۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳

موافقت مجیدی با جدایی قایدی

به گزارش اندیشه معاصر؛ وقتی خبرنگاران در مورد مهدی قایدی از فرهاد مجیدی پرسیدند، او گفت اگر پیشنهاد خارجی وجود داشته باشد، قضیه فرق می‌کند اما به هر حال من اجازه جدایی را به بازیکنان استقلال نمی‌دهم. همه می‌دانند که بیشترین بازیکنی که احت...

موافقت مجیدی با جدایی قایدی

به گزارش اندیشه معاصر؛ وقتی خبرنگاران در مورد مهدی قایدی از فرهاد مجیدی پرسیدند، او گفت اگر پیشنهاد خارجی وجود داشته باشد، قضیه فرق می‌کند اما به هر حال من اجازه جدایی را به بازیکنان استقلال نمی‌دهم.

همه می‌دانند که بیشترین بازیکنی که احتمال حضورش در تیم‌های خارجی وجود دارد و به قول معروف پیشنهاد  خوبی دارد، مهدی قایدی است.

البته او تا پایان لیگ بیستم در استقلال می‌ماند اما بعد از آن احتمال جدایی‌اش زیاد است. البته قایدی با استقلال قرارداد دارد اما تیمی که او را می‌خرد، باید پول رضایتنامه مهدی را هم به باشگاه استقلال بدهد.

نکته اینجاست که مهدی قایدی از بازیکنان محبوب فرهاد مجیدی است که امسال هم از بهترین‌های تیمش بوده و به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا درخشیده است اما همان‌طور که مجیدی گفت اگر پیشنهاد خوب خارجی داشته باشد، چاره‌ای جز جدایی وجود ندارد و باید از استقلال برود.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار