۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲

مهلت ۲۰ روزه وزارت آموزش و پرورش برای تکمیل رتبه بندی معلمان و پرداخت معوقات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، این روزها که تب رسیدگی به رتبه بندی ها داغ است، نمایندگان مجلس نیز منتظر اجرای دقیق و کامل رتبه بندی معلمان و پرداخت معوقه حق التدریسی‌ها تا شروع سال تحصیلی هستند. وزیر آموزش و پرورش گفت: با هدف ا...

کسانی که مانع اجرای رتبه بندی معلمان هستند را بشناسید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، این روزها که تب رسیدگی به رتبه بندی ها داغ است، نمایندگان مجلس نیز منتظر اجرای دقیق و کامل رتبه بندی معلمان و پرداخت معوقه حق التدریسی‌ها تا شروع سال تحصیلی هستند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: با هدف استحقاق حقوق فرهنگیان موضوع اعتراض به رتبه‌های اعلام شده نیز بررسی و احکام در حال صدور است .

اما نمایندگان مجلس منتظر اجرای دقیق و کامل رتبه بندی معلمان و پرداخت معوقه حق التدریسی ها در زمان مشخص شده هستند.

محمدرضا احمدی سنگری، دبیر کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس درمورد پرداخت معوقه معلمان حق التدریسی‌ تذکر داد.

نبض بازار نوشت: احمدی دبیر کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ضمن اشاره به پرداخت معوقه حق التدریسی‌ها تا پایان شهریور ماه، گفت: «وزیر آموزش و پرورش قول داده بود که بحث رتبه بندی معلمان را هرچه سریعتر تکمیل کند و مبالغ حق التدریسی ها نیز به صورت کامل پرداخت شوداما تاکنون این عمل اجرایی نشده است.

ما در کمیسیون پیگیر رتبه بندی معلمان و حق التدریسی ها هستیم تا ان شاء الله تا قبل از مهر به صورت کامل انجام شده باشد تا معلمان با انگیزه و انرژی بیشتری سال تحصیلی جدید را آغاز کنند. من شخصا با وزیر صحبت کردم و ایشان قول دادند تا پایان شهریور ماه هم معوقه حق التدریسی ها و هم رتبه بندی معلمان به صورت کامل انجام خواهد شد.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط