۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۲۴ مهر ۱۴۰۰+ اسامی برندگان با کدپیگیری و کد ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، امروز ۲۴ مهر ۱۴۰۰ قرعه کشی فروش فوری ۴ محصول ایران خودرو با حضور نهادهای نظارتی درمحل همیشگی ایران خودرو برگزار می شود و متقاضیانی که در این طرح ثبت نام خودروهای ایران خودرو ثبت نام نموده اند جهت ...

نتایج قرعه کشی ایران خودرو 14 دی ماه 1400

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، امروز ۲۴ مهر ۱۴۰۰ قرعه کشی فروش فوری ۴ محصول ایران خودرو با حضور نهادهای نظارتی درمحل همیشگی ایران خودرو برگزار می شود و متقاضیانی که در این طرح ثبت نام خودروهای ایران خودرو ثبت نام نموده اند جهت کسب اطلاعات کامل از قیمت محصولات ایران خودرو تا نتایج قرعه کشی ایران خودرو و لینک اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی و همچنین نحوه واریز وجه برندگان ایران خودرو و سایر جزئیات با راهبرد معاصر همراه باشید. همچنین لازم به ذکر است که نتایح قرعه کشی نتایج قرعه کشی فروش فوری ۴ خودرو رانا پلاس، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای ، دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک و پارس بنزینی  بر روی سایت ایران خودرو قرار می گیرد.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۲۴ مهر ۱۴۰۰

برندگان فروش فوری ایران خودرو در مهر ۱۴۰۰ که با عرضه ۴ خودرو رانا پلاس، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای ، دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک و پارس بنزینی طی سه روز از ۲۰ مهر تا ۲۳ مهر فروش فوری این محصول را اجرا کرد در امروز شنبه ۲۴ مهرماه از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انتخاب خواهند شد. متقاضیان ثبت نام فروش فوری ایران خودرو می توانند با ورود به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ از نتایج قرعه کشی ایران خودرو آگاه شوند.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز

اسامی برندگان ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری مهر ۱۴۰۰

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی به سایت ایران خودرو به نشانی  https://esale.ikco.ir/ مراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی ایران خودرو اطلاع پیدا کنید.

سایت نتایج قرعه کشی ایران خودرو در مهر ۱۴۰۰

متقاضیان ثبت نام در جدیدترین طرح فروش فوری ایران خودرو که ۴ محصول پرفروش خود را در این نوبت از فروش فوری محصولات خود عرضه کرد می توانند با مراجعه به سایت ایران خودرو به نشانیhttps://esale.ikco.ir/از نتایج قرعه کشی ایران خود در مهر ۱۴۰۰ مطلع شوند و اسامی برندگان نیز بر روی همین سایت منتشر خواهد شد.

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان فروش فوری ایران خودرو مهر ۱۴۰۰

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

 

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۲۴ مهر ۱۴۰۰+ اسامی برندگان با کدپیگیری و کد ملی

نحوه واریز وجه برندگان ایران خودرو در فروش فوری مهر ۱۴۰۰

پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی‌الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز می‌کند.
الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.
قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد.

قرعه کشی ایران خودرو شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار می شود و قرار است عصر همان روز نتایج قرعه کشی اعلام شود. و نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو بر روی سایت ایران خودرو قرار خواهد گرفت. البته نتایج قرعه کشی به شماره ثبت شده در زمان ثبت نام به برندگان پیامک می شود.

مهلت واریز وجه برندگان ایران خودرو

برندگان فروش فوری ایران خودرو در مهر ۱۴۰۰ امروز ۲۴ مهر ۱۴۰۰ پس از برگزاری قرعه کشی ایران خودرو و اعلام اسامی برنده شدگان در این طرح، ۵ روز برای تسویه حساب نهایی و واریز وجه فرصت خواهند داشت.

اسامی برندگان ایران خودرو با کدپیگیری و کد ملی

جزئیات فروش فوری ۴ محصول ایران خودرو

ثبت نام در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه مهر ۱۴۰۰برخی محصولات شرکت ایران خودرو از ۲۰ مهر اغاز شد و تا پایان  ۲۳ مهر ۱۴۰۰ نیز مهلت ثبت نام داشت که متقاضیان با مراجعه به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ می توانند نسبت به ثبت نام خودرو و اکنون نیز برای مشاهده نتایجقرعه کشی ایران خودرو که در امروز ۲۴ مهر برگزار می شود مراجعه نمایند.

محصولات عرضه شده  فروش فوری ایران خودرو مهر ۱۴۰۰+ رنگ خودروهای ایران خودرو

۴ محصول  رانا پلاس، پژو ۲۰۷ دستی، دنا پلاس و پژو پارس بنزینی در فروش فوری ایران خودرو ویژه مهر ۱۴۰۰  ارائه شده است.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۲۴ مهر ۱۴۰۰+ اسامی برندگان با کدپیگیری و کد ملی

قیمت خودرو های ایران خودرو در فروش فوری مهر ۱۴۰۰

قیمت خودروهای ایران خودرو در طرح فروش فوری ایران خودرو ویژه مهر ۱۴۰۰ را در جدول زیر مشاهده کنید.

نوع خودرو قیمت مصوب
راناپلاس ۱۸۰.۳۹۱.۸۱۱
پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای ۲۱۶.۲۶۳.۰۹۱
دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک ۳۹۰.۰۸۹.۳۲۷
پارس بنزینی ۱۴۰.۲۷۳.۵۰۰

زمان تحویل ایران خودرو در فروش فوری مهر ۱۴۰۰

ایران خودرو در جدیدترین طرح فروش فوق العاده محصولات خود ۴ محصول را با موعد تحویل حداکثر۳ ماهه (۹۰ روزه)  عرضه می کند.

 

 

فروش فوری ایران خودرو

ورود به سایت ایران خودرو /نکات قابل توجه مشتریان ایران خودرو

شرایط ثبت نام فروش خودرو های ایران خودرو

شرایط عمومی بخشنامه ایران خودرو
۱. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

۲. متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) است.

۳. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است.

۴. امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۵. متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی کند و لازم است از کارت‌های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده کند. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

۶. ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۷. کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می‌شود، باید با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

۸.انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۹. گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱،۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰. سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن، نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد شد.

نکته۱:برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته۲:کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا ۳ سال امکان ثبت نام درکلیه طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت.

نکته۳:در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

 

شرایط اختصاصی بخشنامه ایران خودرو
۱ .تحویل خودرو بر اساس اولویت بندی تعیین شده در قرعه کشی و سایر ضوابط ابالغی کمیته خودرو خواهد بود.

۲ .انتخاب رنگ خودرو پس از اعالم اسامی منتخبین و توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

۳ .خودروی ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابالغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.

۴ .صحت کلیه اطالعات درج شده خصوصاً کد ملی،آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی میباشد و در صورت تغییر یا اشتباه در اطالعات ارائه شده کلیه تبعات احتمالی ناشی از آن مانند تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودرو برعهده متقاضی میباشد.

۵ .در زمان تکمیل وجه دعوتنامه بخشی از ثمن معامله توسط مشتری، تا مدت یک سال پرداخت نخواهد شد و به ازای مبلغ دین و تعهد مشتری بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت قرار خواهد گرفت. شرط مدت در این بند، صرفاً در اختیار خودروساز بوده و مشتری نمیتواند قبل از موعد مذکور آن را پرداخت نماید.پس از گذشت مدت یک سال از صدور فاکتور، مشتری میبایست نسبت به فک رهن خودرو و پرداخت هزینههای متعلقه مطابق با ضوابط شرکت اقدام نماید و پس از آن سند چاپ و در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

۶ .در صورت تاخیر در اقدام برای فک رهن، یک سال پس از دریافت خودرو مطابق ضوابط، جرایم بر عهده مشتری خواهد بود.

۷ .در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر به صورت روز شمار (۱۲درصد سالیانه ) محاسبه و در بازه زمانی مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

۸ .درصورت عدم تکمیل وجه دعوتنامه در بازه زمانی مجاز، شرکت میتواند خودرو را به سایر مشتریان تحویل دهد و نوبت مشتری را به موعد دیگری موکول نماید. نوع و قیمت خودرو قابل تحویل به این دسته از مشتریان در بخشنامههای آتی مشخص میگردد.

۹ .در صورتی که پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی آپشن بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، ضمن اطالع رسانی مراتب مذکور،دعوتنامه تکمیل وجه براساس ضوابط و آییننامههای اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو صادر خواهد شد.

۱۰ .امکان انصراف از ثبت نام تا قبل از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت و میز کار مشتری )پنل کاربری( امکان پذیر میباشد.

۱۱ .سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ میباشد و تمامی پیامکهای ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.

۱۲ .شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو برای پاسخگویی در حین ثبت نام ۸۲۲۷۲۷۲۷-۰۲۱ می باشد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار