۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶

ناگفته‌ها از شب پر ماجرای ساپینتو در ایران/ شیشه هتل را شکست؛ غیرعادی و مهارناپذیر بود!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، از مدتها قبل این شایعه و خبب درباره ریکاردو ساپینتو وجود داشت بود که او برخی اوقات و به خاطر عاداتی که از قبل در نوشیدن دارد، حالت طبیعی نداشته و همین موضوع، یکی از دلایل عصبانیت‌های عجیب او در ح...

این ۲ بازیکن استقلال صدای پیشکسوت محبوب را درآوردند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، از مدتها قبل این شایعه و خبب درباره ریکاردو ساپینتو وجود داشت بود که او برخی اوقات و به خاطر عاداتی که از قبل در نوشیدن دارد، حالت طبیعی نداشته و همین موضوع، یکی از دلایل عصبانیت‌های عجیب او در حین بازیهاست.

چند روز پیش بود که در فضای مجازی خبری منتشر شد مبنی بر آنکه دلیل تعویق یک روزه سفر ساپینتو به کشورش، ربطی به دیر رسیدن او به فرودگاه نداشته و او به خاطر داشتن حالت غیرعادی، اجازه ورود به هواپیما را پیدا نکرده است!

در شرایطی که هنوز صحت و سقم این خبر معلوم نیست، روزنامه گل، تیتر یک شماره امروزش را به یکی دیگر از حواشی مربی پرتغالی اختصاص داده است.

بر اساس ادعای این روزنامه، ساپینتو بعد از یکی از باختهای تیمش و در شرایطی که حالت طبیعی نداشته، در بازگشت به هتل محل اقامتش، یکی از شیشه‌های هتل محل اقامتش را شکسته است!

اگر یادتان باشد تا مدتها یکی از دستهای ساپینتو بسته بود و بعد از باز کردن بانداژ، تعداد بالای بخیه های دستش و شکل و شمایل دلخراش بخیه های دست راستش، سوژه عکسهای رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی شده بود.

در هر حال مسئولان هتل هم خیلی زود ماجرا را به گوش مدیران استقلال رسانده و البته آنها را تهدید می‌کنند که اگر خسارت ۲۵ میلیون تومانی را فوری به حساب هتل واریز نکنند، ماجرا به پلیس و البته رسانه‌ها کشیده خواهد شد. تهدیدی که جواب داده و خیلی زود پول دسته‌گل! ساپینتو به هتل پرداخت می‌شود.

البته فوتبالی متوجه شد که پس از شکسته شدن شیشه هتل، ساپینتو از هتل اخراج شده و مدیران هتل به هیچ وجه راضی نشدند که او در هتل بماند.

دیشب حجت کریمی سرپرست استقلال اعلام کرد که هزینه اجاره هتل ماهیانه ساپینتو و دستیارانش، یک و نیم میلیارد تومان در ماه بوده است!

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار