۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷

میزان حقوق جانبازان برای سال آینده مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق با اعلام این خبر گفت: براساس مصوبه کمیسیون تلفیق حق عائله‌مندی برای بازنشستگان، شاغلان و مستمری‌بگیران به ازای همسر ۲ برابر و به ازای فرزند ۳ برابر می‌شود. روز گذشته...

میزان حقوق جانبازان برای سال آینده مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق با اعلام این خبر گفت: براساس مصوبه کمیسیون تلفیق حق عائله‌مندی برای بازنشستگان، شاغلان و مستمری‌بگیران به ازای همسر ۲ برابر و به ازای فرزند ۳ برابر می‌شود.

روز گذشته این کمیسیون مالیات بر حقوق ۶ گروه را تعیین کرده بود که تا مبلغ هر ماه ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ماهیانه معاف از مالیات شدند.

همچنین نسبت به حقوق مازاد ۳۰ میلیون تومان به بالا، ماهیانه ۳۵ درصد مالیات تعیین شد.

کمیسیون تلفیق اعضای هیئت علمی بالینی تمام وقت جغرافیایی و متخصصان بالینی تمام وقت جغرافیایی را تنها مشمول ۱۰ درصد مالیات بر درآمد کرد.

به علاوه پزشکان عمومی و متخصص، آموزگاران و دبیران در مقاطع ابتدایی و راهنمایی شاغل در مناطق روستایی و عشایری کشور تا سقف ۲۰ میلیون تومان معاف از پرداخت مالیات شدند.

بر اساس قانون، مصوبات کمیسیون تلفیق باید به تصویب نمایندگان در نشست علنی و تأیید شورای نگهبان برسد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

جانباز جنگ

۰۸ بهمن ۱۴۰۰


مخالفت شدید مجلس با معیشت جانبازان عزیز جبهه و جنگ. آقای دولت . آقای مجلس . معسر را از جانبازان عزیز زیر ۲۵ % بردار. و حداقل ۱۲ ملیون تومان ماهانه دایمی ؛ حقوقشان را بده. که با ۳/۵ نون خشک هم نمیدن. که اگر جانباز عزیز زیر ۲۵ % نمی جنگید و عراق را از ایران عزیز بیرون نمی کرد . تو الان برای گوسفندان نی می زدی . نی بزن : که داری خوب می زنی . نی را یاد آور . و حق و حقوق بچه های جبهه و جنگ را بده .

نظرات بسته شده است