۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵

مهدی قائدی از خجالت این بازیکنان درآمد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، به‌محض خروج از دالان نارنجی‌رنگ برنامه‌اش را شروع می‌کند، اول اینکه انتهای کاور سرمه‌ای رنگش را به شکل عجیبی به هم گره می‌زند و در حین تمرین بیش از هرکسی شوخی می‌کند و کاری به سابقه و سمت هم ندار...

قائدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، به‌محض خروج از دالان نارنجی‌رنگ برنامه‌اش را شروع می‌کند، اول اینکه انتهای کاور سرمه‌ای رنگش را به شکل عجیبی به هم گره می‌زند و در حین تمرین بیش از هرکسی شوخی می‌کند و کاری به سابقه و سمت هم ندارد. از سید حسین حسینی بگیرید تا حردانی و روی ماتا فرقی برایش نمی‌کند و خلاصه بیش از هر بازیکنی در زمان گرم کردن دلبری می‌کند و این روزها این الماس خوش‌تراش استقلالی‌ها خوشحال به نظر می‌رسد.

نوبت به فریاد صدای او که می‌رسد، با تمام وجودش به سمت هواداران می‌دود و علامت احترام برایشان تعظیم می‌کند و برای لحظاتی صدایی جز قایدی، قایدی … در ورزشگاه به گوش هیچ‌کسی نمی‌رسد.

مهدی این روزها در اوج دوران فوتبالش به سر می‌برد و به نظر می‌رسد خودش نیز در این شرایط خوشحال است. بازی به بازی اعتمادبه‌نفسش بیشتر می‌شود و به همان اندازه فوتبال جذاب‌تری را بازی می‌کند.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار