۰۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱

نتایج قرعه کشی سایپا امروز ۲۱ تیر ۱۴۰۰+ اسامی برندگان با کدملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، نتایج قرعه کشی سایپا امروز ۲۱ تیر ۱۴۰۰ پس از تائید نهادهای نظارتی بر روی سایت سایپا به نشانی saipa.iranecar.com با کدملی قرار می گیرد. فروش فوق العاده سایپا از روز چهارشنبه ۱۶ تیر آغاز شد و تا ۱۸ ...

ثبت نام سایپا 24 تیر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، نتایج قرعه کشی سایپا امروز ۲۱ تیر ۱۴۰۰ پس از تائید نهادهای نظارتی بر روی سایت سایپا به نشانی saipa.iranecar.com با کدملی قرار می گیرد. فروش فوق العاده سایپا از روز چهارشنبه ۱۶ تیر آغاز شد و تا ۱۸ تیرماه به مدت ۳ روز ادامه داشت. قرعه کشی فروش فوری سایپا روز گذشته انجام شد و اسامی برندگان با کدملی اعلام می شود. بر اساس اطلاعیه شرکت سایپا موعد تحول کوییک آر در فروش فروش ۹۰ روزه و در پیش فروش یک ساله ماه های دی، بهمن و اسفند ۱۴۰۰ خواهد بود. در این دوره از فروش فوری و پیش فروش یک ساله کوییک آر برخی از محدودیت های گذشته نظیر پلاک فعال انتظامی، سند رهن و فک رهن زودتر از موعد، تطابق کدپستی متقاضی و عدم خرید طی ۴۸ ماه گذشته حذف شده است. برندگان قرعه کشی کوئیک آر ۵ روز فرصت دارند تا وجه مورد نیاز را به حساب شرکت خودروسازی سایپا واریز کنند.  لینک اسامی برندگان کوئیک آر بر روی سایت سایپا قرار می گیرد. ما نیز در سایت اندیشه معاصر آخرین تحولات از بازار خودرو، ثبت نام خودروسازهای بزرگ کشور، زمان قرعه کشی ها  نحوه برگزاری قرعه کشی خودرو و در نهایت اعلام نتایج قرعه کشی سایپا را مورد بررسی قرار می دهیم. پس از اعلام اسامی منتخبان از طریق درج اسامی در سایت رسمی فروش محصولات این شرکت (https://saipa.iranecar.com) و ارسال پیامک، مشتریان ظرف مدت پنج روز فرصت دارند تا وجه خودرو را واریز کنند.در ادامه جزئیات بیشتر از جدیدترین فروش فوق العاده سایپا، رنگ خودروهای عرضه شده، قیمت خودروهای عرضه شده در فروش فوری سایپا تیر ۱۴۰۰ و … را با هم می خوانیم.

مشاهده نتایج قرعه کشی سایپا ۲۱ تیر

برای مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی فروش فوق العاده کوئیک آر سایپا اینجا کلیک کنید.

 

تایج و مشخصات مشتریان، پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نهاد‌های نظارتی، از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی https://saipa.iranecar.com/ اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی به منتخبان ارسال خواهد شد، با این‌حال مشتریان برای حصول اطمینان، نتایج را از طریق سایت اینترنتی پیگیری کنند.

 

برندگان کوئیک آر

 

با پایان یافتن مهلت ثبت نام در قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات سایپا، قرعه کشی این مرحله هم اکنون با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد.


نتایج قرعه کشی سایپا امروز ۲۱ تیر ۱۴۰۰+ اسامی برندگان با کدملی

به برندگان قرعه کشی سایپا تیر ۱۴۰۰ از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود. همچنین نتایج قرعه کشی سایپا از طریق سایت سایپا اطلاع رسانی می شود. اسامی برندگان سایپا در  https://saipa.iranecar.com/ قرار خواهد گرفت.


نحوه استعلام اسامی برندگان سایپا تیر ۱۴۰۰

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

استعلام برندگان سایپا

 

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

 

اسامی برندگان سایپا 23 خرداد


نحوه واریز وجه نتایج قرعه کشی فروش فوری سایپا

*پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی‌الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا واریز می‌کند.

*الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.

*قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد.


 

محصولات سایپا ۲۱ تیر ۱۴۰۰

قرعه کشی سایپا 21 تیر

بر پایه بخشنامه گروه خودروسازی سایپا خودرو کوییک دو رنگ R در این طرح فروش عرضه می‌شود.


ثبت نام سایپا تیر ۱۴۰۰

در طرح فروش فوق‌العاده سایپا ۷۲ هزار و ۷۶۰ نفر شرکت کردند که تمامی افراد شرکت کننده واجد شرایط شناخته شدند. همچنین در طرح پیش فروش محصول سایپا ۲۴ هزار و ۸۰۶ نفر شرکت کردند که تمامی شرکت کنندگان واجد شرایط شناخته شدند.‌

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا تیر 1400


تعداد برندگان سایپا تیر ۱۴۰۰

ظرفیت محصولات گروه خودروسازی سایپا در طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش ۱۸ هزار و ۵۰۰ خودرو است و ۳۷ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده‌اند.

برندگان پیش فروش خودرو سایپا 21 تیر

در طرح فروش فوق‌العاده دو هزار دستگاه و در طرح پیش فروش ۱۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو کوییک. آر عرضه می‌شود.‌


قیمت محصولات سایپا فروش فوق العاده ۲۱ تیر

کوییک آر در فروش فوق‌العاده سایپا با قیمت قطعی ۱۴۹ میلیون و ۴۱۶ هزار تومان و در پیش فروش سایپا با پیش پرداخت علی الحساب ۷۴ میلیون و ۷۰۸ هزار تومان عرضه می‌شود.

 

برندگان کوئیک آر


موعد تحویل محصولات سایپا تیر ۱۴۰۰

طبق اعلام سایپا زمان تحویل خودروها در فروش فوق‌العاده حداکثر ۹۰ روزه و در پیش فروش یک ساله دی، بهمن و اسفند ۱۴۰۰ خواهد بود.


سایت ثبت نام اینترنتی سایپا تیرماه ۱۴۰۰

آدرس درگاه اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا saipa.iranecar.com است.

 

قرعه کشی سایپا ۱۴۰۰ برگزار شد + جزئیات ثبت نام فروش فوق العاده و پیش فروش خودرو (۲۰ تیر)


مهلت واریز وجه سایپا ۲۱ تیر ۱۴۰۰

 

منتخبین فروش فوق‌العاده سایپا تا ۱۲۰ ساعت و منتخبان پیش فروش یک ساله تا ۷۲ ساعت نسبت به پرداخت وجه بر اساس خودرویی که درخواست دادند، اقدام کنند؛ در غیر این صورت اسمشان از لیست حذف خواهد شد و افراد رزرو جایگزین خواهد شد.


مهلت ثبت نام کوییک آر تیر ۱۴۰۰

ثبت نام کوییک آر در مرحله جدید فروش فوری سایپا از امروز چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ تا جمعه ۱۸ تیر ۱۴۰۰ به مدت سه روز انجام می شود. متقاضیان ثبت نام سایپا می توانند به مراجعه به سایت سایپا نسبت به ثبت نام در این سه روز اقدام کنند.

 

 

ثبت نام سایپا کوییک


شرایط ثبت نام کوییک آر تیر ۱۴۰۰

شرکت سایپا شرایط ثبت نام کوییک آر را اعلام کرده است. بر این اساس هر کد ملی می تواند یک خودرو ثبت نام کند. حداثل سن برای ثبت نام ۱۸ سال است و فرد متقاضی باید گواهینامه رانندگی داشته باشد. همچنین متقاضایان فقط مکان ثبت نام در یکی از طرح های فروش فروی یا فروش یک ساله کوییک را دارند. علاوه بر این محدودیت ۴۸ ماهه ثبت نام در این طرح حذف شده و این خودرو به صورت سند آزاد واگذار خواهد شد.

 

قیمت کوییک


مبلغ پیش پرداخت ثبت نام کوییک آر برای برندگان نتایج قرعه کشی سایپا

متقاضیان ثبت نام کوئیک آر باید مبلغ ۷۴ میلیون و ۷۰۸ تومان را به عنوان مبلغ پیش پرداخت، واریز کنند. البته مابقی قیمت خودرو به قیمت روز خودرو و هنگام تحویل آن در ماه های دی، بهمن و اسفند دریافت می شود.

 

روش فروش مبلغ پیش پرداخت قیمت خودرو زمان تحویل
پیش فروش سایپا ۷۴.۷۰۸.۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل دی، بهمن و اسفند ۱۴۰۰

قیمت کوییک آر در فروش فوری سایپا تیر ۱۴۰۰

قیمت کوییک آر در فروش فوری سایپا ۱۴۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده است. رنگ های عرضه شده کوییک آر در فروش فوری سایپا عرضه می شود، سفید، قرمز، مشکی و سفید است و موعد تحویل آن ۹۰ روز اعلام شده است.

روش فروش قیمت خودرو رنگ قابل عرضه زمان تحویل
فروش فوری سایپا ۱۴۹.۴۱۶.۰۰۰ سفید – قرمز
سفید – مشکی
حداکثر ۹۰ روز

موعد تحویل محصولات سایپا تیر ۱۴۰۰

طبق اعلام سایپا زمان تحویل خودروها در فروش فوق‌العاده حداکثر ۹۰ روزه و در پیش فروش یک ساله دی، بهمن و اسفند ۱۴۰۰ خواهد بود.


نکات مهم پس از اعلام نتایج قرعه کشی سایپا

  • امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو بصورت وکالتی وجود ندارد.
  • در صورتیکه متقاضی خرید خودرو در قرعه کشی طرح پیش فروش اخیر ایران خودرو منتخب گردند ، از لیست متقاضیان خرید پیش فروش سایپا حذف خواهند شد.
  • پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین می بایست ظرف ۷۲ ساعت نسبت به واریز وجه پیش پرداخت قیمت خودرو به صورت علی¬الحساب اقدام تا پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل ، رنگ خودرو و نمایندگی محل تحویل میسر گردد .
  • در صورت عدم تکمیل وجه در موعد مقرر ، امکان ثبت نام متقاضی منتخب شده در قرعه کشی غیرفعال خواهد گردید.
  • در صورتیکه مشتری حداکثر ۵ ماه پس از تاریخ تحویل خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه ننماید کارت گارانتی خودرو غیرفعال خواهد شد. در مراجعه مشتریان به نمایندگیهای مجاز گروه خودرو سازی سایپا ، پیمایش (کارکرد ) حداقل ۱۰۰۰ کیلومتر خودرو الزامی می باشد. (به جز محصولات شرکت بجز محصولات شرکت زامیاد و کوییک دورنگ R)
  • در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی با شرایط بخشنامه در هر مرحله ای از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو ابطال و در صورت واریز وجه، مبلغ به حساب متقاضی عودت می گردد.
  • درصورتی که مشتریان محترم اطلاعات مورد نیاز شماره گذاری را به درستی ارائه ندهند علاوه بر اینکه سود تاخیر در تحویل ناشی از عدم شماره گذاری به آنان تعلق نخواهد گرفت، هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو نیز از ایشان دریافت خواهد شد.
  • محصولات شرکت زامیاد با مشخصات ذکر شده در بخشنامه فروش و با قیمت مصوب به فروش می رسد بنابراین چنانچه بعد از انعقاد قرارداد و یا حتی پس از تکمیل وجه بر اساس الزامات مراجع حکومتی و نظارتی ، عرضه کننده، مجبور به نصب تجهیزات یا ارتقای سطح کیفی یا استاندارد یا نصب تجهیزات مازاد بر مشخصات فنی فعلی بر روی خودرو گردد؛ هزینه های مازاد بر ثمن خودرو اضافه خواهد شد و مشتری قبل از تحویل مورد معامله، متعهد به تسویه حساب نهایی تمام هزینه ها خواهد بود.
  • در روش پیش فروش مبلغ واریزی از سوی مصرف کننده به عنوان بخشی از ثمن معامله به صورت علی الحساب پرداخت گردیده است و قیمت نهایی خودرو بر اساس قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد در زمان صدور دعوتنامه محاسبه و اخذ می گردد.

قرعه کشی سایپا امروز


شرایط عمومی ثبت نام پیش فروش و فروش فوق العاده سایپا تیر ۱۴۰۰ (ثبت نام کوییک آر)

شرکت سایپا شرایط ثبت نام کوییک آر را اعلام کرده است.

بر این اساس هر کد ملی می تواند یک خودرو ثبت نام کند.

حداثل سن برای ثبت نام ۱۸ سال است و فرد متقاضی باید گواهینامه رانندگی داشته باشد.

همچنین متقاضایان فقط مکان ثبت نام در یکی از طرح های فروش فروی یا فروش یک ساله کوییک را دارند.

علاوه بر این محدودیت ۴۸ ماهه ثبت نام در این طرح حذف شده و این خودرو به صورت سند آزاد واگذار خواهد شد.

جهت خرید خودرو می بایست فرآیند تعیین کد کاربری (کدملی) و رمز عبور را از طریق لینک “ورود/ثبت نام” انجام داده و پس از تکمیل پروفایل خود، وارد سامانه شوید.

شماره کارت، شماره شبا و شماره تلفن همراه اعلام شده می بایست متعلق به شخص متقاضی باشد.

توجه به آدرس درگاه پرداخت اینترنتی و اطمینان از اینکه آدرس آن، صرفاً و بدون هیچ حرف یا علامت اضافه و کم، با کلمهhttps شروع و صرفاً با عبارت .shaparak.ir به پایان می‌رسد.


قیمت خودروهای سایپا ۲۱ تیر ۱۴۰۰

 

نام خودرو   سال  قیمت کارخانه (تومان)  قیمت خودرو در بازار آزاد (تومان) میزان افرایش و کاهش (تومان)
پراید X111 ۹۹ ۱۳۷.۰۰۰.۰۰۰ ۳.۰۰۰.۰۰۰
پراید X131 ۹۹ ۱۲۴.۰۰۰.۰۰۰ ۰
پراید X132 ۹۸ ۱۱۹.۰۰۰.۰۰۰ ۰
پراید ۱۵۱ ۹۹ ۱۳۴.۰۰۰.۰۰۰ ۰
پراید ۱۵۱ ۱۴۰۰ ۱۳۸.۰۰۰.۰۰۰ ۰
پراید ۱۵۱ پلاس ۹۹ ۱۴۱.۰۰۰.۰۰۰ ۰
تیبا ۲ ۹۹ ۱۳۵.۰۰۰.۰۰۰ ۰
تیبا ۲ ۱۴۰۰ ۱۰۶.۵۱۸.۸۰۰ ۱۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ۰
تیبا ۲ پلاس ۹۹ ۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ۰
تیبا ۲ پلاس ۱۴۰۰ ۱۵۴.۰۰۰.۰۰۰ ۰
تیبا صندوقدار SX ۹۹ ۱۲۸.۰۰۰.۰۰۰ ۰
تیبا صندوقدار SX ۱۴۰۰ ۱۰۰.۶۳۰.۵۰۰ ۱۳۲.۰۰۰.۰۰۰ ۰
تیبا صندوقدار SX پلاس ۹۹ ۱۴۹.۰۰۰.۰۰۰ ۰
ساینا دنده ای EX ۹۹ ۱۴۱.۰۰۰.۰۰۰ ۰
ساینا دنده ای EX ۱۴۰۰ ۱۰۴.۶۴۹.۰۰۰ ۱۴۷.۰۰۰.۰۰۰ ۰
ساینا پلاس دنده ای ۹۹ ۱۵۹.۰۰۰.۰۰۰ ۰
ساینا پلاس دنده ای ۱۴۰۰ ۱۶۳.۰۰۰.۰۰۰ ۰
ساینا دنده ای S ۹۹ ۱۵۵.۰۰۰.۰۰۰ ۰
ساینا دنده ای S ۱۴۰۰ ۱۴۲.۵۳۶.۰۰۰ ۱۶۴.۰۰۰.۰۰۰ ۰
کوییک اتوماتیک پلاس ۹۹ ۲۱۵.۰۰۰.۰۰۰ ۰
کوییک اتوماتیک پلاس ۱۴۰۰ ۲۲۵.۰۰۰.۰۰۰ ۲.۰۰۰.۰۰۰
کوییک دنده ای ۹۹ ۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ۰
کوییک دنده ای ۱۴۰۰ ۱۴۱.۰۶۱.۴۰۰ ۱۵۵.۰۰۰.۰۰۰ ۰
کوییک دنده ای R ۹۹ ۱۵۴.۰۰۰.۰۰۰ ۰
کوییک دنده ای R ۱۴۰۰ ۱۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ۰
شاهین ۱۴۰۰ ۲۹۱.۸۷۱.۲۰۰

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

2 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

naghi.hadipouglm

۲۱ تیر ۱۴۰۰


با سلام عرض ادب خرداد۹۹ ثبت نام کردیم کوییک ار ۳۹۵۰۰ دادیم به آمید اینکه سال ۱۴۰۰ خرداد ماهه خودرو تحویل بگیرم باقیمت مناسب اما ۱۳ تیرماه دعوتنامه ای آمد که باید ۱۰۱ میلیون دیگر تقدیمتان کنیم نمی‌توانم پرداخت کنم الان وضعیتمان چه می‌شود ۱

رضا صمدی

۲۱ تیر ۱۴۰۰


سلام من ثبت نامه ساپیا کندم برنده شود م

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار