۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴

نتایج قرعه کشی سایپا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱/ اسامی برندگان سایپا با کدملی+ نحوه واریز وجه و قیمت خودروهای سایپا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، نتایج قرعه کشی سایپا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ پس از تائید نهادهای نظارتی و انتشار بر روی سایت ایران خودرو به نشانی saipa.iranecar.comمنتشرخواهدشدو شما متقاضیان ثبت نام فروش فوق العاده سایپا می توانند...

نتایج قرعه کشی سایپا 4 اردیبهشت 1401

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، نتایج قرعه کشی سایپا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ پس از تائید نهادهای نظارتی و انتشار بر روی سایت ایران خودرو به نشانی saipa.iranecar.comمنتشرخواهدشدو شما متقاضیان ثبت نام فروش فوق العاده سایپا می توانند لیست اسامی برندگان سایپا ۴ اردیبهشت را در پایگاه خبری اندیشه معاصر بخوانند. نتایج قرعه کشی ایران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۱ به تفکیک نوع خودرو اعلام خواهد شد. برندگان قرعه کشی سایپا ۷۲ ساعت فرصت دارند تا  وجه مورد نیاز خودروی خود را به حساب شرکت سایپا واریز کنند. در ادامه با اندیشه معاصر همراه باشید با جزئیات بیشتر از زمان دقیق اعلام نتایج قرعه کشی سایپا ۴ اردیبهشت، لیست اسامی برندگان فروش فوق العاده سایپا اردیبهشت ۱۴۰۱، لینک سایت سایپا، مهلت واریز وجه سایپا، لینک اسامی برندگان سایپا ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ظرفیت خودروهای قرعه کشی شده در فروش فوق العاده سایپا ویژه فروردین و اردیبهشت، نحوه استعلام اسامی برندگان قرعه کشی سایپا و قیمت خودروهای سایپا امروز یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱.

نتایج قرعه کشی سایپا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

نتایج قرعه کشی سایپا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ پس از تائید نهادهای رسمی در سایت سایپا منتشر می شود و در این خبر نیز بارگزاری خواهد شد.


اسامی برندگان سایپا با کدملی

اسامی برندگان سایپا با کدملی اعلام خواهدشد.


نتایج قرعه کشی سایپا 4 اردیبهشت 1401لینک اسامی برندگان سایپا با کدملی

متقاضیان خودروهای سایپا با مراجعه به پورتال اینترنتی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com مراجعه نمایند و از وضعیت برنده شدن یا نشدن خود مطلع شوند.


مهلت واریز وجه سایپا در فروش فوق العاده سایپا ویژه فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۱

مهلت واریز وجه سایپا در فروش فوق العاده سایپا ویژه اردیبهشت ۱۴۰۱، ۷۲ ساعت اعلام شده است و پس از آن در صورت عدم واریز وجه از لیست برندگان حذف خواهید شد و از لیست ذخیره ها جایگزین می شود.


اسامی برندگان سایپا با کد ملی و کد پیگیری امروز  ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

برندگان سایپا از چند طریق می توانند از نتایج قرعه کشی سایپا مطلع شوند که می توانند برای مشاهده اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی به سایت سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.comمراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی سایپا اطلاع پیدا کنید.

 

نتایج قرعه کشی سایپا 4 اردیبهشت 1401


نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان سایپا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان سایپا امروز 4 اردیبهشت 1401

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان سایپا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.


زمان تحویل خودرو های سایپا در فروش فوری اردیبهشت ماه

بر این اساس حداکثر زمان تحویل محصولات فروش فوق العاده محصولات سایپا، ٩٠ روز است.


ظرفیت محصولات در طرح ویژه عموم:

تعداد شرکت کنندگان ظرفیت شانس برنده شدن
تیبا ۳۴۹.۱۰۸ ۱۲۰۰ ۱ به ۲۹۰
سایپا ۱۵۱ ۷۶۷۹ ۱.۰۰۰ ۱ به ۷
کوییک ۸۸.۲۹۰ ۱.۷۵۰ ۱ به ۵۰
ساینا S ۱۰۵.۸۵۹ ۳۰۰ ۱ به ۳۵۲
مجموع ۵۵۰.۹۳۶ ۴.۲۵۰ ۱ به ۱۲۹

نحوه واریز وجه برندگان قرعه کشی سایپا ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین می بایست ظرف ۷۲ ساعت نسبت به واریز وجه پیش پرداخت قیمت خودرو به صورت علی¬الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل ، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد .

در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر ، امکان ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی غیرفعال خواهد گردید.

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی با شرایط بخشنامه در هر مرحله ای از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو ابطال و در صورت واریز وجه، مبلغ به حساب متقاضی عودت می گردد.

اسامی برندگان فروش فوری سایپا با کد ملی و کد پیگیری


مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی سایپا  اردیبهشت ۱۴۰۱

پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین فروش فوق العاده می بایست ظرف سه روز نسبت به واریز کامل وجه اقدام کنند.

 

نکته مهم برندگان سایپا: توجه به آدرس درگاه پرداخت اینترنتی و اطمینان از اینکه آدرس آن، صرفاً و بدون هیچ حرف یا علامت اضافه و کم، با کلمهhttps شروع و صرفاً با عبارت .shaparak.ir به پایان می‌رسد. “نکات امنیتی استفاده از درگاه های پرداخت سامانه فروش اینترنتی سایپا”

 

قرعه کشی سایپا ویژه طرح جدید فروش فوق العاده محصولات برگزار شد و امروز یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ با حضور  نتایج قرعه کشی سایپا در طرح فروش فوری  را می توانید هم از سایت سایپا و هم از لینک زیر مشاهده کنید.

 

اسامی مادران برنده فروش فوری سایپا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱


آدرس سایت اینترنتی ثبت نام خودروهای سایپا در اولین طرح فروش فوری امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۱

متقاضیان می تونند با مراجعه به سایت سایپا به نشانی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت نام خودروی مورد نظر اقدام کنند.


جدول فروش فوق‌العاده عادی سایپا ویژه فروردین ۱۴۰۱

نتایج قرعه کشی سایپا امروز 4 اردیبهشت 1401

نتایج قرعه کشی سایپا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

 

نتایج قرعه کشی سایپا امروز 4 اردیبهشت 1401

نتایج قرعه کشی سایپا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱


زمان تحویل خودروهای سایپا در اولین فروش فوری سال ۱۴۰۱

موعد تحویل خودروها حداکثر سه ماهه و با قیمت قطعی است.


مدل خودروهای عرضه شده در فروش فوق العاده سایپا فرودین ۱۴۰۱

مدل خودروهای عرضه شده در فروش فوق العاده سایپا فرودین ۱۴۰۱ همگی مدل ۱۴۰۱ هستند به غیر کوئیک و تیبا. مدل این دو خودرو در این طرح ۱۴۰۰ عرضه می شود.

توضیحات تکمیلی در ارتباط ثبت نام محصولات سایپا در فروش فوری سایپا ۲۹ فروردین ۱۴۰۱

گروه خودروسازی سایپا، اولین فروش فوق‌العاده چهار محصول خود در سال جدید را هم راستای اجرای چهارمین مرحله از طرح حمایتی از قانون حمایت از خانواده و جوانی (برای سه محصول) جمعیت از ۹ صبح امروز (دوشنبه) به مدت دو روز به مرحله اجرا می‌گزارد. نکته قابل توجه این است که خودروهای کوییک و تیبا با مدل ۱۴۰۰ عرضه خواهند شد.

این گروه صنعتی از امروز (دوشنبه ۲۹ فروردین ماه) اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود در سال ۱۴۰۱ را برای چهار محصول ساینا S، کوییک با گیربکس معمولی، تیبا SX موتور M۱۵ و سایپا SE ۱۵۱ موتور M۱۳ به مرحله اجرا در می‌آورده .

مشتریان از ۹ صبح امروز  به مدت دو روز (بصورت شبانه‌روزی) فرصت دارند با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com درخواست خود را ثبت کنند.

بر این اساس موعد تحویل خودروها حداکثر سه ماهه و با قیمت قطعی است. اما نکته حائز اهمیت موضوع، اینجاست که خودروهای تحویلی برای دو محصول کوییک و تیبا با مدل ۱۴۰۰ عرضه خواهند شد. 

نتایج قرعه کشی سایپا امروز 4 اردیبهشت 1401

نتایج قرعه کشی سایپا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱


زمان قرعه کشی سایپا در طرح فوش فوری ۲۹ فروردین ۱۴۰۱

طبق روال یک روز پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، قرعه‌کشی انجام و نهایتا یک روز بعد اسامی منتخبان نهایی مشخص خواهد شد. فهرست مشتریان نهایی از طریق همان سایت فروش اینترنتی سایپا ظرف مدت یک روز پس از اتمام قرعه‌کشی اعلام خواهد شد


مهلت واریز وجه برای برندگان قرعه کشی سایپا ۲۹ فروردین ۱۴۰۱

منتخبان ظرف مدت سه روز فرصت دارند، نسبت به واریز وجه خودرو مطابق جدول فروش اقدام کنند.


چهارمین طرح حمایتی در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۲۹ فروردین ۱۴۰۱

لازم به ذکر است که همزمان با این طرح، چهارمین طرح حمایتی در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برای سه محصول (کوییک با گیربکس معمولی، ساینا S و تیبا SX) به اجرا در آمده است.

نتایج قرعه کشی سایپا امروز 4 اردیبهشت 1401

نتایج قرعه کشی سایپا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱


ثبت نام خودرو سایپا بدون قرعه کشی / قیمت و زمان تحویل

شرکت سایپا در پاسخ به تعداد قابل توجه متقاضیان برای خرید خودرو اقتصادی شاهین، فروش فوق‌العاده این محصول را از ۳۰ فروردین‌ماه و بدون انجام قرعه‌کشی، آغاز می‌کند.

گروه خودروسازی سایپا در راستای آرامش‌بخشی به بازار خودرو و کاهش التهاب‌های موجود، عرضه خودرو شاهین بدون انجام قرعه‌کشی را آغاز میکند.

فروش فوق‌العاده سایپاشاهین از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۳۰ فروردین‌ماه آغاز میشود و فرآیند ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد

متقاضیان این خودرو میتوانند با مراجعه به آدرس اینترنتی https://saipa.iranecar.com فرآیند ثبت‌نام در طرح مذکور را انجام دهند

بر این اساس زمان تحویل این خودرو حداکثر ۹۰ روزه در نظر گرفته شده و در صورت تاخیر احتمالی در تحویل خودرو بر اساس قرارداد معادل ۳۶ درصد سود سالانه (۳درصد ماهانه) خسارت تاخیر به‌صورت روز شمار محاسبه و پرداخت می شود.

نتایج قرعه کشی سایپا امروز 4 اردیبهشت 1401

نتایج قرعه کشی سایپا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱


ثبت نام سایپا امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ + نکات مهم هنگام خرید خودرو

جهت خرید خودرو می بایست فرآیند تعیین کد کاربری (کدملی) و رمز عبور را از طریق لینک “ورود/ثبت نام” انجام داده و پس از تکمیل پروفایل خود، وارد سامانه شوید.

محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد. ( هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از مجموع دو گروه سایپا و ایران خودرو می باشد. )
حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم می باشند.

دارا بودن گواهینامه رانندگی برای شخص متقاضی الزامی است.

متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو نداشته باشد .

شماره کارت، شماره شبا و شماره تلفن همراه اعلام شده می بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.

متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال ( نصب شده بر روی خودرو) به نام خود می باشند امکان ثبت نام ندارند .

توجه به آدرس درگاه پرداخت اینترنتی و اطمینان از اینکه آدرس آن، صرفاً و بدون هیچ حرف یا علامت اضافه و کم، با کلمهhttps شروع و صرفاً با عبارت .shaparak.ir به پایان می‌رسد.

 “نکات امنیتی استفاده از درگاه های پرداخت سامانه فروش اینترنتی سایپا”


نکات مهم ویژه خریداران خودرو سایپا پس از قرعه کشی

امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.

در صورتیکه متقاضی خرید خودرو در قرعه کشی طرح پیش فروش اخیر ایران خودرو منتخب گردند ، از لیست متقاضیان خرید پیش فروش سایپا حذف خواهند شد.

پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین می بایست ظرف ۷۲ ساعت نسبت به واریز وجه پیش پرداخت قیمت خودرو به صورت علی¬الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل ، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد .

در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر ، امکان ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی غیرفعال خواهد گردید.

در صورتیکه مشتری حداکثر ۵ ماه پس از تاریخ تحویل خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه ننماید کارت گارانتی خودرو غیرفعال خواهد شد. در مراجعه مشتریان به نمایندگیهای مجاز گروه خودرو سازی سایپا ، پیمایش (کارکرد ) حداقل ۱۰۰۰ کیلومتر خودرو الزامی می باشد.

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی با شرایط بخشنامه در هر مرحله ای از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو ابطال و

در صورت واریز وجه، مبلغ به حساب متقاضی عودت می گردد.

درصورتی که مشتریان محترم اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری را به درستی ارائه ندهند علاوه بر اینکه سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو نیز از ایشان دریافت خواهد شد.

محصولات شرکت زامیاد با مشخصات ذکر شده در بخشنامه فروش و با قیمت مصوب به فروش می رسد بنابراین چنانچه بعد از انعقاد قرارداد و یا حتی پس از تکمیل وجه بر اساس الزامات مراجع حکومتی و نظارتی ، عرضه کننده، مجبور به نصب تجهیزات یا ارتقای سطح کیفی یا استاندارد یا نصب تجهیزات مازاد بر مشخصات فنی فعلی بر روی خودرو گردد؛ هزینه های مازاد بر ثمن خودرو اضافه خواهد شد و مشتری قبل از تحویل مورد معامله، متعهد به تسویه حساب نهایی تمام هزینه ها خواهد بود.

در روش پیش فروش مبلغ واریزی از سوی مصرف کننده به عنوان بخشی از ثمن معامله به صورت علی الحساب پرداخت گردیده است و قیمت نهایی خودرو بر اساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد در زمان صدور دعوتنامه محاسبه و اخذ می گردد.

نتایج قرعه کشی سایپا 4 اردیبهشت

نتایج قرعه کشی سایپا ۴ اردیبهشت


قیمت خودرو‌های سایپا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

سایپا ۱۱۱ ۱۹۸.۰۰۰.۰۰۰
سایپا ۱۳۱ ۱۷۸.۰۰۰.۰۰۰
ساینا ۱۴۰۰ ۲۰۹.۰۰۰.۰۰۰
تیبا (رینگ فولادی) ۱۴۰۰ ۱۹۰.۰۰۰.۰۰۰
تیبا ۲ (رینگ فولادی) ۱۴۰۰ ۱۹۸.۰۰۰.۰۰۰
کوییک دنده ای ۱۴۰۰ ۲۱۸.۰۰۰.۰۰۰
کوییک دنده ای ۱۴۰۱ ۲۴۰.۰۰۰.۰۰۰

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار