۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹

نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو امروز دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱/ اسامی برندگان فروش فوری خودرو خردادماه + لینک نتایج قرعه کشی خودرو امروز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، نتایج قرعه‌کشی سامانه یکپارچه خودرو امروز دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ با کد رهگیری و کد ملی منتشر می شود. ثبت نام فروش فوق العاده و فروش فوری خودرها در سامانه یکپارچه از روز ۲۷ ا...

نتایج قرعه کشی فروش سامانه یکپارچه خودرو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، نتایج قرعه‌کشی سامانه یکپارچه خودرو امروز دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ با کد رهگیری و کد ملی منتشر می شود. ثبت نام فروش فوق العاده و فروش فوری خودرها در سامانه یکپارچه از روز ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز شده بود و تا سه شنبه هفته گذشته ادامه داشت. امروز دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو، قرعه کشی فروش فوری سایپا، قرعه کشی بهمن خودرو، قرعه کشی کرمان خودرو، قرعه کشی مدیران خودرو و… با حضو نهادهای نظارتی انجام می شود و پس از آن برندگان قرعه کشی طرح یکپارچه خودرو ۷۲ ساعت مهلت دارند تا وجه مورد نیاز خودروی خود را تامین کنند.

قرعه کشی فروش یکپارچه خودرو امروز انجام شد و نتایج قرعه کشی فروش یکپارچه خودرو پس از تائید نهادهای رسمی می توانند اسامی خود را با کدرهگیری و کدملی در سایت ببینیند. اسامی برندگان دو برنامه فروش خودرو یعنی فروش فوری خودروهای ایران خودرو سایپا و …. و پیش فروش خودرو خرداد ۱۴۰۱ اعلام شد.

نتایج قرعه‌کشی سامانه یکپارچه خودرو امروز دوشنبه 9 خرداد 1401

نتایج قرعه‌کشی سامانه یکپارچه خودرو امروز دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱

اعلام نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو چند روزی پس از اتمام بازه زمانی در نظر گرفته شده برای ثبت نام، از طریق همین سایت انجام می گیرد. در دو سه سال گذشته افزایش تقاضا برای خرید خودرو در کشور به حدی بوده که کارخانه های داخلی توان پاسخ گویی به آن را نداشته اند. مهم ترین دلیل این موضوع هم تصویب قوانینی است که از واردات خودرو به کشور جلوگیری کرده اند. از طرف دیگر، شرکت های داخلی هم توان تولید خودرو به اندازه تقاضای موجود را ندارند. همه این ها باعث شده تا این شرکت ها از مکانیزم قرعه کشی برای فروش محصولات شان استفاده کنند. به این ترتیب که هر چند مدت یک بار طرح های فروش ارائه شده و پس از پایان مهلت ثبت نام، قرعه کشی انجام می گیرد. در ادامه، متقاضیان با مشاهده نتایج قرعه کشی فروش خودرو می توانند از برنده شدن یا نشدن خود مطلع شده و متناسب با آن اقدامات لازم را انجام دهند.

البته با توجه به دستورات مستقیم ریاست جمهوری، نحوه ثبت نام خودرو و انجام قرعه کشی از اواخر اردیبهشت ۱۴۰۱ تغییر کرده است. به این صورت که قبلا داوطلبان خرید خودرو باید به سایت شرکت های خودروسازی مراجعه می کردند. انجام قرعه کشی و اعلام نتایج هم بر عهده خود این شرکت ها بود. اما اکنون وزارت صمت سامانه ای برای فروش محصولات همه شرکت های خودروسازی ایجاد نموده است. از این روند قرعه کشی و اعلام نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه فروش خودرو همگی از طریق همین سایت انجام می گیرند. بنابراین، افرادی که نسبت به نام نویسی برای خرید اتومبیل از این طریق اقدام کرده اند، برای اطلاع از نتایج هم مجددا باید به همین سایت مراجعه نمایند. با توجه به اهمیت این موضوع برای متقاضیان، در این مطلب به زمان اعلام نتایج پرداخته و نحوه مشاهده لیست برندگان قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو را به صورت کامل برای تان توضیح می دهیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

زمان اعلام نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو ۹ خرداد ۱۴۰۱

عبدالله توکلی لاهیجانی، مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت، درباره زمان قرعه‌کشی نخستین مرحله ثبت ‌نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت:

  • نخستین مرحله قرعه‌کشی خودرو در سامانه از روز شنبه ۷ خرداد تا ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۹ خرداد برگزار می‌شود.
  • در این دوره، ۴ میلیون نفر اطلاعات ثبت‌ نامی خود را کامل کردند.
  • نتایج قرعه‌کشی در سایت سامانه فروش خودرو قابل مشاهده است

 

نتایج قرعه کشی ایران خودرو در سامانه یکپارچه اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۱

ایران خودرو در آخرین طرح پیش فروش و قرعه کشی محصولات این شرکت که از تاریخ ۲۷ اردیبهشت تا ۳ خردادماه ادامه دارد، چندین محصول این شرکت را عرضه می‌کند.

نتایج قرعه کشی جدیدترین طرح قرعه کشی ایران خودرو پس از اتمام قرعه کشی در سایت سامانه ثبت نام خودرو اعلام خواهد شد.

زمان اعلام نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو

همان گونه که اشاره کردیم، با توجه به مصوبات دفتر ریاست جمهوری، از اواخر اردیبهشت ماه سال جاری تغییرات زیادی در فرآیندهای مربوط به نام نویسی، قرعه کشی و اعلام نتایج قرعه کشی فروش خودرو ایجاد شد. مهم ترین این تغییرات هم شامل ایجاد سامانه ای توسط وزارت صمت و انجام نام نویسی خرید خودرو از طریق این سامانه بود. زیرا تا قبل از این، هر کدام از شرکت های خودروسازی به صورت جداگانه و در سایت خودشان ثبت نام جهت فروش خودرو را انجام می دادند. به هر حال، آن دسته از متقاضیان خرید خودرو که نسبت به ثبت نام در طرح های ارائه شده از طریق این سامانه اقدام کرده اند، باید از زمان اعلام نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مطلع باشند. سپس در موعد مقرر به سایت مربوطه مراجعه کرده و از برنده شدن یا نشدن خود در قرعه کشی خرید خودرو آگاه شوند. زیرا در صورت برنده شدن، باید در یک بازه مشخص وجه مربوطه را پرداخت کنند.

زمان اعلام نتایج قرعه کشی فروش خودرو

زمان اعلام نتایج قرعه کشی فروش خودرو

از آن جایی که تا کنون اطلاعیه خاصی مبنی بر زمان اعلام نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو منتشر نشده، نمی توان زمان دقیقی را برای انتشار لیست برندگان در نظر گرفت. البته رویه کلی فرآیند نام نویسی و قرعه کشی در این سامانه هم مانند سایت ایران خودرو و سایت سایپا است؛ بنابراین بلافاصله پس از به پایان رسیدن مهلت نام نویسی، قرعه کشی انجام می شود. بعد از انجام قرعه کشی و تایید آن، نتایج از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد. پس به طور کلی می توان گفت که زمان اعلام لیست برندگان قرعه کشی سامانه یکپارچه فروش خودرو در حدود دو تا سه روز بعد از هر مرحله ثبت نام خواهد بود. به عبارت دیگر، با گذشت دو تا سه روز از پایان مهلت تعیین شده برای شرکت در طرح های فروش، نتایج از طریق سامانه مذکور اطلاع رسانی خواهند شد. به این ترتیب، شرکت کنندگان با ورود به حساب کاربری خود در سامانه یکپارچه امکان مشاهده نتایج را خواهند داشت.

نحوه مشاهده نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه فروش خودرو

اکنون که اطلاعات لازم در مورد زمان اعلام نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو را به دست آوردید، می توانید در موعد مقرر نسبت به مشاهده نتیجه قرعه کشی تان اقدام کنید. نکته مهم در این رابطه، آگاهی از روش مشاهده نتایج قرعه کشی می باشد. همان طور که گفتیم، تمام فرآیندهای مربوط به نام نویسی، انجام قرعه کشی و اعلام نتایج از طریق سامانه ذکر شده انجام می شوند. پس برای اطلاع از وضعیت برنده شدن یا نشدن در طرح های فروش خودرو هم باید به این سامانه مراجعه نموده و نتیجه را به صورت کاملا آنلاین مشاهده نمایید. البته از آن جایی که این سایت به تازگی ایجاد شده، ممکن است بسیاری از متقاضیان نحوه مشاهده نتایج قرعه کشی فروش خودرو از طریق آن را ندانند. به همین خاطر، در این بخش روش اطلاع از نتایج قرعه کشی در این سایت را به صورت مفصل توضیح می دهیم تا به راحتی بتوانید از وضعیت ثبت نام خود در طرح های فروش خودرو آگاه شوید.

برای مشاهده نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه فروش خودرو هم باید مراحلی را طی کنید که در ادامه آن ها را به صورت پیوسته و گام به گام ذکر کرده ایم:

  1. ۱ابتدا باید نشانی اینترنتی سامانه یکپارچه یعنی sale.iranecar.com را در مرورگر خود قرار داده و جست و جو نمایید. برای ورود به این سایت و اطلاع از لیست برندگان قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو می توانید از سیستم کامپیوتری یا گوشی های موبایل استفاده کرده و از این نظر با محدودیتی رو به رو نخواهید بود.
  2. ۲بعد از این که آدرس فوق را سرچ کردید، منتظر باشید تا نتایج جست و جوی تان نمایش داده شود. اولین سامانه بالا آمده در لیست نتایج با همین عنوان و نشانی اینترنتی را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک نمایید.
  3. ۳در ادامه به صفحه این سایت وارد شده و تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد. اگر در زمان اعلام نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به این سایت مراجعه کرده باشید، بخش مربوط به انتشار نتایج فعال شده است. پس می توانید با استفاده از کد پیگیری ارائه شده در هنگام نام نویسی خودرو یا ورود به حساب کاربری تان از وضعیت خود در قرعه کشی مطلع شوید.

    اعلام نتایج قرعه کشی فروش خودرو

    نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه فروش خودرو

در این بخش روش ورود به سامانه در نظر گرفته شده جهت اعلام نتایج قرعه کشی فروش خودرو و نحوه مشاهده نتایج از طریق آن را بیان کردیم. به این ترتیب، اگر شما هم در طرح های گوناگون ارائه شده از طریق این سامانه نام نویسی کرده اید، می توانید با طی کردن این مراحل از نتیجه ثبت نام تان مطلع شوید.

 

 

برندگان قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو چه کنند

در بخش قبل نحوه مشاهده نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه فروش خودرو را برای تان توضیح دادیم تا به سادگی بتوانید با مراجعه به این سایت از وضعیت برنده شدن یا نشدن خود مطلع شوید. حال سوالی که وجود دارد، این است که برندگان در قرعه کشی خرید خودرو باید چه کنند. به عبارت دیگر، شرکت کنندگان می خواهند بدانند که مراحل بعدی پس از برنده شدن در قرعه کشی چیست. در این رابطه باید بگوییم که اقدامات لازم برای برندگان در این سامانه هم تا حد زیادی مشابه با مراحلی است که متقاضیان پس از برنده شدن در سایت های ایران خودرو و سایپا انجام می دادند. با توجه به این که تعداد زیادی از مردم کشور برای خرید خودرو در این سامانه نام نویسی می کنند، در ادامه مهم ترین مراحل لازم بعد از معرفی لیست برندگان قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو را برای تان آورده ایم. این اقدامات مورد نیاز پس از برنده شدن در قرعه کشی شامل موارد زیر می باشند.

  • تکمیل ثبت نام و پرداخت وجه مربوطه

    پس از اعلام نتایج قرعه کشی، برندگان چند روز فرصت دارند تا نام نویسی شان را تکمیل کرده و وجه مورد نیاز را پرداخت نمایند. از آن جایی که تعداد متقاضیان خرید خودرو خیلی بالا است،‌ تعداد مشخصی به عنوان نفرات اصلی و تعدادی هم به عنوان نفرات ذخیره انتخاب می شوند. در صورتی که نفرات اصلی در بازه تعیین شده پس از اعلام نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو تکمیل ثبت نام و پراخت وجه را انجام ندهند، این موضوع به منزله انصراف شان تلقی شده و نفرات ذخیره جایگزین آن ها خواهند شد. بنابراین اگر در قرعه کشی شرکت کرده و برنده شده اید، در اسرع وقت نسبت به تکمیل نام نویسی و پرداخت وجه مورد نیاز اقدام نمایید. تمکیل ثبت نام بعد از انتشار نتایج قرعه کشی فروش خودرو شامل مشخص کردن نمایندگی، رنگ خودرو، آپشن ها و موارد این چنینی دیگر می شوند. جهت پرداخت وجه هم با توجه به نوع طرح ممکن است نیاز به پرداخت همه یا بخشی از مبلغ باشد.

    برندگان قرعه کشی سامانه تخصیص یکپارچه خودرو

    برندگان قرعه کشی سامانه تخصیص یکپارچه خودرو

  • امضای قرارداد و احراز محل سکونت

    مرحله بعدی پس از این که وجه مورد نیاز را پرداخت کردید، امضای قرارداد است. جهت این امر، فردی که در قرعه کشی برنده شده باید به صورت حضوری به نمایندگی انتخابی مراجعه کرده و قرارداد خرید خودرو را امضاء کند. معمولا بعد از اعلام نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه فروش خودرو و تکمیل نام نویسی متقاضی، پیامک مربوط به مراجعه برای وی ارسال شده یا از طرف نمایندگی با این فرد تماس می گیرند. مرحله مهم دیگر، احراز محل سکونت است که برای انجام این کار هم از قبل اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد گرفت. به این صورت که بعد از هماهنگی قبلی، مامورین مربوطه به محل سکونت فرد مراجعه کرده تا از صحیح بودن اطلاعات وارد شده مطمئن شوند. البته این مرحله معمولا در هنگام تکمیل وجه انجام می گیرد. بنابراین با توجه به نوع طرح فروش خودرو، احراز محل سکونت ممکن است بلافاصله بعد از معرفی برندگان قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو یا مدتی بعد در هنگام تکمیل وجه انجام شود.

  • تحویل خودرو

    مرحله نهایی که متقاضیان پس از اعلام نتایج باید طی کنند، مراجعه به نمایندگی جهت تحویل خودرو است. بسته به این که شما در کدام یک از طرح های فروش از جمله فروش فوری یا یک ساله نام نویسی کرده اید، فاصله زمانی اعلام نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو تا تحویل آن هم متفاوت است. کسانی که در طرح های فروش فوری نام نویسی می کنند، معمولا بین یک تا سه ماه بعد برای دریافت خودروشان به نمایندگی دعوت خواهند شد. مگر این که به دلایل مختلف تاخیری رخ داده باشد که می توانند این موضوع را از طریق نمایندگی یا پشتیبانی شرکت مورد نظر پیگری کنند. اما افرادی که در طرح های یک ساله نام نویسی کرده اند، باید زمان بیش تری را از لحظه اعلام نتایج قرعه کشی فروش خودرو منتظر بمانند تا به مرحله تحویل برسند. در هر دو صورت، اطلاع رسانی های لازم از طریق پیامک یا تماس تلفنی انجام می گیرد.

 

نتیجه گیری:نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه فروش خودرو به صورت کاملا آنلاین و از طریق همین سایت اعلام می شود تا کسانی که در قرعه کشی نام نویسی کرده اند، به راحتی بتوانند از وضعیت برنده شدن یا نشدن خود آگاهی یابند. معمولا بلافاصله پس از این که زمان تعیین شده برای نام نویسی به پایان می رسد، فرآیند قرعه کشی انجام می گیرد. یکی دو روز پس از انجام این فرآیند، لیست برندگان قرعه کشی فروش خودرو در سایت مذکور قرار خواهد گرفت. از این رو، متقاضیان می توانند با استفاده از کد پیگری که در هنگام نام نویسی دریافت کرده اند، از وضعیت خود در قرعه کشی مطلع شوند. در صورتی که پس از اعلام نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو نام شما هم در لیست برندگان قرار گرفته باشد، باید مراحل بعدی را به صورت گام به گام انجام دهید. در این مطلب زمان انتشار نتایج قرعه کشی فروش خودرو، نحوه مشاهده آن و مراحل بعدی را به صورت کامل توضیح داده ایم.

خودروسازان داخلی به دلایلی از جمله سهولت دسترسی مشتریان به محصولات آنها و ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا خرید و فروش خودرو در بازار، اقدام به برگزاری قرعه‌کشی می‌کنند.

پیش فروش و ثبت نام محصولات ایران خودرو به صورت هفتگی و ماهانه در طرح‌های سه ماهه و یکساله اعلام می‌شود و بلافاصله بعد از اتمام ثبت نام، قرعه کشی انجام می شود و اسامی برندگان در سایت ایران خودرو اعلام خواهد شد.

از اردیبشهت ماه ۱۴۰۱ اما روش قرعه کشی، ثبت‌نام و اعلام نتایج طرح‌های فروش ایران خودرو با تغییرانی همراهع شدهاست. متقاضیان می توانند با اطلاع از قیمت روز محصولات ایران خودرو و در نظر گرفتن بودجه مورد نظر جهت خرید خودرو اقدام کنند.

زمان اعلام نتایج قرعه کشی

عبدالله توکلی لاهیجانی، مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت، درباره زمان قرعه‌کشی نخستین مرحله ثبت ‌نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت:

  • نخستین مرحله قرعه‌کشی خودرو در سامانه از روز شنبه ۷ خرداد تا ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۹ خرداد برگزار می‌شود.
  • در این دوره، ۴ میلیون نفر اطلاعات ثبت‌ نامی خود را کامل کردند.
  • نتایج قرعه‌کشی در سایت سامانه فروش خودرو قابل مشاهده است.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو در سامانه

ایران خودرو در آخرین طرح پیش فروش و قرعه کشی محصولات این شرکت که از تاریخ ۲۷ اردیبهشت تا ۳ خردادماه ادامه دارد، چندین محصول این شرکت را عرضه می‌کند.

نتایج قرعه کشی جدیدترین طرح قرعه کشی ایران خودرو پس از اتمام قرعه کشی در سایت سامانه ثبت نام خودرو اعلام خواهد شد.

تبدیل آسان خودرو کارکرده به صفر

فروش فوری خودرو کارکرده و دریافت وجه نقد به صورت آنی، راهکار مناسبی برای تبدیل ماشین دست دوم به خودرو صفر داخلی و خارجی است. بدین گونه که متقاضی خرید خودرو صفر می‌تواند با فروش فوری و نقدی ماشین دست دومخود سریعا و به راحتی به وجه نقد مورد نیاز و یا پیش پرداخت خودروهای موجود در طرح‌های پیش فروش ایران خودرو و یا طرح ثبت‌نام سایپا دست یابد.
به نظر می‌رسد در بازار پر نوسان خودرو، این روش فروش ماشین کارکرده، مناسب افرادی باشد که قصد تبدیل خودرو کارکرده به صفر را دارند، اما در مقابل از فروش خودرویشان در بازار دلالی و سنتی گریزانند.
در همین راستا، خودرو۴۵ بستر امن و آسانی برای فروش سریع خودروهای کارکرده بازار فراهم کرده است تا متقاضیان فروش خودروهای دست دوم بتوانند خودرویشان را به صورت رایگان کارشناسی کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن وجه نقد خودرو را دریافت کنند.
در روش فروش فوری خودرو کارکرده توسط خودرو۴۵ و حضور فعالان معتبر بازار، می‌توان به راحتی نسبت به خرید خودرو در طرح‌های پیش فروش شرکت کرد و نگرانی بابت پرداخت به موقع وجه نقد پس از برنده شدن در قرعه کشی نداشت.

زمان تحویل خودروها

با توجه به تغیرات صورت گرفته مبنی بر نحوه ثبت نام متقاضیان خرید خودرو از شرکت‌ ایران خودرو و الزام ثبت‌نام از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو، نحوه و زمان تحویل خودروها توسط خودروسازان به صورت هر سه ماه یکبار و بسته به شرایط هر طرح مشخص شده است.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط