۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱

میزان اقساط وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک ملت چقدر است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از رده؛ مشتریان بانک ملت برای دریافت وام طرح حامی کارت باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. افرادی امکان استفاده از این وام را دارند که قبلا از تسهیلات خرید کالا استفا...

میزان اقساط وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک ملت چقدر است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از رده؛ مشتریان بانک ملت برای دریافت وام طرح حامی کارت باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. افرادی امکان استفاده از این وام را دارند که قبلا از تسهیلات خرید کالا استفاده نکرده باشند. ضمنا افراد با این مقدار وام فقط امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک ملت را دارند. این تسهیلات سودی بین ۷ تا ۱۸ درصد دارد که براساس دوره بازپرداخت آن متفاوت است. حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط تسهیلات مذکور به ۶۰ ماه می‌رسد. این وام به ضامن رسمی احتیاج دارد.

با توجه به حداکثر مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط ۵ میلیون و ۷۸ هزار و ۶۸۵ تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات، ۱۰۴ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۳۰۶ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۱۲۹ تومان خواهد بود.

نگاهی به شروع کار بانک ملت و دستاوردهای آن
بانک ملت در آذرماه ۱۳۵۸ از ادغام جند موسسه مالی تشکیل شد و به ارائه خدمات مجاز بانکی به مشتریان خود پرداخت. هم اکنون این مجموعه انواع سپرده‌ها و خدمات ریالی، تسهیلات و تعهدات ریالی، سپرده‌ها و خدمات و همچنین تسهیلات ارزی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

تندیس زرین بانک محبوب ایران در سال ۱۳۹۶، عنوان سومین شرکت برتر ایران در رتبه بندی سال ۹۵، تندیس برترین خدمات الکترونیکی سال ۹۵، تندیس زرین برند محبوب در حوزه خدمات بانکی ۹۴ و … را به دست آورد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار