۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲

جدیدترین قیمت تیبا در بازار ۲ اسفند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،تیبا خودرویی که به قول مدیرعامل سایپا ارزان ترین خودرو یورو ۵ در کل دنیا است. این خودرو که در آذر ۱۳۸۷ توسط سایپا رونمایی شد از روی خودروی ریو ساخته شد. این خودرو به گفته مدیران وقت سایپا برای دهک ...

جدیدترین قیمت تیبا در بازار ۲ اسفند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،تیبا خودرویی که به قول مدیرعامل سایپا ارزان ترین خودرو یورو ۵ در کل دنیا است. این خودرو که در آذر ۱۳۸۷ توسط سایپا رونمایی شد از روی خودروی ریو ساخته شد. این خودرو به گفته مدیران وقت سایپا برای دهک های پایین طراحی و تولید شده بود. اما در مسیر تورم قیمتش افزایش یافت و حتی تا مرز ۲۰۰ میلیون تومان هم پیش رفت!

 تیبا این روزها ارزان ترین خودروی تولید داخل است. این خودرو قرار بود بعد از اینکه پراید از خط تولید خارج شد جایگزین آن شود اما همچنان علاقه به پراید بیشتر از تیبا است و حتی برخی مدل های پراید با آنکه دیگر تولید هم نمی شوند باز از تیبا گران ترند.

تیبا درب کارخانه ۱۲۰ میلیون تومان قیمت دارد. این محصول در بازار آزاد این روزها ۱۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود. البته نوع هاچ بک تیبا که به تیبا ۲ معروف است گران تر است. تیبا ۲ در بازار حدود ۱۸۵ و درب کارخانه ۱۲۶ میلیون نرخ گذاری می شود. تیبا در بین محصولات سایپا بیشتر اختلاف قیمت بازار و کارخانه را دارد و همین موضوع باعث شده در قرعه کشی های سایپا متقاضیان این خودرو زیاد تر از سایر محصولات باشد بنابراین اگر می خواهید با قیمت کارخانه تیبا صفر بگیرید احتمال اینکه برنده نشوید هم بسیار زیاد است.

ارزان ترین تیبا در بازار آزاد چند؟

تیبایی که سالم باشد و تصادف نکرده باشد در بازار آزاد زیر ۱۰۰ میلیون تومان موجود نیست. پس خیال اینکه با کمتر از ۱۰۰ میلیون تیبا سوار شوید را از ذهنتان بیرون کنید!

این روزها ارزان ترین تیبا صندوقدار بازار مدل ۱۳۹۰ با ۱۵۰ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت ۱۰۵ میلیون تومان است.

مدل کارکرد (هزار کیلومتر) قیمت (میلیون)
۱۳۹۰ ۱۵۰ ۱۰۵
۱۳۸۰ ۱۸۰ ۱۱۵
۱۳۹۳ ۱۵۱ ۱۱۵
۱۳۹۵ ۲۵۰ ۱۲۰
۱۳۹۱ ۱۵۰ ۱۲۰
۱۳۹۵ ۱۴۰ ۱۲۰
۱۳۹۳ ۱۶۵ ۱۲۲
۱۳۹۳ ۱۵۰ ۱۲۵
۱۳۹۳ ۱۳۰ ۱۲۶
۱۳۹۴ ۱۰۳ ۱۲۸

در خصوص تیبا ۲ بازار چگونه است؟

تیبا ۲ طرفداران زیادی دارد خصوصا در بین جوانان. به واقع به همان اندازه که مردم از تیبا صندوقدار به خاطر شکل و قیافه آن بدشان می آید به همان اندازه تیبا ۲ طرفدار دارد و خیلی ها حتی آن را از ۲۰۶ هم خوشگل تر و جذاب تر می دانند.

همین جذابیت ظاهری باعث شده که تیبا ۲ در بازار طالب و خواهان زیاد داشته باشد. ارزان ترین تیبا ۲ بازار مدل ۱۳۹۷ با ۹۰ هزار کیلومتر کارکرد و به قیمت ۱۲۲ میلیون تومان است.

 

مدل کارکرد (هزار کیلومتر) قیمت (میلیون)
۱۳۹۴ ۱۸۰ ۱۴۱
۱۳۹۴ ۷۶ ۱۴۲
۱۳۹۰ ۴۱ ۱۴۸
۱۳۹۴ ۲۷ ۱۵۰

تیبا همانطور که گفته شد از خودرو های پر طرفداری است که بیشتر هم جوانان و یا زوج ها از آن استفاده می کنند و در مقابل کارکردی که دارد در میان ماشین های ایرانی و با رنج قیمتی نسبتا پایین تر کارکرد خوبی دارد.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط