۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۱۹ مهر ۱۴۰۰/اسامی برندگان با کدملی+ لینک نتایج قرعه کشی مهر۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،نتایج قرعه کشی ایران خودرو ۱۹ مهر ۱۴۰۰ اعلام شد. قرعه کشی مهر ۱۴۰۰ ایران خودرو امروز دوشنبه ۱۹ مهر با حضور نهادهای نظارتی و در محل همیشگی قرعه کشی های ایران خودرو برگزار شد. اسامی برندگان ایران خود...

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۱۹ مهر ۱۴۰۰/اسامی برندگان با کدملی+ لینک نتایج قرعه کشی مهر۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،نتایج قرعه کشی ایران خودرو ۱۹ مهر ۱۴۰۰ اعلام شد. قرعه کشی مهر ۱۴۰۰ ایران خودرو امروز دوشنبه ۱۹ مهر با حضور نهادهای نظارتی و در محل همیشگی قرعه کشی های ایران خودرو برگزار شد. اسامی برندگان ایران خودرو پس از تائید نهادهای ذیربط در سایت ایران خودرو منتشر می شود و پس از آن می توانید اسامی برندگان ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری در خبر زیر بخوانید.منتخبان از طریق درج اسامی در سایت رسمی فروش محصولات این شرکت (https://esale.ikco.ir) و ارسال پیامک، مشتریان ظرف مدت پنج روز فرصت دارند تا وجه خودرو را واریز کنند.در ادامه جزئیات بیشتر از جدیدترین فروش فوق العاده ایران خودرو، رنگ خودروهای عرضه شده، قیمت خودروهای عرضه شده در فروش فوق العاده ایران خودرو مهر۱۴۰۰  و … را با هم می خوانیم.

 

لیست برندگان قرعه کشی ایران خودرو ۱۹ مهر ۱۴۰۰ در زیر آمده است. نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز۱۹ مهر۱۴۰۰ بلافاصله پس از انتشار بر روی سایت ایران خودرو در خبر زیر منتشر می شود. قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو مرحله بیست و یکم دوشنبه  ۱۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح در محل همیشگی برگزاری قرعه کشی های ایران خودرو صورت می پذیرد. نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو برای برندگان پیامک می شود. ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو از ۱۴مهر ۱۴۰۰  آغاز شد و تا ساعت ۲۴ شب ۱۸مهر ادامه داشت. اسامی برندگان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو پس از تائید نهادهای نظارتی بر روی سایت ایران خودرو به نشانی  esale.ikco.ir قرار می گیرد. لینک برندگان قرعه کشی  ۶ خودروی پژو ۲۰۷، رانا پلاس، سورن پلاس و دنا پلاس توربو شارژ دستی و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک بر روی سایت ایران خودرو قرار می گیرد. یرندگان سه خودروی پارس سال، راناپلاس دناپلاس توربواتوماتیک مهر۱۴۰۰ می توانند در ادامه از نحوه استعلام نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو، فروش فوق العاده ایران خودرو ۱۹ مهر مطلع شوند. پس از اعلام اسامی منتخبان از طریق درج اسامی در سایت رسمی فروش محصولات این شرکت (https://esale.ikco.ir) و ارسال پیامک، مشتریان ظرف مدت پنج روز فرصت دارند تا وجه خودرو را واریز کنند.در ادامه جزئیات بیشتر از جدیدترین فروش فوق العاده ایران خودرو، رنگ خودروهای عرضه شده، قیمت خودروهای عرضه شده در فروش فوق العاده ایران خودرو مهر۱۴۰۰  و … را با هم می خوانیم.

با پایان یافتن مهلت ثبت نام در پیش فروش محصولات ایران خودرو، قرعه کشی این مرحله امروز با حضور نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس بازاریابی و فروش ایران خوردو برگزاری شد.

نتایج قرعه کشی پیش فروش محصولات ایران خودرو اعلام شد + لیست نتایج

نتایج قرعه کشی پیش فروش محصولات ایران خودرو که امروز با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد، اعلام شده است.

در طرح جدید پیش فروش پنج محصول ایران خودرو، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک عرضه شد. موعد تحویل خودرو‌ها براساس نتایج قرعه کشی، از شهریور تا مهرماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

نتایج پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای

نتایج رانا پلاس

نتایج سورن پلاس

نتایج دنا پلاس توربوشارژ دستی 

نتایج دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک

زمان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو مهر۱۴۰۰/قرعه کشی محصولات ایران خودرو برگزار شد

 

زمان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه ۱۹مهر  است. ایران‌خودرو از ۱۴ مهر ۱۴۰۰ فروش فوق‌العاده جدید خود را با عرضه ۶ محصول پژو ۲۰۷ ، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس، دنا پلاس توربو شارژ دستی ، دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک  آغاز کرد. بر این اساس امروز قرعه کشی این دور از فروش محصولات ایران خودرو با حضور نهادهای نظارتی برگزار می‌شود و به دنبال آن اسامی منتخبان اعلام خواهد شد.

فتنی است، منتخبان طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند نیز می‌توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

متقاضیان نهایی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام، با انجام قرعه کشی مشخص خواهند شد، این افراد تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

طــرح فــروش فوق العاده (۳ مــاهــه) مرحله بیست و یکم محصولات ایران خودرو از روز ۱۴ مهر۱۴۰۰  شروع و تا شب گذشته ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ادامه داشت.

لینک سایت اعلام نتایج ایران خودرو ۱۹ مهر/ نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۱۹ مهر۱۴۰۰

نتایج و مشخصات مشتریان، پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نهاد‌های نظارتی، از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی به منتخبان ارسال خواهد شد، با این‌حال مشتریان برای حصول اطمینان، نتایج را از طریق سایت اینترنتی پیگیری کنند.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 19 مهر 1400/اسامی برندگان با کدملی+ لینک نتایج قرعه کشی مهر1400

 

نحوه استعلام نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو ۱۹ مهر۱۴۰۰

نتایج قرعه کشی ایران خودرو به دو صورت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد؛ یکی شیوه ارسال پیامک به شماره تلفن ثبت شده در سایت ایران خودرو در زمان ثبت نام است که برندگان قرعه کشی این پیامک را دریافت می کنند.

اما به هر دلیل اگر پیامک ایران خودرو را دریافت نکردید با مراجعه به سایت ایران خودرو صفحه برندگان قرعه کشی از وضعیت خود مطلع شوید.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 19 مهر 1400/اسامی برندگان با کدملی+ لینک نتایج قرعه کشی مهر1400

برای این منظور همان طور که در تصویر می بینید می توانید با وارد کردن کد پیگیری در قسمت مشخص شده و انتخاب گزینه جستجو آخرین وضعیت ثبت نام خود را استعلام کنید. در صورت انتخاب در قرعه کشی مقابل شماره پیگیری و کد ملی شما کلمه برنده نوشته می شود و در غیر این صورت سایت خرید اینترنتی ایران خودرو می نویسد نام شما در قرعه کشی برنده نشده است و در نوبت های بعدی می توانید ثبت نام کنید.


زمان اعلام اسامی برندگان ایران خودرو/ نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۱۹مهر

اسامی برندگان پیش فروش ایران خودرو حداکثر ظرف مدت ۳ روز پس از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت فروش ایران خودرو و ارسال پیامک به شماره ثبت شده در سامانه اعلام می شود. متقاضیانی که پیامک دریافت نکردند می توانند با مراجعه به سایت ایران خودرو و مشاهده لیست برندگان و جست و جوی کد ملی یا شماره پیگیری خود از برنده شدن خود مطلع شوند.


آدرس سایت ثبت نام اینترنتی ایران خودرو مهر ۱۴۰۰

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو از طریق پیامک و سایت ایران خودرو پس از برگزاری مراسم قرعه کشی اعلام میشود . متقاضیان برای ثبت نام باید به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند.


زمان واریز وجه مرحله ایران خودرو امروز دوشنبه ۱۹ مهر

مطابق قانون فروش فوق العاده ایران خودرو، برندگان قرعه کشی حداکثر تا ۵ روز فرصت دارند که وجه اعلام شده از سوی شرکت به عنوان وجه علی الحساب را از طریق سایت شرکت ایران خودرو واریز کنند. چنانچه فرد برنده شده در قرعه کشی طی این فرصت اقدام به واریز وجه نکند یا واریز وجه او ناقص باشد نام او از فهرست برندگان حذف و ثبت نام او لغو می شود و افراد دیگر جایگزین او خواهند شد.

 

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 19 مهر 1400/اسامی برندگان با کدملی+ لینک نتایج قرعه کشی مهر1400

 


مراحل ثبت نام ایران خودرو

مرحله اول : متقاضی ابتدا به سایت ایران خودرو  وارد می شود و با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نماید.

مرحله دوم: در پایان فرآیند ثبت نام به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده میشود.

مرحله سوم: مراسم قرعه کشی با حضور مراجع نظارتی برگزار میگردد.

مرحله چهارم: فهرست منتخبین قرعه کشی، حداکثر ۳ روز پس از پایان ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام می گردد و مشتری می بایست با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبتنام خود (انتخاب یا عدم انتخاب خود در قرعه کشی) مطلع گردد.

مرحله پنجم: فرد انتخاب شده، ظرف مهلت ۵ روز میبایست وجه خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران واریز نمایند . در صورت عدم واریز وجه ، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می گردد.

نکته ۱ :در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی ( شرایط عمومی )در هرمرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی میشود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد میگردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته ۲: قبل از قرعه کشی، متقاضی هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود.

فیلم | آموزش ثبت نام در فروش فوق العاده ایران خودرو

 

روش استعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو/ نتایج قرعه کشی ایران خودرو ۱۹ مهر ۱۴۰۰

نتایج قرعه کشی ایران خودرو به دو صورت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد؛ یکی شیوه ارسال پیامک به شماره تلفن ثبت شده در سایت ایران خودرو در زمان ثبت نام است که برندگان قرعه کشی این پیامک را دریافت می کنند.اما به هر دلیل اگر پیامک ایران خودرو را دریافت نکردید با مراجعه به سایت ایران خودرو صفحه برندگان قرعه کشی به نشانی https://esale.ikco.ir از وضعیت خود مطلع شوید.

شرایط فروش ایران خودرو در مهر۱۴۰۰
شرایط عمومی فروش فوری ایران خودرو مهر۱۴۰۰

۱. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

۲. متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.

۳. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است.

۴. امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۵. متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

۶. ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۷. کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می‌گردد، می‌بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

۸. انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۹. گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱،۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰. سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن، نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد شد.

نکته۱:برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته۲:کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا ۳ سال امکان ثبتنام درکلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت.

نکته۳:در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

 

جدول قیمت محصولات ایران خودرو۱۹ مهر ۱۴۰۰/ نتایج قرعه کشی ایران خودرو ۱۹ مهر ۱۴۰۰

 

قیمت های درج شده در جدول قیمت امروز خودرو های ایران خودرو ممکن است دارای نوسان ۱۰ درصدی در نمایندگی ها باشد .

مدل خودرو قیمت (تومان)
سمند LX (ساده) ۲۲۶.۰۰۰.۰۰۰
سمند LX (ساده) ۱۴۰۰ ۲۴۴.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۴۰۵ GLX ۲۳۰.۰۰۰.۰۰۰
پژو پارس ساده ۲۵۵.۰۰۰.۰۰۰
پژو پارس (ساده) ۱۴۰۰ ۲۷۵.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶تیپ ۲ (ساده) ۲۳۰.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (ساده) ۱۴۰۰ ۲۴۰.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۵ (ساده) ۲۹۰.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶ صندوقدار v8 ۲۸۰.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶ صندوقدار( v8(1400 ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۴۱۰.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک(۱۴۰۰) ۴۲۲.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای (رینگ فولادی) ۳۱۴.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای (رینگ فولادی) ۱۴۰۰ ۳۲۵.۰۰۰.۰۰۰
رنو تندر۹۰ E2 ۳۴۲.۰۰۰.۰۰۰
رنو تندر پلاس اتوماتیک ۴۶۲.۰۰۰.۰۰۰
رانا LX ۲۳۵.۰۰۰.۰۰۰
رانا پلاس (۱۴۰۰) ۲۷۰.۰۰۰.۰۰۰
دنا  معمولی (رینگ فولادی) ۳۰۴.۰۰۰.۰۰۰
دنا  معمولی (رینگ فولادی)۱۴۰۰ ۳۲۰.۰۰۰.۰۰۰
دنا پلاس دنده ای توربو ۴۳۰.۰۰۰.۰۰۰
هایما s7 توربو ۷۶۰.۰۰۰.۰۰۰

شرایط اختصاصی ثبت نام ایران خودرو مهر۱۴۰۰/ نتایج قرعه کشی ایران خودرو ۱۹ مهر ۱۴۰۰

 

۱ .تحویل خودرو بر اساس اولویت بندی تعیین شده در قرعه کشی و سایر ضوابط ابلاغی کمیته خودرو خواهد بود.

۲ .انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبین و توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

۳ .خودروی ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.

۴ .صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی،آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی میباشد و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات ناشی از آن منجمله تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده شخص می باشد.

۵ .در زمان تکمیل وجه دعوتنامه بخشی از ثمن معامله توسط مشتری، تا مدت یک سال پرداخت نخواهد شد و به ازای مبلغ دین و تعهد مشتری بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت قرار خواهد گرفت. شرط مدت در این بند، صرفاً در اختیار خودروساز بوده و خریدار نمیتواند قبل از موعد مذکور آن را پرداخت نماید.پس از گذشت مدت یک سال از صدور فاکتور، مشتری می بایست نسبت به فک رهن خودرو و پرداخت هزینه های متعلقه مطابق با ضوابط شرکت اقدام نماید و پس از آن سند چاپ و در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

۶ .در صورت عدم اقدام برای فک رهن، پس از یک سال توسط مشتری، جرایم تاخیر مطابق ضوابط به حساب مشتری تعلق میگیرد.

۷ .در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر به صورت روز شمار (۱۲درصد سالیانه) محاسبه و در بازه زمانی مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

۸ .درصورت عدم تکمیل وجه دعوتنامه در بازه زمانی مجاز، شرکت میتواند خودرو را به سایر متقاضیان تحویل دهد و نوبت مشتری را به موعد دیگری موکول نماید. نوع و قیمت خودرو قابل تحویل به این دسته از مشتریان در بخشنامههای آتی مشخص میگردد.

۹ .در صورتی که پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری بر حسب ضرورت ویا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی(آپشن) بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، ضمن اطلاع رسانی مراتب مذکور،دعوتنامه تکمیل وجه براساس ضوابط و آیین نامه های اجرایی قانونی حمایت از مصرف کنندگان خودرو صادر خواهد شد.

۱۰ .امکان انصراف از ثبت نام تا قبل از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت و میز کار مشتری امکان پذیر میباشد.

۱۱ .سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ میباشد و کلیه پیامکهای ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.

۱۲ .شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی در حین ثبت نام ۸۲۲۷۲۷۲۷-۰۲۱ می باشد.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 19 مهر 1400/اسامی برندگان با کدملی+ لینک نتایج قرعه کشی مهر1400

 زمان واریز وجه برندگان ایران خودرو

متقاضیان نهایی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام، با انجام قرعه کشی مشخص خواهند شد، این افراد تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

 

متقاضی باید ظرف ۵ روز پس از اعلام اسامی انتخاب شدگان و دریافت پیامک، وجه خودرو را از طریق سایت ایران خودرو واریز کند در غیر این صورت ثبت نام کان لم یکن تلقی خواهد شد.

 

ثبت نام در طرح پیش فروش ۵ محصول ایران خودرو تا پایان روز گذشته ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ادامه داشت و بنا بر اعلام ایران خودرو امروز ۱۹ مهر قرعه کشی ایران خودرو برگزار می شود و اسامی برندگان ایران خودرو در ۵ محصول عرضه شده  پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای ، رانا پلاس ، سورن پلاس، دنا پلاس توربو شارژ دستی و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک  بر روی سایت ایران خودرو به نشانی  esale.ikco.ir قرار می گیرد همچنین در ادامه این خبر نیز نتایج قرعه کشی ایران خودرو و لینک اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی و همچنین قیمت خودروهای ایران خودرو در این طرح پیش فروش را خواهیم آورد.

در ادامه همچنین نحوه جستجو بر اساس کد پیگیری و کدملی و جزئیات فروش ایران خودرو از رنگ و قیمت محصولات ایران خودرو عرضه شده  تا نحوه و مهلت واریز وجه برندگان ایران خودرو در مهر ۱۴۰۰ را خواهیم آورد.

 

پیش فروش ۵ محصول ایران خودرو از چهارشنبه ۱۴ مهر ماه آغاز شد و تا پایان روز گذشته ۱۸ مهر نیز ادامه داشت.

 

خودروهای عرضه شده ایران خودرو 

در طرح جدید پیش فروش پنج محصول ایران خودرو، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک عرضه شد.

قرعه کشی ایران خودرو امروز ۱۹ مهر ۱۴۰۰

مراسم قرعه کشی، ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ به صورت مستقیم از پایگاه اینترنتی ایران خودرو به نشانی  https://esale.ikco.ir/ و همچنین صفحه ایران خودرو در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

 

قرعه کشی طرح پیش فروش ۵ محصول ایران خودرو در مهر ۱۴۰۰ شامل  پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای ، رانا پلاس ، سورن پلاس، دنا پلاس توربو شارژ دستی و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار می شود.

 

قرعه کشی ایران خودرو دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار می شود و قرار است عصر همان روز نتایج قرعه کشی اعلام شود. و نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو بر روی سایت ایران خودرو قرار خواهد گرفت. البته نتایج قرعه کشی به شماره ثبت شده در زمان ثبت نام به برندگان پیامک می شود.

اسامی برندگان ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی ایران خودرو اطلاع پیدا کنید.

 

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان ایران خودرو مهر ۱۴۰۰

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

 

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

 

می توانید با وارد کردن کد پیگیری در قسمت مشخص شده و انتخاب گزینه جستجو آخرین وضعیت ثبت نام خود را استعلام کنید. در صورت انتخاب در قرعه کشی مقابل شماره پیگیری و کد ملی شما کلمه برنده نوشته می شود و در غیر این صورت سایت خرید اینترنتی ایران خودرو می نویسد نام شما در قرعه کشی برنده نشده است و در نوبت های بعدی می توانید ثبت نام کنید.

سایت اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو

متقاضیان با مراجعه به سایت  ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه و همچنین مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو اقدام کنند.

 

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو امروز ۱۹ مهر ۱۴۰۰ اینجا کلیک کنید

 

اطلاعیه ایران خودرو /شماره ایران خودرو/ ورود به سایت ایران خودرو

نکات قابل توجه مشتریان:
  • متقاضی محترم، شماره تلفن همراه معرفی شده در زمان ثبت نام حتما باید به نام شما باشد.
  •  مشتری محترم گروه صنعتی ایران خودرو شماره تلفن۸۲۲۷۲۷۲۷ -۰۲۱ در ایام طرح های فروش اینترنتی بطور ۲۴ ساعته و شبانه روزی جهت پاسخگوئی به سئوالات و راهنمائی در خدمت شما می باشد .
  •  مشتری گرامی با توجه به تغییر روال ثبت اطلاعات مشتریان (ورود کاربر) جهت کلیه امور مرتبط با میزکار خود می بایست از لینک ثبت نام / تنظیم رمز اقدام به تکمیل اطلاعات و تنظیم رمز نمایید.

نکته: مطابق با بخشنامه شماره ۴۲۴۹ دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات نام نویسی است و در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود

 

نحوه واریز وجه برندگان پیش فروش ایران خودرو 

پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی‌الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز می‌کند.

الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.

قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد.

 

رنگ خودروهای عرضه شده ایران خودرو مهر ۱۴۰۰

خودروهای عرضه شده رنگ
پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای سفید، نقره‌ای، خاکستری، قرمز، آبی کاسپین
رانا پلاس سفید، نقره‌ای، خاکستری، مشکی، گیلاسی
سورن پلاس  مشکی، سفید، آبی کبود و خاکستری متال
دنا پلاس توربو شارژ دستی  مشکی، خاکستری متالیک، سفید
دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک مشکی، خاکستری متالیک، سفید، نقره‌ای

 

 

مبلغ پیش پرداخت ایران خودرو در پیش فروش ویژه مهر ۱۴۰۰

قیمت پیش فروش ایران خودرو به صورت قطعی اعلام نشده است. تنها مبالغ اعلام شده مربوط به پیش پرداخت است که جرئیات آن را می توانید در جدول زیر ببینید.

 

نتایج قرعه کشی ایران خودرو

 

شرایط پیش فروش ایران خودرو در مهر ۱۴۰۰

شرایط عمومی بخشنامه ایران خودرو
۱. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

۲. متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.

۳. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است.

۴. امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۵. متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی کند و لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده کند. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

۶. ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۷. کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می‌شود، باید با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

۸.انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۹. گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱،۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰. سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن، نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد شد.

نکته۱:برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته۲:کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا ۳ سال امکان ثبت نام درکلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت.

نکته۳:در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

 

شرایط اختصاصی بخشنامه ایران خودرو
۱ .تحویل خودرو بر اساس اولویت بندی تعیین شده در قرعه کشی و سایر ضوابط ابالغی کمیته خودرو خواهد بود.

 

۲ .انتخاب رنگ خودرو پس از اعالم اسامی منتخبین و توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

 

۳ .خودروی ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابالغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.

 

۴ .صحت کلیه اطالعات درج شده خصوصاً کد ملی،آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی میباشد و در صورت تغییر یا اشتباه در اطالعات ارائه شده کلیه تبعات احتمالی ناشی از آن مانند تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده متقاضی میباشد.

 

۵ .در زمان تکمیل وجه دعوتنامه بخشی از ثمن معامله توسط مشتری، تا مدت یک سال پرداخت نخواهد شد و به ازای مبلغ دین و تعهد مشتری بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت قرار خواهد گرفت. شرط مدت در این بند، صرفاً در اختیار خودروساز بوده و مشتری نمیتواند قبل از موعد مذکور آن را پرداخت نماید.پس از گذشت مدت یک سال از صدور فاکتور، مشتری میبایست نسبت به فک رهن خودرو و پرداخت هزینههای متعلقه مطابق با ضوابط شرکت اقدام نماید و پس از آن سند چاپ و در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

 

۶ .در صورت تاخیر در اقدام برای فک رهن، یک سال پس از دریافت خودرو مطابق ضوابط، جرایم بر عهده مشتری خواهد بود.

 

۷ .در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر به صورت روز شمار (۱۲درصد سالیانه ) محاسبه و در بازه زمانی مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

 

۸ .درصورت عدم تکمیل وجه دعوتنامه در بازه زمانی مجاز، شرکت میتواند خودرو را به سایر مشتریان تحویل دهد و نوبت مشتری را به موعد دیگری موکول نماید. نوع و قیمت خودرو قابل تحویل به این دسته از مشتریان در بخشنامههای آتی مشخص میگردد.

 

۹ .در صورتی که پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی آپشن بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، ضمن اطالع رسانی مراتب مذکور،دعوتنامه تکمیل وجه براساس ضوابط و آییننامههای اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو صادر خواهد شد.

 

۱۰ .امکان انصراف از ثبت نام تا قبل از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت و میز کار مشتری )پنل کاربری( امکان پذیر میباشد.

 

۱۱ .سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ میباشد و تمامی پیامکهای ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.

 

۱۲ .شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی در حین ثبت نام ۸۲۲۷۲۷۲۷-۰۲۱ می باشد.

مطالب مرتبط