴۰: مهدی قایدی پشت محوطه جریمه صاحب فرصت شد که شوت او با برخورد به مدافع هواداری که روی زمین تکل زده بود، دور شد.

دقیقه ۴۲: روی پاس دیدنی سعید مهری، این مهدی قایدی بود که در گوشه محوطه جریمه صاحب فرصت شد که ضربه فنی و بغل پای او را طهماسبی با یک واکنش دیدنی، آن را مهار کرد.

استقلال یک – هوادار صفر (دقیقه ۴۶: آرش رضاوند): ابتدا ضربه سعید مهری به دست مدافع هوادار برخورد کرد که تیم داوری اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. ریباند همان توپ را مرادمند با یک ضربه سر به روی دروازه فرستاد که طهماسبی، گلر هوادار با دفع ناقص توپ آن را مقابل آرش رضاوند انداخت و او نیز با یک ضربه نرم و ساده، دروازه حریف را باز کرد و گل نخست را به ثمر رساند.

استقلال ۲ – هوادار صفر (دقیقه ۶۴: محمد محبی): روی توپ گیری بسیار خوب جعفر سلمانی و پاس او به رضاوند، این بازیکن نیز با پاسی دقیق و در عمق، مهدی قایدی را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن نیز با پاسی در عرض و به تیر دوم، محمد محبی را با دروازه خالی روبرو کرد و او نیز به راحتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

استقلال ۳ – هوادار صفر (دقیقه ۷۵: محمد محبی): روی یک ضد حمله سریع، بازیکنان استقلال به سمت دروازه هوادار هجوم برده که پیمان بابایی با یک پاس خوب، مهدی قایدی را در محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد که فریبرز گرامی به روی این بازیکن مرتکب خطا شد و موعود بنیادی فر نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. محمد محبی نیز پشت این توپ ایستاد و آن را بر خلاف جهت حرکت طهماسبی وارد دروازه کرد تا اختلاف به عدد ۳ برسد.

استقلال ۳ – هوادار یک (دقیقه ۸۴: محسین سفیدچغایی): روی پاس در عمق و دیدنی مسعود شجاعی، سفید چغایی در موقعیت تک به تک با حسینی قرار گرفت که ضربه آرام او به گوشه دروازه رفت و اختلاف را کاهش داد.

استقلال ۴ – هوادار یک (دقیقه ۸۵: سعید مهری): باز هم توپ گیری بازیکنان استقلال منجر به گل شد. پس از اینکه چشمی پاس بازیکن هوادار را قطع کرد، توپ به پیمان بابایی رسید و او با پاس در عمق دیدنی، سعید مهری را در شرایط تک به تک قرار داد و این بازیکن با یک ضربه فنی و دقیق، گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

استقلال ۵ – هوادار یک (دقیقه ۸۸: مهدی قایدی): روی یک ارسال توسط مدافعین استقلال به پشت خط دفاعی، مهدی عبدی دچار اشتباه شد و مهدی قایدی با نفوذ به محوطه جریمه، ضربه چیپش را به سمت دروازه هوادار زد که طهماسبی ابتدا توپ را مهار کرد، ولی قایدی روی ریباند توانست دروازه را باز کرده و شب خوبش را تکمیل کند.

استقلال ۶ – هوادار یک (دقیقه ۹۰+۲: سیدحسین حسینی): پاس قایدی در محوطه جریمه به رضا میرزایی رسید و این بازیکن نیز یک و دوی وینگر بوشهری را پاسخ داد که حسین صادقی برای دفع توپ دچار اشتباه شد و ضربه‌ای به سینه قایدی وارد کرد و بنیادی فر نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید. آبی‌ها در تصمیمی جالب، توپ را به سیدحسین حسینی سپردند و گلر آبی‌ها با ضربه‌ای دیدنی و برخلاف جهت حرکت طهماسبی، توپ را وارد دروازه کرد تا سنگربان و کاپیتان استقلال، موفق به گلزنی شود.


مسابقه استقلال و پرسپولیس

زمان بازی پرسپولیس و استقلال تهران هفته ۲۷ لیگ برتر

دو تیم پرسپولیس تهران و استقلال تهران از هفته ۲۷ مسابقات لیگ برتر فوتبال کشورمان از ساعت ۱۶:۰۰ روز یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند

زمان مسابقه استقلال و پرسپولیس

زمان مسابقه استقلال و پرسپولیس

ترکیب احتمالی استقلال با پرسپولیس هفته ۲۷ لیگ برتر ایران

باید منتظر ماند و دید تا دو تیم همشهری در بازی صدم در روز یکشنبه سوم اردیبهشت چه نتیجه‌ای را رقم خواهند زد؟ آیا پرسپولیس می تواند تیم رقیبش را شکست بدهد و به صدر جدول نزدیک شود؟ و یا اینکه تیم آبی پوش تهرانی دربی ۱۰۰ را با برد شیرین به پایان برساند و فاصله‌اش را با تیم رقیب قرمزپوشش زیاد کند؟

به هر حال فارغ از هر نتیجه‌ای که بخواهد رقم بخورد؛ منتظر یک بازی زیبا و تماشاگرپسند از هر دو تیم تهرانی هستیم و بتوانند یک روز خاطره‌انگیز را در ذهن هواداران دو تیم به یادگار به تصویر بکشانند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس با استقلال تهران دربی صد هفته ۲۷ لیگ برتر

شهر‌آورد تهران یک رویارویی فوتبالی بین دو تیم تهرانی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس است. نخستین بازی این دو تیم دیداری دوستانه بود که در ۱۶ فروردین ۱۳۴۷ برگزار شد.

از آن زمان تاکنون دو تیم ۹٩ بار با هم رو به رو شده‌اند و نتیجه یک بازی نیز بدون برگزاری به سود پرسپولیس اعلام شده‌است. سه بازی نیز، به صورت نیمه تمام باقی مانده‌است که هر سه، با حکم کمیته انضباطی سه بر صفر به سود استقلال ثبت شد

خلاصه بازی: استقلال ۳-۲ پرسپولیس


مدیرعامل استقلال ۵ اردیبهشت ماه انتخاب می شود

امروز از باشگاه استقلال یک خبر مهم روی سایت کدال قرار گرفت. قرار است مجمع باشگاه استقلال روز پنجم اردیبهشت ماه در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شود.

طرفداری نوشت: بعد از استعفای علی فتح الله زاده از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال، حجت کریمی تا اعلام مدیرعامل جدید به عنوان سرپرست موفقت کارش را در این باشگاه ادامه می دهد که قرار است این اتفاق در مجمع باشگاه رخ بدهد.

طبق عکسی که از آگهی روزنامه رسمی در سایت کدال قرار گرفته است، قرار است مجمع عمومی باشگاه استقلال ساعت ۸ صبح روز پنجم اردیبهشت ماه در وزرت ورزش برگزار شود.

انتخاب مدیرعامل و تکمیل اعضای هیات مدیره مهمترین اتفاق در جلسه مجمع باشگاه استقلال خواهد بود.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

مجتبی شجاعی

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۲


سلام من یک کارگرم ک چند وقته سرگذر کار بهم نمیخوره به امام حسین ع دوتا بچه دارم مستعجرم به فاطمه زهرا ع خیلی محتاجم اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنیین در هقم جون عزیزانتون اگه واقعا کسی میتونه کمکم کنه. ۵۸۵۹۸۳۱۱۳۸۸۹۰۲۴۸ ش کارت به جون بچه هام کلاه بردار نیستم .به همین ماه رمضان قسم

نظرات بسته شده است