۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴

نتایج قرعه کشی ایران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۲ + اسامی برندگان ایران خودرو با کدملی و سایت فروش

نتایج قرعه کشی ایران خودرو + اسامی برندگان ایران خودرو با کدملی و سایت فروش

زمان قرعه کشی ایران خودرو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو در اردیبهشت ۱۴۰۲ فراهم شد. برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با داشتن کد پییگیری و کدملی می توانید در اندیشه معاصر لیست را مشاهده کنید. ضمنا برای برندگان ایران خودرو پیامک نیز شده است.  نتایج قرعه کشی ایران خودرو مربوط به بخشنامه ۴۵۷۹ است. ضمنا لیست برندگان قرعه کشی ایران خودرو اسفند ۱۴۰۱ با کد پیگیری، اولویت، اسامی برندگان نهایی با کد ملی، جدول و نتایج فروش فوق العاده با حساب وکالتی اعلام شد. اولین پیش فروش محصولات ایران خودرو از طریق اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو (طرح متقاضیان حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) فروردین ۱۴۰۲ اعلام شد. متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش دوم اولویت تابستان به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده می توانند دراین بخشنامه ثبت نام نمایند. برای مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو  ویژه متقاضیان سورن پلاس، هایما اس ۵ و هایما اس۷، دناپلاس توربوشارژ و اتوماتیک و پزو ۲۰۷ دستی با اندیشه معاصر همراه باشید. برای مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو لازم است کدپیگیری یا کدملی همراه خود داشته باشید.اندیشه معاصر لیست برندگان را در اختیار شما همراه عزیز قرار داده است.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو

نتایج قرعه کشی ایران خودرو

امکان مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو از راه های گوناگونی وجود دارد که کاربران می توانند با انتخاب هر کدام از این روش ها، لیست برندگان ایران خودرو را بررسی کرده و نام خود را در میان آن جست و جو نمایند. همان طور که می دانید، در سال های گذشته بازار خودرو کشور وضعیت بسیار نا به سامانی را پشت سر گذاشته است.

این شرایط که به دلیل جلوگیری از ورود خودروهای خارجی و کاهش تولید خودروسازان داخلی به وجود آمده، باعث افزایش چشم گیر قیمت خودرو در کشور شده است. از طرف دیگر، تداوم عرضه قطره چکانی توسط خودروسازان باعث فاصله گرفتن قیمت بازار این خودروها نسبت به قیمت کارخانه آن ها گردیده است. بنابراین تقاضا برای خرید مستقیم از کارخانه سیار بالا است و مسولین راه حل قرعه کشی را برای این کار انتخاب کرده اند. بنابراین در هر قرعه کشی جدید ایران خودرو ، محصولات عرضه شده بین برندگان تقسیم می شود.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۲

برای مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو  ویژه متقاضیان سورن پلاس، هایما اس ۵ و هایما اس۷، دناپلاس توربوشارژ و اتوماتیک و پزو ۲۰۷ دستی با اندیشه معاصر همراه باشید. برای مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو لازم است کدپیگیری یا کدملی همراه خود داشته باشید.اندیشه معاصر لیست برندگان را در اختیار شما همراه عزیز قرار داده است.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو هایماS7 پلاس توربو شارژ اتوماتیک

نتایج قرعه کشی ایران خودرو ه هایما S5 توربو اتوماتیک AT6

نتایج قرعه کشی ایران خودرو دنا پلاس اتوماتیک و توربوشارژ

نتایج قرعه کشی ایران خودرو پژو ۲۰۷i دستی

 

خودروسازان داخلی به دلایلی از جمله سهولت دسترسی مشتریان به محصولات آنها و ایجاد تعادل میان عرضه و تقاضا خرید و فروش خودرو در بازار، اقدام به برگزاری قرعه‌کشی می‌کنند.

پیش فروش و ثبت نام محصولات ایران خودرو در طرح‌های سه ماهه و یکساله اعلام می‌شود و بعد از اتمام ثبت نام، قرعه کشی خودرو انجام و اسامی برندگان اعلام خواهد شد. پیش‌تر ثبت‌نام و انجام قرعه‌کشی خودرو به عهده سامانه یکپارچه فروش خودرو بود اما این سامانه در حال حاضر فعالیتی ندارد.

متقاضیان می توانند با اطلاع از قیمت روز محصولات ایران خودرو و در نظر گرفتن بودجه مورد نظر جهت خرید خودرو اقدام کنند.


قیمت نهایی محصولات ایران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۲

(قیمت ها به میلیون تومان)

نام خودرو نرخ افزایش قیمت قیمت قبلی کارخانه قیمت جدید کارخانه
ساینا S ۴۲ درصد ۱۴۶.۵ ۲۰۸.۱
کوییک ۱۵ درصد ۱۴۵ ۲۲۵.۴
کوییک S ۴۱ درصد ۱۵۹.۶ ۲۲۵.۴
کوییک اتوماتیک ۱۰ درصد ۲۵۰.۸ ۲۷۵.۹
شاهین ۱۹ درصد ۳۰۳.۹ ۳۶۰.۱
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۴۲ درصد ۱۳۰.۳ ۱۸۵
پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۴۲ درصد ۱۵۸.۱ ۲۲۴.۶
پژو ۲۰۷ دستی (فرمان برقی) ۴۲ درصد ۱۸۷.۲ ۲۶۵.۹
پژو ۲۰۷ دستی پانوراما ۴۰.۴ درصد ۲۰۵.۴ ۲۸۸.۴
پژو ۲۰۷ دستی ۴۲ درصد ۱۸۱.۳ ۲۵۷.۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۲۴.۱ درصد ۲۸۰.۷ ۳۴۸.۴
پژو پارس TU5 ۴۲ درصد ۱۵۰ ۲۱۳
پژو پارس ELX سفارشی YU5 ۴۲ درصد ۱۸۰.۱ ۲۵۵.۸
پژو پارس LX سفارشی TU5 ۴۲ درصد ۱۶۱ ۲۲۸.۷
پژو پارس سال ۴۲ درصد ۱۴۴.۱ ۲۰۴.۷
پژو پارس سال ELX سفارشی YU7 ۴۲ درصد ۱۸۲.۸ ۲۵۹.۵
پژو پارس سال LX سفارشی TU7 ۴۲ درصد ۱۶۱.۴ ۲۲۹.۲
پژو GLX دوگانه سوز ۴۲ درصد ۱۲۷.۱ ۱۸۰.۴
دنا پلاس ۴۲ درصد ۱۹۸.۱ ۲۸۱.۴
دنا توربوشارژ ۳۱.۶ درصد ۲۹۷ ۳۹۰.۹
دنا پلاس اتومات EFV ۳۱.۱ درصد ۳۴۸.۶ ۴۵۷
رانا پلاس ۴۲ درصد ۱۸۶.۴ ۲۶۴.۷
رانا پلاس TU5P پانوراما گیربکس ۶ دنده دستی ۴۲ درصد ۲۰۰ ۲۸۴.۲
سمند سورن گازسوز EF7 ۳۰.۷ درصد ۲۴۰.۷ ۳۱۴.۵
سمند سورن ELX EF7 ۳۰.۹ درصد ۲۱۱.۵ ۲۷۷
تارا ۲۷.۲ درصد ۲۵۶.۳ ۳۲۶

طرح اولویت بندی سامانه یکپارچه ویژه مادران

ببدینوسیله به اطلاع عموم متقاضیان مشمول و حائز شرایط می رساند همزمان با عرضه خودرو ویژه متقاضیان عادی طرح اولویت بندی سامانه یکپارچه و در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ از سوی مجلس شورای اسلامی، برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شدهاند،و در سامانه یکپارچه اولویت بندی مرحله دوم تابستان ۱۴۰۲ از طریق اولویت بندی وزارت صمت انتخاب شده اند امکان ثبت نام به قیمت مصوب با شرایط پیش فروش برخی از محصولات شرکت ایران خودرو صرفاً جهت بخش دوم اولویت های تابستان ۱۴۰۲با موعد تحویل مرداد ۱۴۰۲به شرح ذیل فراهم می باشد.


اعلام ترتیب تحویل محصولات ایران خودرو

شرکت ایران خودرو اعلام کرد:

اسامی متقاضیان واجد الشرایط محصولات ایران‌خودرو، بر اساس اولویت‌بندی تحویل، در سامانه یکپارچه فروش خودرو داخلی منتشر شد. متقاضیان بعد از دریافت پیامک باید فرآیند پرداخت وجه را تکمیل کنند.

بیشتر از ۳ هزار دستگاه خودرو از اولویت‌های تیرماه، زوتر از موعد و پس از تعطیلات عید فطر تحویل داده می‌شود. دیگر خودروها بر اساس اولویت‌بندی، تا پایان سال به مشتریان تحویل داده می‌شود.


جزئیات جایگزینی خودروهای فرسوده

علیرضا احمدی، سرپرست ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت سازمان راهداری، با ارائه توضیحاتی درباره طرح جایگزینی خودروهای فرسوده در قرعه‌کشی خودروسازان گفت:

خودروسازان باید ۲۰ درصد از تولیدات‌شان را در قرعه‌کشی‌ها به جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص بدهند. خودروهایی جایگزین شده در این طرح، بعد از ۶۰ روز کاری تحویل داده می‌شوند.

متقاضیان این طرح باید پس از ثبت‌نام و تایید فرسوده بودن خودرو خود، آن را اسقاط کرده و گواهی اسقاط را به خودروساز ارائه دهند تا بتوانند خودروی جدید را تحویل بگیرند.

سن فرسودگی خودروهای سواری و سواری کار، ۱۵ سال؛ وانت پایه گازسوز، ۱۴ سال و وانت بنزینی دوگانه‌سوز دیزلی، ۱۳ سال عنوان شده است.

تبدیل آسان خودرو کارکرده به صفر

فروش فوری خودرو کارکرده و دریافت وجه نقد به صورت آنی، راهکار مناسبی برای تبدیل ماشین دست دوم به خودرو صفر داخلی و خارجی است. بدین گونه که متقاضی خرید خودرو صفر می‌تواند با فروش فوری و نقدی ماشین دست دومخود سریعا و به راحتی به وجه نقد مورد نیاز و یا پیش پرداخت خودروهای موجود در طرح‌های پیش فروش ایران خودرو و یا طرح ثبت‌نام سایپا دست یابد.

به نظر می‌رسد در بازار پر نوسان خودرو، این روش فروش ماشین کارکرده، مناسب افرادی باشد که قصد تبدیل خودرو کارکرده به صفر را دارند، اما در مقابل از فروش خودرویشان در بازار دلالی و سنتی گریزانند.

با توجه به تغیرات صورت گرفته مبنی بر نحوه ثبت نام متقاضیان خرید خودرو از شرکت‌ ایران خودرو و الزام ثبت‌نام از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو، نحوه و زمان تحویل خودروها توسط خودروسازان به صورت هر سه ماه یکبار و بسته به شرایط هر طرح مشخص شده است.

سوالات متداول

اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو چه زمانی است؟

نتایج قرعه کشی محصولات ایران خودرو یک الی ۲ روز بعد از اتمام مهلت ثبت‌ نام اعلام می‌شود

مهلت پرداخت واریز وجه برندگان ایران خودرو تا چه زمانی است؟

مهلت پرداخت وجه برندگان ایران خودرو ۷۲ ساعت پس از اعلام اسامی است


ارسال پیامک ایران خودرو به برندگان سامانه یکپارچه

همزمان با اعلام اسامی برندگان مرحله اول فروش یکپارچه خودرو از تاریخ ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۲، شرکت ایران خودرو نیز آمادگی خود را برای ارسال پیامک به اولویت‌های تیر و مردادماه سال ۱۴۰۲ به منظور ورود به سایت فروش اینترنتی این شرکت و تکمیل وجه و ثبت نام نهایی اعلام کرده است.

پس از اعلام افزایش ظرفیت تولید ایران خودرو به ۹۰۰ هزار دستگاه در سال جاری، این شرکت توانسته در روزهای ابتدایی سال کاری جدید، تولید را با افزایش ۵۲ درصدی (نسبت به مدت مشابه سال گذشته) آغاز کند.

پس از ارسال پیامک توسط ایران خودرو و تکمیل وجه توسط متقاضیان، بیش از سه هزار دستگاه خودرو از اولویت‌های اعلامی تیرماه، پس از تعطیلات عیدفطر تحویل مشتریان خواهد شد و برنامه ریزی تحویل بخش عمده‌ای از اولویت‌های تیرماه نیز زودتر از موعد، انجام خواهد شد. بدیهی است، ایفای مابقی تعهدات نیز براساس اولویت بندی تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
نتایج قرعه کشی ایران خودرو: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱

مراسم قرعه کشی ایران خودرو برای تعیین برندگان فروش فوق العاده ویژه نیمه شعبان، که از روز چهارشنبه ۱۷ اسفندماه لغایت شنبه ۲۰ اسفندماه برگزار شده بود، در عصر روز یکشنبه ۲۱ اسفندماه و با حضور نهادهای نظارتی برگزار گردید. در این مرحله، بیش از ۱.۸ میلیون نفر برای ۱۰ هزارو ۳۰۰ دستگاه خودرو ثبت نام کرده‌اند.


نتایج قرعه کشی ایران خودرو از چه طریقی اعلام می شود؟

بعد از این که مهلت ثبت نام برای خرید فوری یا پیش فروش محصولات ایران خودرو به پایان رسید، به فاصله چند روز قرعه کشی آن انجام می گیرد. دلیل انجام قرعه کشی هم تفاوت بسیار زیاد در آمار ثبت نام کنندگان و محصولات ارائه شده برای فروش می باشد. در ادامه اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو از چند روش مختلف منتشر خواهد شد. اگر چه سایت ها و رسانه های مختلف هم سعی در انتشار این نتایج دارند، اما دو راه رسمی و اصلی این کار ارسال پیامک برای کاربران و اعلام در سایت ایران خودرو است. معمولا بلافاصله بعد از این که قرعه کشی انجام می گیرد، به شماره تلفن برندگان پیامی ارسال شده و این خبر خوش به آن ها اعلام می گردد. پس این افراد اگر در قرعه کشی جدید ایران خودرو برنده شده باشند، از این طریق به راحتی می توانند متوجه موضوع شده و برای مراحل بعدی اقدام نمایند.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو از چه طریق اعلام می شود

معمولا در هر طرح به ازای تعداد محصولات قابل ارائه برای فروش برنده اصلی از طرف ایران خودرو انتخاب شده و پیامک به آن ها ارسال می شود. به همین تعداد هم افراد ذخیره انتخاب می شود تا در صورت وجود مشکل برای نفرات اصلی، این افراد بتوانند جای آن ها نسبت به خرید خودرو اقدام کنند. برای این افراد هم پیامک برنده شدن در جایگاه ذخیره ارسال می شود. اما روش دیگر برای اطلاع از لیست برندگان قرعه کشی ایران خودرو ، مراجعه به سایت این شرکت می باشد. همیشه در هنگام ثبت نام درقرعه کشی، یک کد پیگیری به کاربر داده می شود. این فرد در ادامه می تواند به سایت ایران خودرو مراجعه نموده و از طریق همین کد پیگیری، وضعیت برنده شدن یا نشدن خود را بفهمد. در واقع راه مهم بعدی برای اطلاع از نتایج قرعه کشی ایران خودرو همین سایت شرکت است که البته به کد پیگیری نیاز خواهید داشت.


رفع مسدودی حساب و مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو در سامانه یکپارچه خودرو

متقاضیان خرید خودرو می توانند بعداز ظهر امروز با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه از جزئیات زمان تحویل خودروهای خود مطلع شوند.

همزمان با ارسال نامه حسین فرهیدزاده معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به مدیران عامل ۲۷ بانک و مؤسسه اعتباری در رفع مسدودی وجوه حساب‌های وکالتی متقاضیان خرید خودرو، اولویت‌بندی تحویل تعدادی از خودرو‌های تولید داخل انجام شد.

البته فرهید زاده هم تأکید کرده که” باعنایت به انجام اولویت‌بندی طرح متقاضیان خرید خودرو‌های تولید داخل از طریق سامانه یکپارچه فروش و حسب تصمیمات متخذه، مقرر شد تمامی بانک‌های عامل نسبت به رفع مسدودی حساب وکالتی به‌مبلغ یکصد میلیون تومان، مربوط به طرح فروش خودرو‌های داخلی به نام این سازمان، اقدام کنند”.

بر همین اساس متقاضیان خرید خودرومی توانند بعداز ظهر امروز با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه از جزئیات زمان تحویل خودروهای خود مطلع شوند.

در حال حاضر ورود به سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو ممکن نیست و متقاضیان بعدازظهر می‌توانند با درج رمز عبور خود از زمان تحویل خودروهای ثبت نامی اطلاع کسب کنند.


اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو را چگونه ببینیم؟

در بخش قبل هم به این موضوع پرداختیم که اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو به طور معمول از طریق دو روش رسمی اعلام می شوند. اولین روش ارسال پیامک به برندگان از طرف این شرکت می باشد. یعنی پیامی مبنی بر برنده شدن به عنوان نفر اصلی یا ذخیره بر روی گوشی موبایل فرد ثبت نام کننده ارسال می شود. روش دیگر هم مراجعه به سایت ایران خودرو و اطلاع از نتایج از این طریق است. چرا که بلافاصاله بعد از اتمام قرعه کشی جدید ایران خودرو و مشخص شدن نتایج، اسامی برندگان در این سایت قرار می گیرند. پس شما می توانید به آسانی از طریق هر کدام از این روش ها از نتایج قرعه کشی مطلع شوید. با توجه به این که افراد زیادی در این طرح های فروش ثبت نام می کنند و اطلاع از نتیجه قرعه کشی برای شان اهمیت دارد، در ادامه هر کدام از روش های اطلاع رسانی را توضیح داده ایم.

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو از طریق پیامک

این روش اطلاع رسانی نتایج بسیار واضح بوده و همان طور که گفتیم، پیامی مبنی بر برنده شدن شما در طرح فروش محصولات ایران خودرو بر روی موبایل تان فرستاد می شود. منتهی باید به دو نکته مهم در این رابطه توجه داشته باشد. اول این که شماره موبایلی فعال و روشن را وارد کرده باشید تا در هنگام ارسال پیام، متوجه این موضوع بشوید. نکته دیگر هم این که این پیامک ها تنها نتایج قرعه کشی ایران خودرو را اطلاع رسانی کرده و خبر برنده شدن را به شما می دهند. یعنی حاوی لینک هایی برای پرداخت یا موارد این چنینی دیگر، نیستند. پس باید توجه داشته باشید که از این طریق در دام کلاهبرداران نیافتید. جهت این امر، بهتر است بعد از دریافت پیامک به سایت ایران خودرو مراجعه کرده و با استفاده از روش هایی که در ادامه بیان می کنیم، نسبت به اطمینان از نتیجه اقدام نمایید.

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو از طریق سایت

روش مهم بعدی که ثبت کنندگان در طرح های فروش به وسیله آن می توانند لیست برندگان قرعه کشی ایران خودرو را مشاهده کنند، مراجعه به سایت این شرکت است. در این مورد هم باز کاربر می تواند به دو طریق از نتیجه قرعه کشی این شرکت خودروسازی مطلع شود. یکی این که بدون نیاز به ورود حساب کاربری خود و تنها با کد پیگیری این کار را انجام دهد و راه بعدی هم وارد شدن به حساب کاربری اش در این سامانه است. در روش اول هر فردی با در دست داشتن کد پیگیری می تواند به سایت ایران خودرو وارد شده و از این طریق برنده شدن یا نشدن صاحب کد پیگیری را متوجه شود. اما در روش دوم برای اطلاع از نتایج قرعه کشی ایران خودرو باید اطلاعات کاربری را داشته باشید تا بتوانید به کمک نتایج را مشاهده کنید. در ادامه هر دو روش را برای شما بیان کرده ایم.

مشاهده نتایج قرعه کشی در سایت ایران خودرو با استفاده از کد پیگیری

در صورتی که برای خود یا بستگان فرآیند ثبت نام در قرعه کشی جدید ایران خودرو را انجام داده و کد پیگیری دریافت کرده اید، نحوه مشاهده نتیجه از طریق این کد بسیار آسان است. کافی است مراحل زیر را به صورت گام به گام پشت سر بگذارید.

۱ابتدا آدرس اینترنتی سایت فروش محصولات ایران خودرو یعنی esale.ikco.ir را در مرورگر خود قرار داده و جست و جو نمایید. ورود به این سایت و مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو از طریق آن هم با سیستم های کامپیوتری و هم گوشی موبایل امکان پذیر است.
۲در ادامه نتیجه جست و جوی شما بالا آمده و باید اولین سایت نمایش داده شده با عنوان «فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو» را انتخاب نموده و بر روی آن کلیک کنید.

جستجوی آدرس اینترنتی سایت فروش محصولات ایران خودرو

۳پس به صفحه اصلی این سایت وارد شده و گزینه های متعددی را در بخش میانی این صفحه مشاهده می کنید. بر روی گزینه «لیست برندگان قرعه کشی» که با شکل گردونه مشخص شده است، کلیک نمایید.

لیست برندگان قرعه کشی ایران خودرو

۴در مرحله بعد وارد صفحه دیگری به شکل زیر می شوید که لیست برندگان قرعه کشی ایران خودرو در آن قرار گرفته است. کافی است کد پیگیری ثبت نام خود را در کادر خالی قرار گرفته در زیر عنوان «لیست برندگان قرعه کشی» قرار داده و گزینه «جستجو» را بزنید. در صورتی که در قرعه کشی برنده شده باشید، پیامی مبنی ر برنده شدن به شما نمایش داده می شود. در غیر این صورت پیامی مبنی بر این که متاسفانه برنده نشده اید، قابل مشاهده خواهد بود.

لیست برندگان ایران خودرو

با طی کردن این چند مرحله ساده می توانید از نتیجه قرعه کشی در سایت ایران خودرو و با استفاده از کد پیگیری ثبت نام مطلع شوید. دقت داشته باشید که در زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو به دلیل شلوغ بودن سامانه، ممکن است کمی دیر عمل کند. پس کمی بردباری به خرج دهید و منتظر بمانید تا نتیجه کد شما هم مشخص شود.


مشاهده نتایج قرعه کشی در سایت ایران خودرو از طریق حساب کاربری

همان گونه که اشاره کردیم، در هنگام ورود به سات ایران خودرو شما می توانید به دو طریق نتیجه قرعه کشی را مشاهده نمایید. اول این که کد پیگیری ثبت نام را در اختیار داشته و با روش قبل اقدام کنید. اما در صورتی که کد پیگیری ثبت نام خود را گم یا فراموش کرده یا به هر دلیل دیگری قصد استفاده از این روش را نداشته باشید، می توانید به حساب کاربری خود وارد شده و مشاهده کنید که نام شما هم در لیست برندگان قرعه کشی ایران خودرو قرار گرفته است یا خیر. برای این کار هم لازم است یک سری اقدامت را به شرح زیر انجام دهید.

۱ابتدا با استفاده از روشی که در بخش قبل توضیح دادیم، یعنی سرچ کردن آدرس esale.ikco.ir در مرورگر خود، به سایت این شرکت خودروسازی وارد شوید. این بار به جای انتخاب گزینه «لیست برندگان قرعه کشی»، از سمت چپ و بالای صفحه بر روی گزینه «ورود کاربر» کلیک کنید.

۲به صفحه جدیدی وارد می شوید که یک پنجره ورودی در آن قرار گرفته است. در این قسمت از شما درخواست نام کاربری و کلمه عبور می شود. نام کاربری همان کد ملی شما است و کلمه عبور را هم قبل خودتان انتخاب کرده اید. پس این موارد را در جایگاه خود قرار داده و گزینه «ورود» را بزنید.

۳در ادامه به صفحه کاربری خود وارد شده و گزینه های متعددی را در این قسمت مشاهده می کنید. برای اطلاع از نتیجه قرعه کشی جدید ایران خودرو باید گزینه «استعلام وضعیت قرعه کشی» را در این بخش انتخاب نمایید.

۴در مرحله بعد صفحه ای برای شما نمایش داده می شود که اطلاعات تمام ثبت نام های شما در آن قرار گرفته است. این اطلاعات شامل نوع خودرو، تاریخ ثبت نام و وضعیت می باشند. در صورتی که شما در قرعه کشی برنده شده باشید، در ستون وضعیت رو به روی خودرو مورد نظر عبارت «برنده شده اید» قرار می گیرد. پس می توانید از برنده شدن خود در قرعه کشی مطمئن شوید.

این روش هم راه دیگری برای اطلاع از نتایج قرعه کشی ایران خودرو از طریق سایت این شرکت است. همان طور که مشاهده کردید، نحوه مشاهده نتایج از این طرق هم بسیار ساده و سریع می باشد.


پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار