۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰

نتایج آزمون استخدامی اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از مهر؛  نتایج نهایی آزمون خرید خدمات آموزش و پرورش خراسان جنوبی منتشر شد. آموزش و پرورش مدتی است با چالش کمبود نیرو مواجه است و در کنار فعال‌تر کردن دانشگاه فرهنگیان و جذب نیرو از این طریق،...

نتایج آزمون استخدامی اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از مهر؛  نتایج نهایی آزمون خرید خدمات آموزش و پرورش خراسان جنوبی منتشر شد.

آموزش و پرورش مدتی است با چالش کمبود نیرو مواجه است و در کنار فعال‌تر کردن دانشگاه فرهنگیان و جذب نیرو از این طریق، از طرق دیگری مانند آزمون استخدامی ماده ۲۸، جذب مربی مهدها، جذب نیروی خرید خدمات و حق‌التدریس، به‌کارگیری نیروهای بازنشسته و… این کمبود را جبران کرده است.

پس از اما و اگرهای بسیار در خصوص جذب نیرو در این نهاد، آبان ماه به منظور جبران برخی کمبودها آزمون خرید خدمات آموزش و پرورش برگزار شد.از این طریق قرار بر جذب بیش از ۶۰ نیرو بود و اوایل آذر ماه نتایج این آزمون منتشر شد و افراد برای مصاحبه و بررسی مدارک در محل اعلام شده حاضر شدند.

صبح امروز نیز نتایج نهایی و مصاحبه بر روی سایت آموزش و پرورش منتشر شد. این افراد پس از تعیین محل خدمت بلافاصله به کار گرفته می‌شوند.

 

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار