۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷

مگر بازیکن استقلال پراید است که آپشن داشته باشد؟/ آجورلو نمی‌دانست، مظلومی و مومنی کجا بودند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی،مگر بازیکن استقلال پراید است که آپشن داشته باشد؟/ آجورلو نمی‌دانست، مظلومی و مومنی کجا بودند؟. حسن روشن، کاپیتان اسبق استقلال درباره انتشار متن قرارداد برخی از اعضای این تیم و آپ...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی،مگر بازیکن استقلال پراید است که آپشن داشته باشد؟/ آجورلو نمی‌دانست، مظلومی و مومنی کجا بودند؟. حسن روشن، کاپیتان اسبق استقلال درباره انتشار متن قرارداد برخی از اعضای این تیم و آپشن‌های قراردادهایشان اظهار داشت: یک زمانی وقتی قرار بود ماشین پیکان در سال جدید تولید شود می‌گفتند پیکان سال ۵۱ فلان آپشن را دارد و مثلاً دسته برف پاکنش از این طرف به آنطرف رفته! یا مدل رادیو پخش ماشین جدیدتر است و اینها آپشن محسوب می‌شد. در سال‌های گذشته هم این قبیل آپشن‌ها را روی ماشین‌هایی مثل پراید و بقیه تولیدات داخلی بسیار زیاد شنیدیم. اما این موضوع درباره بازیکنان استقلال از حدش گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: چیزهایی که درباره آن صحبت می‌شود و بعنوان آپشن در قرارداد بازیکنان گنجانده شده در هیچ عطاری پیدا نمی‌شود! عجیب است که چطور مدیران باشگاه حاضر شده‌اند چنین آپشن‌هایی را در قرارداد بازیکنان استقلال جای بدهند که البته من میدانم علتش چیست.

گلزن اسبق استقلال در توضیح علت این موضوع خاطرنشان کرد: وقتی باشگاه کمیته فنی نداشته باشد این اتفاقات می‌افتد. وقتی بازیکن بدون نظر کمیته فنی پای میز مذاکره می‌نشیند هرچه بگوید مدیرعامل باید بگوید چشم و زیر خواسته‌هایش را امضا کند! اما اگر یک کمیته فنی در باشگاه باشد بازیکن نمی‌تواند به این شکل برای باشگاه گربه رقصانی کند.

روشن با اشاره به حضور دو تن از پیشکسوتان استقلال در جمع اعضای هیئت مدیره باشگاه تاکید کرد: از محمد مومنی و پرویز مظلومی‌توقع می‌رفت لااقل آنها در این باره اظهار نظر کنند یا مانع از نوشتن چنین بندهایی در قراردادها بشوند. البته من آنها را درک می‌کنم. گاهی اوقات شرایط ایجاب می‌کند صحبتی نکنیم ولی به هر حال این راهی که باشگاه‌های ایرانی در پیش گرفته‌اند به ترکستان است و در نهایت باشگاه و هوادار ضرر می‌کند.

کاپیتان اسبق استقلال همچنین درباره شرایط اخیر این تیم گفت: بالاخره استقلال ۲ بازی را برد و هواداران یک نفسی کشیدند. امیدوارم این وضعیت در ادامه رقابت‌ها تداوم داشته باشد و در نهایت استقلال بتواند به صدر جدول برسد. چون با این روند و بازی‌های پیش رو این احتمال زیاد است.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط