۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰+ اسامی برندگان با کدملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، لیست برندگان قرعه کشی ایران خودرو ۳۱ شهریور در زیر آمده است. نتایج قرعه کشی تارا ایران خودرو امروز ۳۱  شهریور ۱۴۰۰ بلافاصله پس از انتشار بر روی سایت ایران خودرو در خبر زیر منتشر می شود. قرعه کشی ف...

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰+ اسامی برندگان با کدملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، لیست برندگان قرعه کشی ایران خودرو ۳۱ شهریور در زیر آمده است. نتایج قرعه کشی تارا ایران خودرو امروز ۳۱  شهریور ۱۴۰۰ بلافاصله پس از انتشار بر روی سایت ایران خودرو در خبر زیر منتشر می شود. قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو تارا پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح در محل همیشگی برگزاری قرعه کشی های ایران خودرو صورت می پذیرد. نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو برای برندگان پیامک می شود. ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو از ۲۸ شهریور آغاز شد و تا ساعت ۲۴ شب ۳۰ شهریور ادامه داشت. اسامی برندگان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو پس از تائید نهادهای نظارتی بر روی سایت ایران خودرو به نشانی  esale.ikco.ir قرار می گیرد. لینک برندگان قرعه کشی تارا ایران خودرو بر روی سایت ایران خودرو قرار می گیرد. یرندگان خودروهای تارا ایران خودرو شهریور ۱۴۰۰ می توانند در ادامه از نحوه استعلام نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو، فروش فوق العاده ایران خودرو ۳۱ شهریور مطلع شوند. پس از اعلام اسامی منتخبان از طریق درج اسامی در سایت رسمی فروش محصولات این شرکت (https://esale.ikco.ir) و ارسال پیامک، مشتریان ظرف مدت پنج روز فرصت دارند تا وجه خودرو را واریز کنند.در ادامه جزئیات بیشتر از جدیدترین فروش فوق العاده ایران خودرو، رنگ خودروهای عرضه شده، قیمت خودروهای عرضه شده در فروش فوق العاده ایران خودرو شهریور۱۴۰۰ و … را با هم می خوانیم.

 

 

نتایج قرعه کشی تارا 

زمان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو شهریور ۱۴۰۰/قرعه کشی محصولات ایران خودرو برگزار شد

 

مراسم قرعه‌کشی خودرو تارا  صبح امروز، چهارشنبه ۳۱ شهریور با حضور نهاد‌های نظارتی در حال برگزاری است.

لینک سایت اعلام نتایج ایران خودرو ۳۱ شهریور ۱۴۰۰/ نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۳۱ شهریور

نتایج و مشخصات مشتریان، پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نهاد‌های نظارتی، از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی به منتخبان ارسال خواهد شد، با این‌حال مشتریان برای حصول اطمینان، نتایج را از طریق سایت اینترنتی پیگیری کنند.

 

نحوه استعلام نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو ۳۱ شهریور ۱۴۰۰

نتایج قرعه کشی ایران خودرو به دو صورت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد؛ یکی شیوه ارسال پیامک به شماره تلفن ثبت شده در سایت ایران خودرو در زمان ثبت نام است که برندگان قرعه کشی این پیامک را دریافت می کنند.

اما به هر دلیل اگر پیامک ایران خودرو را دریافت نکردید با مراجعه به سایت ایران خودرو صفحه برندگان قرعه کشی از وضعیت خود مطلع شوید.

استعلام برندگان ایران خودرو

 

برای این منظور همان طور که در تصویر می بینید می توانید با وارد کردن کد پیگیری در قسمت مشخص شده و انتخاب گزینه جستجو آخرین وضعیت ثبت نام خود را استعلام کنید. در صورت انتخاب در قرعه کشی مقابل شماره پیگیری و کد ملی شما کلمه برنده نوشته می شود و در غیر این صورت سایت خرید اینترنتی ایران خودرو می نویسد نام شما در قرعه کشی برنده نشده است و در نوبت های بعدی می توانید ثبت نام کنید.


زمان اعلام اسامی برندگان ایران خودرو/ نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۷ شهریور

اسامی برندگان پیش فروش ایران خودرو حداکثر ظرف مدت ۳ روز پس از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت فروش ایران خودرو و ارسال پیامک به شماره ثبت شده در سامانه اعلام می شود. متقاضیانی که پیامک دریافت نکردند می توانند با مراجعه به سایت ایران خودرو و مشاهده لیست برندگان و جست و جوی کد ملی یا شماره پیگیری خود از برنده شدن خود مطلع شوند.


قیمت پیش فروش تارا دستی شهریور ۱۴۰۰  + مبلغ علی الحساب

ایران خودرو طی بخشنامه‌ای قیمت قطعی پیش فروش تارا دستی را اعلام نکرده است. اما متقاضیانی که در قرعه کشی برنده شوند باید ۱۴۰ میلیون تومان را به صورت علی الحساب  به حساب شرکت واریز کنند.


موعد تحویل تارا ایران خودرو

قرار است خودرو تارا با موعد تحویل حداکثر ۱۲ ماهه به متقاضایان عرضه شود. بر این اساس موعد تحویل اردیبهشت تا مهر ماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

 


لینک سایت فروش ایران خودرو

متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو صرفاً از طریق سایت فروش اینترنتی این شرکت به آدرس https://esale.ikco.ir/  اقدام کنند  و از ثبت نام در سایت های غیر معتبر و با آدرس مشابه ، پرهیز کنند.

قیمت خودرو تارا دنده دستی در بازار آزاد/ ثبت نام تارا ایران خودرو امروز ۲۸ شهریور

با تحویل نسخه‌های دنده دستی تارا در شهریور ماه سال ۱۴۰۰ شاهد مشخص شدن قیمت این خودرو در بازار آزاد هستیم.

در حال حاضر و درست چند هفته پس از تحویل نسخه‌های دنده دستی تارا به حواله‌داران آن قیمت این محصول در بازار آزاد بسته به رنگ آن بین ۳۵۰ تا ۳۸۰ میلیون تومان تعیین شده است. سود حاصل از ثبت‌نام تارا دنده دستی برای حواله‌داران این خودرو بین ۶۰ تا ۹۰ میلیون تومان است.

 

چند هفته پیش بود که نسخه‌های دنده دستی تارا به خریداران این خودرو تحویل داده شد و حالا بهای این خودرو در بازار آزاد مشخص شده است.

از آنجا که مطابق با پیش‌فروش ایران خودرو نسخه دنده اتومات تارا حدافاصل مهر تا دی ماه سال جاری تحویل داده خواهد شد هنوز قیمت این نسخه در بازار آزاد مشخص نشده است.


مشخصات فنی تارا دستی ایران خودرو شهریور ۱۴۰۰

کد کلاس(های) خودرو ۳۲۲۰۱
نوع موتور TU5P
حجم موتور (cc) ۱۵۸۷
حداکثر توان موتور (hp) ۱۱۳ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور (Nm) ۱۴۴نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه
نسبت تراکم ۱۱:۱
تعداد سوپاپ ۱۶
نوع سوخت سازگار بنزین بدون سرب اکتان ۹۵
سیستم انژکتوری پاشش چند نقطه ای
حداکثر سرعت (km/h) ۱۹۰
شتاب صفر تا ۱۰۰ (ثانیه) ۱۲.۵
سیستم انتقال قدرت ۵ دنده دستی
مصرف سوخت ترکیبی (Lit/100 km) ۷.۰۶
طول خودرو (mm) ۴۵۱۹
عرض خودرو(mm) ۱۷۴۸
ارتفاع خودرو (mm) ۱۴۶۶
فاصله بین دو محور چرخهای عقب و جلو (mm) ۲۶۵۲
  وزن خودرو بدون سرنشین با مخزن سوخت پر و بدون تجهیزات اضافی (kg) ۱۱۷۰
گنجایش مخزن سوخت (Lit) ۵۰
حجم فضای صندوق عقب (Lit) ۶۴۰
آخرین بروزرسانی ۱۴۰۰/۶/۱۳

 


آدرس سایت ثبت نام اینترنتی ایران خودرو

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو از طریق پیامک و سایت ایران خودرو پس از برگزاری مراسم قرعه کشی اعلام میشود . متقاضیان برای ثبت نام باید به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند.


زمان واریز وجه مرحله ایران خودرو

مطابق قانون فروش فوق العاده ایران خودرو، برندگان قرعه کشی حداکثر تا ۵ روز فرصت دارند که وجه اعلام شده از سوی شرکت به عنوان وجه علی الحساب را از طریق سایت شرکت ایران خودرو واریز کنند. چنانچه فرد برنده شده در قرعه کشی طی این فرصت اقدام به واریز وجه نکند یا واریز وجه او ناقص باشد نام او از فهرست برندگان حذف و ثبت نام او لغو می شود و افراد دیگر جایگزین او خواهند شد.

مراحل ثبت نام ایران خودرو

مرحله اول : متقاضی ابتدا به سایت ایران خودرو  وارد می شود و با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نماید.

مرحله دوم: در پایان فرآیند ثبت نام به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده میشود.

مرحله سوم: مراسم قرعه کشی با حضور مراجع نظارتی برگزار میگردد.

مرحله چهارم: فهرست منتخبین قرعه کشی، حداکثر ۳ روز پس از پایان ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام می گردد و مشتری می بایست با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبتنام خود (انتخاب یا عدم انتخاب خود در قرعه کشی) مطلع گردد.

مرحله پنجم: فرد انتخاب شده، ظرف مهلت ۵ روز میبایست وجه خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران واریز نمایند . در صورت عدم واریز وجه ، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می گردد.

نکته ۱ :در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی ( شرایط عمومی )در هرمرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی میشود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد میگردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته ۲: قبل از قرعه کشی، متقاضی هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود.


فیلم / آموزش ثبت نام در فروش فوق العاده ایران خودرو


روش استعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو/ نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۳۱ شهریور

نتایج قرعه کشی ایران خودرو به دو صورت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد؛ یکی شیوه ارسال پیامک به شماره تلفن ثبت شده در سایت ایران خودرو در زمان ثبت نام است که برندگان قرعه کشی این پیامک را دریافت می کنند.اما به هر دلیل اگر پیامک ایران خودرو را دریافت نکردید با مراجعه به سایت ایران خودرو صفحه برندگان قرعه کشی به نشانی https://esale.ikco.ir از وضعیت خود مطلع شوید.


انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار